Besvaret April 14, 2014 Vi havde besøg af en ræv i haven i morges - Anna var helt forstenet! :o Jeg spurgte hende, om hun kunne fortælle mormor, hvad vi havde set i haven i morges, så tænkte hun lidt og råbte "Giraf!" :D :D De ligner da også hinanden meget godt....eller noget :D :lol En af de skove ting ved at David endelig er begyndt at tale: Efter tre timers stilhed i babyalarmen kommer der pludselig et "Vov vov" :D :lol hvor sødt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Jeg er en af de uheldige der ikke har fri her før påske, men Ronja er hjemme sammen med far de næste 3 dage. Jeg har så meget lyst til bare at droppe arbejdet, men har nogle ting der skal laves så den går ikke <_< Lige nu er der nedtælling til jeg kan smutte kl. 16. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Vi havde besøg af en ræv i haven i morges - Anna var helt forstenet! :o Jeg spurgte hende, om hun kunne fortælle mormor, hvad vi havde set i haven i morges, så tænkte hun lidt og råbte "Giraf!" :D :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Har taget tumling med 39,1 i feber op fra lur :( Det er åbenbart ikke meningen, at hun skal klippes før påske - først var frisøren syg og nu Filippa. Nu sidder hun og stener til Ramasjang. Trækker vejret lidt hurtigt og overfladisk, synes jeg, vil ikke spise, klager over ondt i maven og at hun skal kaste op. Og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre for at hjælpe :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Jeg elsker min søde dejlige datter så fandens fucking højt(Undskyld mit fransk) Men iiiiiihh hvor er hun dejlig. Selv når hun er en bølle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Maliva og jeg har lavet gækkebrev i dag. Hun bestemte farverne og hjalp med at farvelægge samt bestemme, hvor der skulle være æg og kyllinger. Jeg tegnede og så holdt hun hånden ovenpå min imens :) Jeg var og er så VILDT imponeret over hende. Hun formåede SELV at farvelægge INDEN for stregerne og hun var DYBT koncentreret imens. Det færdige resultat :wub Hvor er hun bare god! Det er vildt flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Ih vi er inde i en periode hvor Simon bare ikke kan/vil falde i søvn... Nu var han lige faldet i søvn og så vågner han fordi han har tisset, så nu er det forfra :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Ku putte Lasse uden problemer i dag. Han ville dog holde mor i hånden <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Det gik så fint i legestue hos mormor! Nu er der godt nok mange ting der skal bearbejdes før hun kan falde i søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Hold da op der har været knald på Lise her de sidste par dage. Igår var vi i Zoo med mødregruppen og Lise fræsede rundt med en af de andre piger - de var så søde sammen, holdt konstant i hånd og snakkede/grinede sammen imens de undersøgte alting og stak af fra os andre :wub Lise havde slet ikke tid til at sove lur i løbet af dagen. Hun fik kun 15 min på øjet på vej hjem i bilen på en hel dag, og da vi kom hjem ville hun fortsat være udenfor! Så hun kom kun lige ind til aftensmad og så ellers puttes i seng. Så idag var vi på besøg hjemme hos mormor og moster (som bor sammen) og var udenfor størstedelen af dagen. Resten af dagen gik med iPad, spille bold med mormor, flyve rundt på en paraply mellem benene og feje gulvet. Heller ikke her fik hun sovet lur, men fik dog en lille time i bilen, da vi kørte hjem sent på eftermiddagen. Så spiste vi på Jensen's bøfhus på vejen hjem og kom først hjem her kl. 20 - så Lise lå først i sengen 20.30! :blink (og hun plejer at blive puttet 19-19.30). Hun er altså bare sej, den lille pige. Slet intet klynk har der været, både humøret og energien har været helt i top. Hun er simpelthen som en duracell-kanin, der bare drøner og drøner rundt, leger, griner og fjoller. Mors lille solstråle :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Vi skal til øre-næse-hals læge i morgen med Ronja for at få undersøgt om hendes polypper evt. er for store og det er derfor hun snorker så meget og så højt. På den ene side håber jeg lidt det er derfor og vi ikke skal lede efter en anden grund, men på den anden side synes jeg bestemt hellere ikke det er sjovt hvis det er dem, for så kan det være bedst hvis de bliver fjernet og det betyder fuld narkose :( Men nu må vi se hvad lægen siger i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Vi skal til øre-næse-hals læge i morgen med Ronja for at få undersøgt om hendes polypper evt. er for store og det er derfor hun snorker så meget og så højt. På den ene side håber jeg lidt det er derfor og vi ikke skal lede efter en anden grund, men på den anden side synes jeg bestemt hellere ikke det er sjovt hvis det er dem, for så kan det være bedst hvis de bliver fjernet og det betyder fuld narkose :( Men nu må vi se hvad lægen siger i morgen. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Theodor har bare været max pyller den sidste uges tid. Kan intet lave selv og skriger hvis det ikke lige går efter hans hoved :shooter Men nu har han lige leget selv en halv times tid :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Håber det er tegn på at det går den rigtige vej :kramDet var et enkeltstående tilfælde.. Godt A er hjemme nu!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 :kram :kram :kram Tak :) Det var heldigvis ikke polypperne men hendes mandler er lidt store hvilket godt kan være årsagen. De var ikke så store så lægen synes de skal væk og han regner med hun vokser sig fra det :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Davids øre flyder... meget :( Han virker ellers ikke påvirket af det. Er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Min stakkels lille feber tumling Håber sådan han er rask til torsdag, for han har bare glædet sig så meget til påskefrokost med fætter og farfar... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Theodor er godt nok ikke meget for at falde i søvn selv. :( Han er altid faldet i søvn ved brystet og siden hen flasken, så nu prøver vi at droppe flasken og lade ham falde i søvn selv. Vi startede i onsdags, og han har da heller ikke fået flaske, men det er bare skrig og skrål og det tager mindst en time. :( Og så er det fulstændig umuligt for A at putte ham.. Jeg kunne virkelig godt overveje at sige fuck it og gå tilbage til putning med flaske :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Davids øre flyder... meget :( Han virker ellers ikke påvirket af det. Er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre :unsure :kram jeg ville nok give 1813 et kald og høre hvad de mener. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Min stakkels lille feber tumling Håber sådan han er rask til torsdag, for han har bare glædet sig så meget til påskefrokost med fætter og farfar... Øv han ser skidt ud :( krydser fingre for han er frisk torsdag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Så har vi været igennem fod, hånd og mund syge. Da vi var ved lægen med hende igår måtte lægen også indrømme at det var længe siden hun havde set et så slemt tilfælde (de fleste ligger ikke engang mærke til at deres børn har det), så hun forstod godt at vi havde været i tvivl om det faktisk var fod, hånd og mund syge. Men heldigvis havde C kun feber på første dagen (i lørdags) og i dag begynder vi at kunne se klare forbedringer i antallet af prikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Theodor er godt nok ikke meget for at falde i søvn selv. :( Han er altid faldet i søvn ved brystet og siden hen flasken, så nu prøver vi at droppe flasken og lade ham falde i søvn selv. Vi startede i onsdags, og han har da heller ikke fået flaske, men det er bare skrig og skrål og det tager mindst en time. :( Og så er det fulstændig umuligt for A at putte ham.. Jeg kunne virkelig godt overveje at sige fuck it og gå tilbage til putning med flaske :( Det er hårdt men hvis han ikke har behov for mælken ville jeg holde ved et par dage mere og se om det ikke bliver bedre. Jo ældre han bliver jo sværere vil det nok også blive. Håber det snart bliver bedre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Ronja har kun sovet 10-15 min til middag i dag i bilen. Hun har været pænt træt her til aften men har også været overtræt så det med at sidde stille har ikke liiiiige været hende <_< nu er jeg i gang med at putte og er spændt på hvor længe det kommer til at tage for for en gang skyld sætter hun sig op ind imellem :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Det er hårdt men hvis han ikke har behov for mælken ville jeg holde ved et par dage mere og se om det ikke bliver bedre. Jo ældre han bliver jo sværere vil det nok også blive. Håber det snart bliver bedre :kramHan har nemlig ikke behov for den. Han kan bare ikke finde ud af at falde i søvn selv i sengen. Mælken er slet ikke et problem.Men hold nu op hvor kan han skrige :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Theodor er godt nok ikke meget for at falde i søvn selv. :( Han er altid faldet i søvn ved brystet og siden hen flasken, så nu prøver vi at droppe flasken og lade ham falde i søvn selv. Vi startede i onsdags, og han har da heller ikke fået flaske, men det er bare skrig og skrål og det tager mindst en time. :( Og så er det fulstændig umuligt for A at putte ham.. Jeg kunne virkelig godt overveje at sige fuck it og gå tilbage til putning med flaske :( Hvilke andre putteritualer har i brugt? Og hvad med sove associationer? Inden vi droppede flasken som putteritual lavede vi et fast ritual, derudover måtte hun ikke sove ved flasken men vi stoppede lidt før så hun blev puttet vågen, og sådan gjorde vi over lang tid. Og så fik hun tyndere og tyndere mælk og derefter mindre og mindre og trappede på den måde ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites