Besvaret April 1, 2014 Husk at det er for hans skyld i gør det :kram Det er bare ikke sjovt at se dem blive lagt i narkose. Men hold op hvor har de dræn dog bare hjulpet Marius så meget. Både på søvn og på sprog. Nu siger knægten både campingvogn og trailer :D Vi har lige været igennem det. Det er ikke særlig rart lige i øjeblikket, men jeg siger dig: Det er det BEDSTE vi nogensinde har gjort, og jeg ville ønske, at vi havde fået det for længe siden. De små trolde får det så meget bedre med det samme!Jeg ved godt at det er det rigtige og at det vil hjælpe rigtig meget - det er jo derfor vi gør det.Men frygter det virkelig... Og fasten!!! Han skal opereres kl 10.40, så er spændt på hvordan det kommer til at gå uden mad indtil da :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Buksebleer tager hun også af. Øv, kan i evt hive hende op og tisse i løbet af natten, bare tage hende og sætte hende på potte eller toilet? Kangodt forstå at du synes at det er træls. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hmm så sov lille tøs. Hun burde være træt for hun kom op fra lur kl 13.30 i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Puha, Lise er først blevet puttet her kl 20.50 (og plejer altså at være 19-19.30), så jeg er spændt på hvordan hun har det imorgen. Det var ikke meningen det skulle blive så sent. Vi har været på besøg hos faster og Lise råhyggede sig bare!! Hun ELSKER sin faster! På vej hjem i bilen sad hun hele vejen og smågræd imens hun gentog "Tilbage til Lotte! Tilbage til Lotte!!" (som faster hedder). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg ved godt at det er det rigtige og at det vil hjælpe rigtig meget - det er jo derfor vi gør det. Men frygter det virkelig... Og fasten!!! Han skal opereres kl 10.40, så er spændt på hvordan det kommer til at gå uden mad indtil da :unsure har det præcis som dig.. lucas skal have dræn i torsdag kl 9.45.. og jeg frygter også fasten, for han er en dreng at han når normalt ikke at være oppe i mere en et kvarter inden han vil have noget mad... kan slet ikke forestille mig hvordan det skulle gå hvis vi skulle komme igennem til 10.40.. håber det lykkedes for jer og at det hjælper hos os begge.... ønsker mig sådan en hel nats søvn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Så gik der lige hele 60 minutter med utrøstelig gråd! Jeg hader det simpelthen, jeg kan bare sidde og kigge på mens han skriger så meget at han var ved at kaste op flere gange. INTET hjælper :( Nu er han gået omkuld ved min side, mens han stadig hulker og græder lidt af og til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Så gik der lige hele 60 minutter med utrøstelig gråd! Jeg hader det simpelthen, jeg kan bare sidde og kigge på mens han skriger så meget at han var ved at kaste op flere gange. INTET hjælper :( Nu er han gået omkuld ved min side, mens han stadig hulker og græder lidt af og til. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så er Marius afleveret i DP igen, for første gang siden tirsdag i sidste uge. Han var noget betuddet da jeg skulle gå og han kom så op på køkkenbordet og stå, så han kunne vinke farvel. Der stod så 2 hoptimister, så Marius havde ikke tid til at vinke farvel og jeg gik fra en smillende dreng :glad Men han når kun 2 dage i DP og så holder han 5 dage fri med mig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve var jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve var jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Nååååååååååååhr :loveshower Ej, dét er fandeme sødt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve var jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Årrrrh cuteness overload :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve var jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Suk! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så er jeg alenemor frem til sent lørdag aften <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Ej!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så er jeg alenemor frem til sent lørdag aften <_< Det samme ska jeg prøve for første gang sidst i april. Manden ska til Kbh i 3 dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så er jeg alenemor frem til sent lørdag aften <_< Hvor er Søren stukket af til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så har Aron haft første dag nogle timer alene i hans nye dp, og det var gået SÅ fint! Han græd lige da jeg gav ham til dp-mor, og rakte ud efter mig. Men lige da jeg lukkede døren holdt han op. Da jeg kom og hentede ham ca 3 timer senere sagde dp at han havde slet ikke grædt siden, selv når hun var gået ud i køkkenet hvor han ikke kunne se hende, havde der ike været noget. Hun havde sunget hele tiden når hun ikke var hos ham, så han kunne høre hende, og han var slet ikke blevet ked af det :yay :yay Altså, når vi snakker om Aron er det positivt når han IKKE græder :lol Ej hvor er det fedt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Av! Maja bed mig i går aftes, da hun ikke fik sin vilje. Altså sådan rigtig bed. Hun så så hårdt at jeg har en tynd rød aftegning lige over mit håndled og jeg er faktisk stadig øm der :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så har Aron haft første dag nogle timer alene i hans nye dp, og det var gået SÅ fint! Han græd lige da jeg gav ham til dp-mor, og rakte ud efter mig. Men lige da jeg lukkede døren holdt han op. Da jeg kom og hentede ham ca 3 timer senere sagde dp at han havde slet ikke grædt siden, selv når hun var gået ud i køkkenet hvor han ikke kunne se hende, havde der ike været noget. Hun havde sunget hele tiden når hun ikke var hos ham, så han kunne høre hende, og han var slet ikke blevet ked af det :yay :yay Altså, når vi snakker om Aron er det positivt når han IKKE græder :lol Ej hvor dejligt :yay - det er så fedt når kemien bare klikker :yay (altså Aron og DP's ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve var jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Nuhr :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Så har Aron haft første dag nogle timer alene i hans nye dp, og det var gået SÅ fint! Han græd lige da jeg gav ham til dp-mor, og rakte ud efter mig. Men lige da jeg lukkede døren holdt han op. Da jeg kom og hentede ham ca 3 timer senere sagde dp at han havde slet ikke grædt siden, selv når hun var gået ud i køkkenet hvor han ikke kunne se hende, havde der ike været noget. Hun havde sunget hele tiden når hun ikke var hos ham, så han kunne høre hende, og han var slet ikke blevet ked af det :yay :yay Altså, når vi snakker om Aron er det positivt når han IKKE græder :lol Ej men hvor er det dog fantastisk! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hørt ved morgenbordet: Filippa: hvad farve var jeres bryllup? Mor: pink, limegrønt og hvidt. Filippa: jeg vil også have et bryllup. Mor: det får du også en gang, skat, når du er blevet voksen. Filippa: det skal være rødt! Mor: det er også en flot farve. Filippa: og blå og hvid og grøn og lyserød. Mange farver! Mor: hold da op, det bliver flot. Filippa: skal jeg have bryllup nu? Mor: ikke nu, du må først blive gift, når du bliver voksen. Filippa: ikke endnu? Mor: ikke endnu. Filippa: jeg vil giftes med min far. Far og mor i kor: nåååårh! (og far, som sidder ved siden af, krammer Filippa) :loveshower Nårh hvor sødt! Og hvor er hun stor når i kan have sådan nogle samtaler! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Sidder og kigger på sko. Studser lidt over begrebet Tullesko. Hvad er det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hvor er Søren stukket af til? Han er fløjet på "strate-ski" i Val d´isere med sit arbejde :rolleyes Heldigvis kunne han aflevere i morges og i morgen henter Maria, så det skal nok gå. Og måske, kommer min mor og er sammen med os på fredag/lørdag. Lige da jeg kom hjem i dag gik min telefon HELT agurk og jeg panikkede ret meget over det sker, når Søren ikke er hjemme og jeg er alene i 3 døgn. Og Anna kunne slet ikke finde ud af hvad der skete og var MEGA irriterende, så til sidst råbte jeg i afmagt - ikke af hende, men bare ud i rummet og hun blev helt panisk og begyndte at græde i angst. Ahmen, for fanden altså! :( Det lykkedes mig heldigvis at få den fikset lige inden Anna blev puttet og dagen sluttede fint for hende, men jeg satser stærkt på at være en bedre/sejere alenemor de kommende dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Øv, Marius barnevogn gik i stykker den anden dag. Men fik en af de første tider tirsdag, så skulle den gerne være klar til middagslur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites