TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så har Cassandra haft den første hele dag og sovet i vuggestuen. Det er gået godt, pånær hun ikke rigtig vil spise frokost dernede, hun spiser dog gladeligt formiddagsmaden. Så jeg regner med det er lidt reaktion og at hun snart begynder at spise frokost. Når vi kommer, kaster hun sig i armene på pædagogerne og der er ingen tåre når jeg går :)

Vi har haft en dejlig eftermiddag. Vi har fantastisk sommervejr, så ungerne har været ude i haven og lege. Cassandra blev noget så våd, men det var bare sjovt :) Men nu meget rart lige at få tørt tøj på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

38,6 :(

:( God bedring med ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvad der sker med Ronja og søvn i øjeblikket. Vi har haft fri de sidste par dage og middagsluren er ikke et hit. Onsdag faldt hun i søvn sent til middagsluren og fik kun en times tid. I går ville hun ikke sove overhovedet og fik kun et kvarter i bilen på vej ud til nogen venner. Hun er vågnet kl 6.30 onsdag og torsdag og i dag var det allerede kl 5.50 selvom hun først kom i seng omkring kl. 21 i går. Jeg tror måske at hun vågner tidligt fordi hun er sulten. Hun spiser nemlig hellere ikke så meget i øjeblikket. Det bliver spændende hvordan hun tager at vi skal i zoo eller den blå planet i dag med så lidt søvn :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber at dp er rask mandag. Men gæstedp er bare så sød, så der er intet problem der. Heldigvis har vi kun haft gode oplevelser med gæstedp.

Del dette indlæg

Annonce ♥

39,5 i feber.

Jeg er også syg, så J er hjemme for at pleje os.

Del dette indlæg

Annonce ♥

39 i feber, slem hosten snot mv. Så nu er der tjekket ører, hals, lunger og infektionstal inden weekenden. Resultat, en forkølelsesvirus der skal forsvinde af sig selv :(

Og hold op hvor er Marius bange for læger :( Hold op han skreg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver godt nok spændende for mig i morgen. J SKAL tage det overarbejde, så jeg må tage mig af børnene imens jeg selv er syg.. Syg tumling og et spædbarn, drysset med syg mor.. Jep.. Det bliver spændende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver godt nok spændende for mig i morgen. J SKAL tage det overarbejde, så jeg må tage mig af børnene imens jeg selv er syg.. Syg tumling og et spædbarn, drysset med syg mor.. Jep.. Det bliver spændende..

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ser det endelig ud til at Caroline er på toppen igen, efter en uges tid med feber.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja endte med at falde i søvn på sofaen i morges sammen med mig efter vi havde fået lidt morgenmad. Det endte faktisk med vi måtte vække hende kl. 9.15 for at kunne nå at komme i zoo til den aftalte tid :) 

Vi har så haft en rigtig god dag i Zoo hvor Ronja har hygget og været rigtig god til at gå selv det meste af tiden selvom vi havde taget klapvognen med til hende. Vi var derinde 4 timers tid og da vi kørte hjem måtte Jonas lige kæmpe for at holde hende vågen i bilen så hun ikke kun fik sovet 15 min. lur. Da vi kom hjem lagde Ronja og jeg os på sofaen og i løbet af 5 min. sov vi begge og jeg har igen lige været nødt til at vække Ronja for at hun også kan komme i seng i aften og forhåbentlig sove i sin egen seng for første gang :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er stadig dybt forarget over at en fra min MG tager sin søn med skoldkopper med i legeland! Det brød ud igår, så han smitter sgu da som bare pokker! :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh det har været en hård dag. Er nu på 4. Nat hvor Simon ikke kanon finde ro og bare vil bæres rundt, har manglende appetit og er sur. Så holdt ham hjemme i dag, så nu vil jeg gerne krydse fingre for at i nat bliver bedre. Han har i hvertfald hængt på mig det meste af dagen og har fået masser af nærhed og kærlighed, så håber det hjælper på tryghedskontoen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er stadig dybt forarget over at en fra min MG tager sin søn med skoldkopper med i legeland! Det brød ud igår, så han smitter sgu da som bare pokker! :O

Det er hellere ikke i orden! Selvom det også smitter inden er det ikke i orden bevidst at udsætte andre medmindre der er bedt om det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er hellere ikke i orden! Selvom det også smitter inden er det ikke i orden bevidst at udsætte andre medmindre der er bedt om det.

Præcis! Tvivler på at hun har spurgt alle i legelandet om lov ;)

Og så er der jo alt det han har rørt ved/savlet på.

Så I skal ikke lige tage i Dinos legeland en af dagene, medmindre Ronja har haft skoldkopper. Tænker at sådan en virus sagtens kan overleve nogle dage i et legeland?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så I skal ikke lige tage i Dinos legeland en af dagene, medmindre Ronja har haft skoldkopper. Tænker at sådan en virus sagtens kan overleve nogle dage i et legeland?

Det er bare slet ikke i orden... Kan hun ikke selv se problemet?

Vi var i legeland sidste weekend, Dicte fik faktisk feber samme eftermiddag. Det varede godt nok kun et par timer, men tænkte også det lige er stedet at gå sygdom med hjem..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har hun ikke og lige nu kan vi bestemt godt undvære ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare slet ikke i orden... Kan hun ikke selv se problemet?

Vi var i legeland sidste weekend, Dicte fik faktisk feber samme eftermiddag. Det varede godt nok kun et par timer, men tænkte også det lige er stedet at gå sygdom med hjem..

Jeg har ikke spurgt hende :)

Men ja, sådan nogle legeland er nok de vildeste bakteriebomber :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har hun ikke og lige nu kan vi bestemt godt undvære ;)

Then don't go there ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror måske det var en af de tidspunkter hvor jeg ville have svært ved at holde mund, og jeg er ellers meget konfliktsky... Det er bare ikke ok!!!

Nu så jeg det på facebook - at hun tjekkede hende og drengene ind i Dinos legeland. Så kunne sagtens afholde mig fra at kommentere på det skriftligt :) men jeg havde nok heller ikke kunne holde min mund hvis det var noget hun fortalte mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

What!!! Er hun godt klar over at ikke alle har haft det og er man gravid er konsekvensen for fostret fatalt??? Shit man det er bare IKKE ok!!!

Og ud over smittefaren så er der hele problemstillingen omkring barnets tilstand! Det kan godt ske de tager det pænt men helt ærligt hvordan ville HUN have det med at have væskende knopper over hele kroppen både indvendigt og udvendig OG forholde sig til en milliard mennesker og sanse indtryk??? Ej jeg er DYBT forarget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

What!!! Er hun godt klar over at ikke alle har haft det og er man gravid er konsekvensen for fostret fatalt??? Shit man det er bare IKKE ok!!!

Og ud over smittefaren så er der hele problemstillingen omkring barnets tilstand! Det kan godt ske de tager det pænt men helt ærligt hvordan ville HUN have det med at have væskende knopper over hele kroppen både indvendigt og udvendig OG forholde sig til en milliard mennesker og sanse indtryk??? Ej jeg er DYBT forarget!

Jamen jeg er fuldstændig enig med dig!

Jeg har skrevet lidt med en anden fra min MG, som jeg stadig ses meget med. Og hun havde spurgt lidt ind til det, fordi begge deres drenge har været i gæstehus i denne uge, så hun er jo selvfølgelig lidt nervøs for om lille L også bliver ramt :)

Men hun sagde altså at hendes LÆGE havde sagt, at det ikke smitter når drengen ikke virker mærket og det er brudt ud :blink WTF!!!?? Hvis det er rigtigt burde den læge altså suspenderes!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er fuldstændig enig med dig!

Jeg har skrevet lidt med en anden fra min MG, som jeg stadig ses meget med. Og hun havde spurgt lidt ind til det, fordi begge deres drenge har været i gæstehus i denne uge, så hun er jo selvfølgelig lidt nervøs for om lille L også bliver ramt :)

Men hun sagde altså at hendes LÆGE havde sagt, at det ikke smitter når drengen ikke virker mærket og det er brudt ud :blink WTF!!!?? Hvis det er rigtigt burde den læge altså suspenderes!

Ej Come on!!! Det ved ALLE jo at der er løgn!!! De må ikke engang komme i institution før der er skorper på!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej Come on!!! Det ved ALLE jo at der er løgn!!! De må ikke engang komme i institution før der er skorper på!!!

Altså jeg betegner det også som almen viden for småbørnsforældre, og hun har endda også en dreng på 5, som jeg antager har haft skoldkopper. Det er bare SÅ forkert altså!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.