Besvaret March 16, 2014 Er det ok at blive sur/irriteret på Jonas når han for en gang skyld står først op med Ronja og i stedet for at give hende morgenmad bare lægger sig på sofaen i den ene ende og sætter Ronja i den anden med Peter Pedal? :@ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Er det ok at blive sur/irriteret på Jonas når han for en gang skyld står først op med Ronja og i stedet for at give hende morgenmad bare lægger sig på sofaen i den ene ende og sætter Ronja i den anden med Peter Pedal? :@ Det var jeg nok også blevet sur og irriteret over. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Er det ok at blive sur/irriteret på Jonas når han for en gang skyld står først op med Ronja og i stedet for at give hende morgenmad bare lægger sig på sofaen i den ene ende og sætter Ronja i den anden med Peter Pedal? :@ Det gør J også og så kommer kommentaren "jamen hun sagde ikke at hun ville ha' morgenmad" - hvilket jo også er sandt nok, men derfor skal hun stadig ha' mad :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Er det ok at blive sur/irriteret på Jonas når han for en gang skyld står først op med Ronja og i stedet for at give hende morgenmad bare lægger sig på sofaen i den ene ende og sætter Ronja i den anden med Peter Pedal? :@ Per gør det også, men han skal nok sørge for at få givet hende noget morgenmad efter lidt tid, så jeg siger ingenting og lader bare dem styre det selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Clara synes at hun skulle have sin lur før sin frokost, så hun tog 1½ time i hendes seng. Hun må være godt træt bettepige.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Det var jeg nok også blevet sur og irriteret over. :kram2 Tak :) Det gør J også og så kommer kommentaren "jamen hun sagde ikke at hun ville ha' morgenmad" - hvilket jo også er sandt nok, men derfor skal hun stadig ha' mad :P Den kom Jonas også med <_< Per gør det også, men han skal nok sørge for at få givet hende noget morgenmad efter lidt tid, så jeg siger ingenting og lader bare dem styre det selv. Jonas var så nærmest faldet i søvn så der kunne godt være gået noget tid hvis jeg ikke var kommet ned. Da jeg kom ned lavede jeg så bare kun mad til Ronja og jeg så kunne Jonas klare sig selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Ronja vælger så at springe luren over igen i dag. Det kan godt blive nogen lidt lange dage når hun ikke sover men det må vi jo vænne os til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Ronja vælger så at springe luren over igen i dag. Det kan godt blive nogen lidt lange dage når hun ikke sover men det må vi jo vænne os til ;) Det nåede jeg så lige at skrive og så faldt hun i søvn på sofaen :D Nu må vi se hvor længe hun skal sove for hun skal jo også i seng i aften :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Vi har haft en dejlig formiddag i svømmehallen - Lise ELSKER bare at svømme, vores lille vandhund :wub Hun var mega træt, da vi kom hjem og snuppede lige 2 timers lur (hvilket er sjældent for hende). Nu putter hun i sofaen med far og ser tegnefilm, mens jeg er ved at bage boller. Mums, vi skal frådse! :biglove Og så kan jeg glæde mig til imorgen - der har jeg fri og vil holde Lise hjemme fra vs. Så skal vi ud og have afprøvet det nye Dinosaur legeland i Ishøj :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Vi har haft en dejlig formiddag i svømmehallen - Lise ELSKER bare at svømme, vores lille vandhund :wub Hun var mega træt, da vi kom hjem og snuppede lige 2 timers lur (hvilket er sjældent for hende). Nu putter hun i sofaen med far og ser tegnefilm, mens jeg er ved at bage boller. Mums, vi skal frådse! :biglove Og så kan jeg glæde mig til imorgen - der har jeg fri og vil holde Lise hjemme fra vs. Så skal vi ud og have afprøvet det nye Dinosaur legeland i Ishøj :loveshower Nå, det kan jeg da godt glemme :( Kiggede lige på deres hjemmeside for at se hvad tid de åbnede og der er lukket om mandagen! (kun om mandagen).... Hvor er det bare typisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Puh ha Mie får en lang aften - vi var i Aqua i Silkeborg i formiddags og da vi kørte hjem faldt Mie i søvn i bilen og sov ca 25-30 min hvilket var nok til at hun ikke kunne sove i eftermiddag. Men vi har virkelig hygget os, Aqua er altså et godt sted for de små, sidst vi var der var Mie lige omkring 1 år, hun var vist lige begyndt at gå, og der fik hun vildt meget ud af at kigge på de store fisk og dyrene. Det har ikke ændret sig, eller jo det er en anden måde, og nu får hun så også mere ud af legepladsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Vi har haft endnu en weekend hvor Caroline er syg, hun startede med feber fredag aften, og har haft det lige siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Puh ha Mie får en lang aften - vi var i Aqua i Silkeborg i formiddags og da vi kørte hjem faldt Mie i søvn i bilen og sov ca 25-30 min hvilket var nok til at hun ikke kunne sove i eftermiddag. Men vi har virkelig hygget os, Aqua er altså et godt sted for de små, sidst vi var der var Mie lige omkring 1 år, hun var vist lige begyndt at gå, og der fik hun vildt meget ud af at kigge på de store fisk og dyrene. Det har ikke ændret sig, eller jo det er en anden måde, og nu får hun så også mere ud af legepladsen. Jacob vil gerne have Marius væk fra huset, den dag vi skal bryde køkkenet ned, så der overvejer jeg, at vi skal på mor barn hygge i Aqua. Og din beskrivelse der, bekræfter mig i, at det nok er det vi gør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Nu må den feber godt skrubbe af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Nu må den feber godt skrubbe af. :kram god bedring med lille Lasse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Jacob vil gerne have Marius væk fra huset, den dag vi skal bryde køkkenet ned, så der overvejer jeg, at vi skal på mor barn hygge i Aqua. Og din beskrivelse der, bekræfter mig i, at det nok er det vi gør... Det kan kun anbefales - men tag varmt tøj med hvis i skal være der længe, for ude faciliteterne er halvdelen af fornøjelsen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Så fik jeg lige læst lidt i tråden her, så er jeg klar til i morgen :) (tossede mig :blush) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Så fik jeg lige læst lidt i tråden her, så er jeg klar til i morgen :) (tossede mig :blush) Jeg læste med et par måneder inden så jeg synes ikke det er tosset ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Maja har fået tre hjørnetænder på halvanden uge :o hun havde feber i lørdags, men i går virkede hun egentlig okay. Men her til morgen var hun så mega pyldret og ville ikke spise morgenmad, så var det godt at manden havde fri i dag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Skal til lægen med Luna kl. 11. Et åndssvagt tidspunkt som altid i det lægehus :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Skal til lægen med Luna kl. 11. Et åndssvagt tidspunkt som altid i det lægehus :rolleyes Ja det var da lidt træls.... nu skal du vel ikke ind til Dorte? Jeg håber at I bliver klogere efter et lægebesøg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Ja det var da lidt træls.... nu skal du vel ikke ind til Dorte? Jeg håber at I bliver klogere efter et lægebesøg... Jo, Self. Skal jeg det! :gal Jeg snakker lige med sekretæren når vi kommer derned! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Suk, det kunne godt se ud til at Lise er ved at udfase middagsluren. I lørdags lå hun en time og pludrede/legede før Per overgav sig og tog hende op. Igår sov hun så, for der var vi i svømmehallen. Men så igen idag har hun nu ligget og pludret og leget i 1 time og 15 min og jeg overvejer om jeg skal tage hende op igen... Synes bare hun er lidt for lille endnu til slet ikke at sove en hel dag igennem?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Nå hun endte med at sidde i 1 time og 45 min syngende, snakkende og pludrende i mørket i sengen inden jeg lige nu har besluttet bare at tage hende op. Utroligt hun har kunnet holde så længe uden hverken at blive ked af det eller falde i søvn! Kan høre i babyalarmen hun leger skyder nu :rolleyes "BAANG!" lyder der derinde fra :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Virus! var dommen fra Doktor Dorthe! Men havde heller ikke regnet med andet! - men nu er der ro i min mave! Del dette indlæg Link to post Share on other sites