Besvaret February 10, 2014 Søren har købt et Dublo sygehus til Anna, som hun fik i går - KÆMPE hit! Læge-manden har lyttet både Anna og alle de andre figurer meget på brystet med stetoskobet ;) åhhh hvor er hun kær Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Gry har øjenbetændelse, er glad for at jeg har ferie i denne uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Leo er helt afkræfter efter sygdom hvor han har tabt to kg. Selv om han har det fint, syntes jeg det var synd at sende ham i vs. Det var dog ved at være for kedeligt derhjemme, så nu er vi på cafe :) Skønt at have barsel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Føler mig som en lused mor!!! Kan slet ikke overskue min dejlige datter der bare ville ELSKE mor tid. Men måtte simpelthen sende Mie i DP og kravle i seng!!! Kan godt forstå din dårlige samvittighed, men du ved jo godt det er bedst for Mie at du bliver helt rask. Sygdom kan man altså ikke gøre for :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Kan godt forstå din dårlige samvittighed, men du ved jo godt det er bedst for Mie at du bliver helt rask. Sygdom kan man altså ikke gøre for :kram Tak! Selvom jeg godt ved det, er det rart at få at vide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Har så dårlig samvittighed overfor Maliva :( Der er bare ikke den samme tid og det samme overskud til hende, som før. Jeg prøver at rumme hende og være der, når Logan ikke har brug for mig, men jeg har virkeligt også brug for at have mine arme bare 2 minutter efter han er fra mig. Men Maliva vil også bare gerne op og sidde... åh suk :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Min lille skat er syg! Men stadigvæk såååå imponerende kvik altså... Christian har sendt hende ud til farmor, så der lægger hun og hygger på sofaen. Farmor siger så: du skal have målt temperatur. Og finder termometeret.. Camille holder sig på numsen og siger bestemt "FORBUDT!" Kloge pige! Desværre var den steget til 39,9... :( håber hun får det bedre.. Men glæder mig til at få hende igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Mærker nu en hel anden følelse for Marius. I hvert fald på en helt anden måde. Det er svært at forklare. :biglove Hold op hvor holder jeg af den lille mand :wub Og hvor var det fantastisk at se ham lege i lørdags. Det kan da vist kun blive en kæmpe gave, hvis han en dag bliver storebror.... Men nu må vi lige se... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Min lille skat er syg! Men stadigvæk såååå imponerende kvik altså... Christian har sendt hende ud til farmor, så der lægger hun og hygger på sofaen. Farmor siger så: du skal have målt temperatur. Og finder termometeret.. Camille holder sig på numsen og siger bestemt "FORBUDT!" Kloge pige! Desværre var den steget til 39,9... :( håber hun får det bedre.. Men glæder mig til at få hende igen.. Kloge pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Spurgte vs i morgen mht sutafvænning, de bruger kun sutten når hun skal sove og vil gerne prøve at mindske brugen der :-) fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Først øjenbetændelse, så nældefeber og nu opkast og tynd mave. Stakkels Lasse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Har en dreng der tæller til tre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Må man gerne tillade sig at være stolt af sin super seje datter der bare ligger sit hoved på mit skød, får en øjendråbe i hvert øje uden at sige et kny. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Må man gerne tillade sig at være stolt af sin super seje datter der bare ligger sit hoved på mit skød, får en øjendråbe i hvert øje uden at sige et kny. Ja det må man :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Lavpunktet i dag var da Mie kom hjem og Anders blev nød til at tage Tlf og gå på kontoret og Mie SKREG på sin far mens tårer trillede ned af kinderne, hun hulkede og vred sig for at komme ud af mine arme! Fik godt nok lige en tudetur derefter, følte mig endnu mere som en dårlig mor! Højdepunktet var da hun bagefter kyssede mig og gav mig bamser jeg kunne putte med og jeg måtte smage hendes gennemgnaskede bolle! Og så da hun sang med på bikubens intro sang "sum sum sum bu kuuuuuubeeeeeen" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Lavpunktet i dag var da Mie kom hjem og Anders blev nød til at tage Tlf og gå på kontoret og Mie SKREG på sin far mens tårer trillede ned af kinderne, hun hulkede og vred sig for at komme ud af mine arme! Fik godt nok lige en tudetur derefter, følte mig endnu mere som en dårlig mor! Højdepunktet var da hun bagefter kyssede mig og gav mig bamser jeg kunne putte med og jeg måtte smage hendes gennemgnaskede bolle! Og så da hun sang med på bikubens intro sang "sum sum sum bu kuuuuuubeeeeeen" C står bare og rokker for vildt til introen... Og bliver småsur hvis jeg ikke synger med på starten. Når så slutningen kommer står hun bare og råber egnorm egnomrm (regnorm) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Vi har haft min lillebror på besøg siden lørdag, og hvor er det fedt at se hvor glad Caroline er for hendes gonkel, som hun kalder ham. Det er gonkel der skal lege, han skal læse, det er ham der skal danse og tumle med hende. Ingen tvivl om at hun er gonkel pige :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg håber godt nok ikke at Luna mener at vi skal blive ved med at stå op kl. 6 når det ikke er nødvendigt.... Hun sov først kl. 19.40 i går, så det er jo egentlig kun godt 10timer hun har sovet... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg håber godt nok ikke at Luna mener at vi skal blive ved med at stå op kl. 6 når det ikke er nødvendigt.... Hun sov først kl. 19.40 i går, så det er jo egentlig kun godt 10timer hun har sovet... :rolleyes Du er ikke alene... Elin sover lige i tiden altid først efter 20 - fordi hun lige skal bruge 45 min hver aften på at falde i søvn - og så har hun egentlig sovet til 7 - 7.30 i lang tid... men den sidste uge er det blevet tidligere og tidligere.... så i morges vågnede Elin kl 5.50.... Jeg håber bestemt heller ikke at det er noget der fortsætter... så det bliver en "sjov" dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Du er ikke alene... Elin sover lige i tiden altid først efter 20 - fordi hun lige skal bruge 45 min hver aften på at falde i søvn - og så har hun egentlig sovet til 7 - 7.30 i lang tid... men den sidste uge er det blevet tidligere og tidligere.... så i morges vågnede Elin kl 5.50.... Jeg håber bestemt heller ikke at det er noget der fortsætter... så det bliver en "sjov" dag... Jamen hurra! :rolleyes Ej det skal altså ikke blive en vane. Men det kan Self. Være hendes måde at regulere på, nu hun sover lidt længere til middag i DP. - ikke lige mit ønske scenarie! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Synes Marius var noget snottet her fra morgenen af... Må se hvordan dagen går... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Kæft en skodnat :numse :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Inger er syg - lille mus har 39.4 og skreg hele natten.Jeg har også feber og er hjemme IGEN! Og A har måtte tage endnu en hjemmearbejdsdag bare for at kunne tage til lægen. Jeg er så udmattet, at jeg ikke fatter det. Det her er 1000 gange hårdere end første tids natteroderi. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Min veninde Nimo, var på besøg igår og Maliva var ellevild. Godt at se hende så glad igen - men jeg var totalt overflødig. Maliva ignorerede mig og ville mig kun ganske lidt. :( Hun gad ikke engang kysse mig godnat og skubbede mig ud af sengen efter godnathistorien :( I nat vågnede hun af maridt. Det er bare skræmmende, at vågne pga. Et skrigende barn :blink jøsses dog! J tog sig af hende og kort efter kom han ind igen - hun ville bare ha' et langt kram og så sov hun igen. Store pige... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites