TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Øv, øv øv, nu har han opkast igen.. Hele 3 gange indtil videre... :(

Del dette indlæg

I den vuggestue jeg lige har været vikar ville de ikke undlade mælk til børn medmindre der var lægelig dokumentation på at børnene ikke kunne tåle det :rolleyes mælk er jo nærmest en religion her i DK.

Hvor er det vildt! :o

I Ericas vs går de ikke tilbudt mælk, men det er grundet økonomi ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total ubrugelig viden.. Men jeg har klippet min søn for anden gang... Og sikke en fantastisk hårpragt han har :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt overrasket over min knejt, der er næsten er 1 år og 7 mdr, kan sige tis når han tisser, og siger puhh lige inden han laver stort..

Og når han ligger på puslebordet kan han også sige puhh for derefter slippe en prut.. Det er da sødt og sjovt ;) (synes moderen)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er min lille store mus blevet 2 år idag... Hun har bare nydt dagen med hygge, gaver, god mad og gæster :)

Hun har bare leget og charmeret hele familien. Så det har bare været en fantastisk dag... Hvor jeg bare elsker den pige og elsker at se hende udvikle sig til en sjov selvstændig pige med ben i næsen :D

Tillykke :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh.. Lille pus. Rigtig god bedring med ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er min lille store mus blevet 2 år idag... Hun har bare nydt dagen med hygge, gaver, god mad og gæster :)

Hun har bare leget og charmeret hele familien. Så det har bare været en fantastisk dag... Hvor jeg bare elsker den pige og elsker at se hende udvikle sig til en sjov selvstændig pige med ben i næsen :D

Tillykke :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jeg helt enig med dig.

Silke Elia' DP er heldigvis meget forstående, og laver mad uden mælk til Silke Elia. Herhjemme er det eneste med mælk i Jespers yoghurt :)

Hvad vi gør når hun skal i BH ved jeg endnu ikke...

Jeg tror ikke bhv bliver et problem, du står jo selv for madpakken og de fleste steder serverer de både mælk og vand. Det er faktisk første bhv gruppe jeg arbejder med nu, hvor ingen skal have vand i stedet for mælk. Så er "problemet" der ved fødselsdage og maddage, men det kan man planlægge sig ud af ved at du sender noget med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt overrasket over min knejt, der er næsten er 1 år og 7 mdr, kan sige tis når han tisser, og siger puhh lige inden han laver stort..

Og når han ligger på puslebordet kan han også sige puhh for derefter slippe en prut.. Det er da sødt og sjovt ;) (synes moderen)

Vildt nok - nogle børn på 2,9 år har knap begreb om hvad der sker i bleen!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram lille pus det er da utroligt!!! Jeg syntes det vi lige har været igennem er helvede, kan slet ikke forestille mig så meget i har været igennem!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke bhv bliver et problem, du står jo selv for madpakken og de fleste steder serverer de både mælk og vand. Det er faktisk første bhv gruppe jeg arbejder med nu, hvor ingen skal have vand i stedet for mælk. Så er "problemet" der ved fødselsdage og maddage, men det kan man planlægge sig ud af ved at du sender noget med.

Det er åbenbart forskelligt om der er mad i BH eller ej :) I Ronjas BH får de stadig mad så vi skal ikke tænke på madpakke og der bliver serveret mælk eller vand. Heldigvis kan vi selv være med til at beslutte om det skal være sød, let eller noget andet og også sige fra :) det kunne vi også i vs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det vildt! :o

I Ericas vs går de ikke tilbudt mælk, men det er grundet økonomi ;)

Jeg syntes jo også det er så lille en ting når det drejer sig om at forældrene ønsker at barnet får vand til maden. De snakkede ikke om mælke fri special kost, bare om at hælde vand i en kop!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er åbenbart forskelligt om der er mad i BH eller ej :) I Ronjas BH får de stadig mad så vi skal ikke tænke på madpakke og der bliver serveret mælk eller vand. Heldigvis kan vi selv være med til at beslutte om det skal være sød, let eller noget andet og også sige fra :) det kunne vi også i vs.

Den bhv jeg arbejder i får også serveret mad hver dag, men det er vist en af de få i kommunen der får det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes jo også det er så lille en ting når det drejer sig om at forældrene ønsker at barnet får vand til maden. De snakkede ikke om mælke fri special kost, bare om at hælde vand i en kop!

Jeg synes faktisk overhovedet ikke det er i orden! Hvis man netop er i gang med at udelukke ting bliver de da nødt til at hjælpe en. De skal da lytte til forældrene.

Jeg ved godt du ikke har lavet reglerne så det er ikke møntet på dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk overhovedet ikke det er i orden! Hvis man netop er i gang med at udelukke ting bliver de da nødt til at hjælpe en. De skal da lytte til forældrene.

Jeg ved godt du ikke har lavet reglerne så det er ikke møntet på dig :)

Præcis!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den bhv jeg arbejder i får også serveret mad hver dag, men det er vist en af de få i kommunen der får det!

Skægt i Brøndby er det stik modsat. Der er kun en hvor de ikke servere :)

Men er det ikke op til institutionerne selv? I Brøndby mener jeg bestemt at forældrene har stemt om det på et møde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skægt i Brøndby er det stik modsat. Der er kun en hvor de ikke servere :)

Men er det ikke op til institutionerne selv? I Brøndby mener jeg bestemt at forældrene har stemt om det på et møde.

Jo det er forældrebestyrelsen der har besluttet det. Det er en ny bygget integreret institution (bygget sammen med en fri skole) så VS køkkenet skulle der jo være, så har de så bare valgt at bhv også skal have mad (mod forældre betaling selvfølgelig) tror faktisk også skolebørn kan få, hvis det bestilles dagen før.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke for at være nederen, men hvor blev jeg glad af at læse dette! Vi har haft samme problem med Anabella to nætter i denne uge og er også en tigertumling!! Hun græder i sin egen seng og er topfrisk inde hos os!!

Måske I bliver ligeså heldige som os og får en god nat i nat (her har hun ikke været vågen to nætter i streg)

Har ikke hørt fra hende siden hun blev puttet, men hun har også været ret mærket af sit natteroderi i dag, så hun var meget nem at putte - stang træt!

Jeg xxx'er for at vi får en go nat! Det har vi alle 3 brug for!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Felix skal i denne uge i fælles pasning i den anden institution her i byen. De har deres egne pædagoger med så det skal nok blive hidt. Vi er i hvert fald positiv over for ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også lige så meget det at være udelukket fra fællesskabet. Vi ved jo reelt set ikke om hun må få det. I den BH jeg arbejder, får de formiddags- og eftermiddagsmad af BH. Men det må vi tage stilling til til den tid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en nat med vågen mus fra midnat og et par timer frem! Og så vågnede hun til og med kl 6 og var frisk!

lortetiger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig som en lused mor!!! Kan slet ikke overskue min dejlige datter der bare ville ELSKE mor tid. Men måtte simpelthen sende Mie i DP og kravle i seng!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig som en lused mor!!! Kan slet ikke overskue min dejlige datter der bare ville ELSKE mor tid. Men måtte simpelthen sende Mie i DP og kravle i seng!!!

Du er en go mor! - du ved at Mie har det godt i DP og Self. Er det der hun skal være, nu hvor mor ikke er frisk! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius uddelte både kram og kys fra morgenen af og kiggede helt forkert på mig, fordi jeg var ked af det :biglove Skønneste lille dreng :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søren har købt et Dublo sygehus til Anna, som hun fik i går - KÆMPE hit! Læge-manden har lyttet både Anna og alle de andre figurer meget på brystet med stetoskobet ;)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.