TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så har Ronja kun to dage tilbage i vs :o

Det er så vildt :o

Del dette indlæg

Edith har spist 3/4 avokado til aften og lidt brød :yay Hun har stadig feber og bedstemor er blevet hidkaldt - har det altså underligt med at lade en anden passe hende når hun er syg :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så vildt :o

Jeg kan bestemt hellere ikke fatte det! Pædagogerne siger heldigvis det går godt når hun har været nede og besøge stuen og hun går frivilligt med pædagogen der henter dem derned :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søde dreng kommer og siger: din kjole ser fantastisk ud og kysser og krammer :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan bestemt hellere ikke fatte det! Pædagogerne siger heldigvis det går godt når hun har været nede og besøge stuen og hun går frivilligt med pædagogen der henter dem derned :)

Dejligt :) Synes det er et stort skridt mod at blive en stor pige og ikke en tumling.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jonas fortalte lige at Ronja havde sovet 3 timer til middagslur i dag :o og at hun selv var stået op og gået ned til sin stue og sagt godmorgen til dem på stuen :biglove

Hun har godt nok også sovet dårligt de sidste mange nætter og i går faldt hun først i søvn omkring kl. 21 og vi måtte vække en halv time før fordi vi skulle ud af døren tidligere i dag, så hun havde nok haft brug for at sove. Nu er jeg spændt på når jeg skal til at putte hende om lidt om hun har svært ved at sove igen, selvom hun egentlig virker som hun plejer nu. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt :) Synes det er et stort skridt mod at blive en stor pige og ikke en tumling.

Rigtig stort skridt. Jeg tror også der kommer til at ske rigtig meget i hendes udvikling det næste stykke tid. Hvornår skal Theo rykke? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søde dreng kommer og siger: din kjole ser fantastisk ud og kysser og krammer :wub

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edith har spist 3/4 avokado til aften og lidt brød :yay Hun har stadig feber og bedstemor er blevet hidkaldt - har det altså underligt med at lade en anden passe hende når hun er syg :unsure

Det kender jeg godt! Men det er, de få gange det har været nødvendigt, gået over AL forventning!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie er frisk igen :yay har spist normalt til aften og hun har ikke været ked 1 eneste gang siden hun stod op fra sin lange lur! Hun er total i hopla og har taget far med i soveværelset for at mosle i den store seng! Selv tandbørsten fandt vej ind i munden uden gråd!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie er frisk igen :yay har spist normalt til aften og hun har ikke været ked 1 eneste gang siden hun stod op fra sin lange lur! Hun er total i hopla og har taget far med i soveværelset for at mosle i den store seng! Selv tandbørsten fandt vej ind i munden uden gråd!!!

Dejligt!  :glad 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hele familien nedlagt af SNOT.... Som bonus har mor let feber, far høj feber, mindstebarnet hoster om natten..... Og så blev jeg da lige vækket kl 23.00 af størstebarnet, som lå og hev efter vejret inde på værelset, og lød som en søløve :boo (vi er nu på sofaen i stuen med tegnefilm og musen har det heldigvis bedre.... Tør bare ikke rigtigt putte ham igen, sådan som han lød tidligere)

Må man melde sig ud? :boo

Puha søde Christina.... det er synd at I sådan skal rammes af det lorte sygdom... håber snart at I får lov at komme ovenpå

:kram  :kram  :kram  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kender jeg godt! Men det er, de få gange det har været nødvendigt, gået over AL forventning!

Ja jeg er sikker på det kommer til at gå super.. Men jeg vil bare helst være hjemme med mit syge barn! Dumme samfund, der siger vi skal gå på arbejde ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig stort skridt. Jeg tror også der kommer til at ske rigtig meget i hendes udvikling det næste stykke tid. Hvornår skal Theo rykke?

Vi har ikke hørt noget endnu, men regner med at det bliver 2 mdr. før han fylder 3 år. Det vil sige omkring 1. juni.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, tror ikke at Elin har fået skoldkopper alligevel........ det kunne jeg ikke lige overskue, hvis hun havde fået.... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været til fællesspisning med afslutning for en af medhjælperne ovre i vuggestuen i dag, og det var virkelig hyggeligt! Det var hyggeligt både at snakke med de andre forældre, børn og personalet :) Desværre er det Lucas' yndlingsvoksen der stopper :( Øv, hvor er det bare ærgerligt!

Hver gang Lucas er blevet glad for vuggestuen bliver han slået tilbage af sygdom. De sidste to måneder har han nærmest været syg hver uge, og hver gang han kommer tilbage til vuggestuen har han svært ved at blive afleveret - men når det er Rasmus der tager imod ham rækker han selv ud efter ham eller kommer løbende hen til ham og giver ham en kæmpe krammer. Han har virkelig aldrig grædt når jeg har afleveret til ham. Så det er bare rigtig træls at han stopper nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia er godt nok ramt af tænder. Hun spiste lidt grød i morges og har ellers kun spist koldt frugt, agurk og peberfrugt fra køleskabet :(

I morgen holder vi begge fri, det bliver dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår ikke at Mie sover 2 timer i DP men 3,5 herhjemme :huh

Herhjemme er det stik modsat :D Lise sover 2 timer i vs, men kun 1 time herhjemme :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kontaktmøde med DP i morgen.... Det kommer tæt på nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dicte har selv gjort sig klar til natten, hvilket betyder hun iførte sig nattøj og nye Ecco støvler. Så lige nu sover hun iført støvler, som jeg skal have af hende om lidt :rolleyes

Børn er altså så sjove!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dicte har selv gjort sig klar til natten, hvilket betyder hun iførte sig nattøj og nye Ecco støvler. Så lige nu sover hun iført støvler, som jeg skal have af hende om lidt :rolleyes

Børn er altså så sjove!

:D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke hørt noget endnu, men regner med at det bliver 2 mdr. før han fylder 3 år. Det vil sige omkring 1. juni.

Det var også deromkring vi havde regnet med Ronja skulle rykke. Det synes jeg er en ok alder at rykke i :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var også deromkring vi havde regnet med Ronja skulle rykke. Det synes jeg er en ok alder at rykke i :)

Ja det er i hvert fald det normale i de fleste kommuner :) Åh jeg har det ambivalent med det. På en måde er det jo spændende og vildt, men det er også lidt vemodigt at de bliver så hurtigt store og skal forholde sig til flere og flere ting.

I Theos institution har børnehaven en udflytterordning, hvor de er 14 dage i udflytterdelen (og skal køre med bus hver dag) og 14 dage hjemme. Jeg er lidt utryg ved at han skal køre med bus hver dag og at han kommer til at være længere væk. Plus at jeg ikke kan hente ham tidligt.

Ja jeg har mange tanker om det børnehavehalløj der ;) Jeg må nok se at tage mig sammen.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.