Besvaret January 27, 2014 Vi var oppe og aflevere min mors bil efter at have hentet Ronja i vs. Hun faldt desværre i søvn i bilen så hun sover hellere ikke endnu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Det er svært at få taget det rette pasfoto af en 2-årig :D image.jpg Hehe Ja det kan jeg forestille mig :D men de er gode :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Hurra for at Elin er færdig med sit sidste tigerspring!!!!!!!!!!!!! :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon Det er jo helt fantastisk.... og hun er sig igen - glade, smilende, frække Elin... hun er bare så glad hele tiden og har lært så meget denne gang. Nu kan hun endelig rejse sig op selv - det har virkelig holdt hårdt... og sikke en glæde hun udstråler hver gang hun rejser sig op midt på gulvet - første gang kom armene i vejret og hun råbte "Hurraaaa".... :toot :wee :yay :hurra :glad Hvor er det fedt! Hurra for udvikling! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Det er svært at få taget det rette pasfoto af en 2-årig :D image.jpg Haha! Priceless :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 :toot :wee :yay :hurra :glad Hvor er det fedt! Hurra for udvikling! Ja det er fan-fucking-tastisk! :toot :yay :yay :yay :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Det er svært at få taget det rette pasfoto af en 2-årig :D image.jpg He he, hvor er de go'e! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Wuhuu... Vi har lige bestilt ophold i Lalandia i næste week-end fra torsdag til søndag :yay Glæder mig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Aner ikke hvornår Silke Elia sov, vi startede putning kl. 19 og 21.45 vågner jeg op :lol Så nu er jeg altså gået rigtig i søvn, og håber på en god nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Hun fik ca 2 spsk yoghurt og 3-4 bløde bagte gullerods fritter til aftensmad, forsøgte med yoghurt inden sengetid, men resultatet blev igen smerte. Hun tager sig til øret så det må være en kindtand, vi vendte ligefrem om vi skulle ringe til vagtlægen, men blev enige om at det er så tydeligt tænder/mundsår(hun kan jo have bidt sig) at det ville være dumt. Hun gik ud som et lys kl 20, men Anders er hos hende nu. Men ØV hvor er jeg ked på hendes vejne!!! FUCK tandskøgen :gal den dumme kælling! FORSTÅR ikke at naturen har indrettet det sådan at det skal gøre så sindssygt ondt at få tænder. (Mie har reageret forskelligt på alle sine tænder men det her er godt nok ondt!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Lorte pis hoste!!!! Det er nu anden gang Edith kaster op af at hoste! Håber fandme det medicin virker hurtigt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Øv hvor er jeg træt af at det er blevet fast rutine for Lise at stå op kl. 5-5.30 hver dag! :gal :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ih det lyder også lækkert! Kan du huske hvad hotellet hed? Og tak :kram2 :) http://www.spies.dk/graekenland/kallithea/sunwing-kallithea-beach Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 :) http://www.spies.dk/graekenland/kallithea/sunwing-kallithea-beach Tak! Det må jeg lige kigge på når jeg får tid :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Edith hostede så hun kastede op to gange igår aftes.. Lå derefter på mig og sov det meste af natten, hvor hun ikke hostede så meget = mor der kun har sovet MEGET lidt :boo Og jeg har tilkaldevagt i dag, så har først fri imorgen kl 8 (hvor jeg så skal møde på job igen) :( Øv, jeg synes det er op ad bakke for tiden :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Mie vågnede frisk og glad :yay vi gav hende lidt yoghurt og hun spiste der hele + lidt rosiner, så hun er klar til DP igen! Ellers var Anders blevet hjemme hos hende, vi kunne ikke byde hende at komme i dagpleje med SÅ ondt for tænder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Edith hostede så hun kastede op to gange igår aftes.. Lå derefter på mig og sov det meste af natten, hvor hun ikke hostede så meget = mor der kun har sovet MEGET lidt :boo Og jeg har tilkaldevagt i dag, så har først fri imorgen kl 8 (hvor jeg så skal møde på job igen) :( Øv, jeg synes det er op ad bakke for tiden :boo Åh altså, søde! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Mie vågnede frisk og glad :yay vi gav hende lidt yoghurt og hun spiste der hele + lidt rosiner, så hun er klar til DP igen! Ellers var Anders blevet hjemme hos hende, vi kunne ikke byde hende at komme i dagpleje med SÅ ondt for tænder. DEJLIGT! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Er så ked af det på Malivas vejne :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Mie vågnede frisk og glad :yay vi gav hende lidt yoghurt og hun spiste der hele + lidt rosiner, så hun er klar til DP igen! Ellers var Anders blevet hjemme hos hende, vi kunne ikke byde hende at komme i dagpleje med SÅ ondt for tænder. Skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Er så ked af det på Malivas vejne :( :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Felix er på tur i dag ud til naturbørnehaven 5 km fra hans egen og ih han glædede sig. Han skulle køre i bus, som han kun har prøvet 1 gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Er så ked af det på Malivas vejne :( Hvorfor? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hvorfor? :kiss hun havde bare en lorte start på dagen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hmm kan sgu mærke at jeg har det ret underligt med at Gry skal til sin Farmor i dag, når nu jeg alligevel er hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Edith hostede så hun kastede op to gange igår aftes.. Lå derefter på mig og sov det meste af natten, hvor hun ikke hostede så meget = mor der kun har sovet MEGET lidt :boo Og jeg har tilkaldevagt i dag, så har først fri imorgen kl 8 (hvor jeg så skal møde på job igen) :( Øv, jeg synes det er op ad bakke for tiden :boo FEEEESENT! Det er max hårdt og røv og nøgler med hoste. Inger får det jo hver gang, hun bliver forkølet, og det er sååå mega hårdt! ÆV! Håber du ikke bliver kaldt ind i nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites