TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Fødselsdagsbordet er dækket, og vi er klar til 2 års fødselsdag i morgen

Stort tillykke :glad

Del dette indlæg

På vej hjem efter en dejlig ferie i Søhøjlandet, hvor vi har hygget os i både badeland og udenfor på legeplads og ved klappedyrene :) Og moren har fået hendes lyst styret mht at køre i vandrutsjebane :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det måned vist kalde en nem indkøring i børnehave. Vi var der sammen med Felix ca 15 min så var han der alene en time og så hentede vi ham. I morgen skal han være der alene fra 8 - 13 og på mandag forventer vi at han er klar til en almindelig hverdag i børnehave.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh... Min veninde har født en lille pige i nat. Glæder mig til at komme på barselsbesøg :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille dreng sover og når han vågner i morgen er han børnehave dreng. Vildt :)

Gik det godt i dag?

Marlon havde også første dag i børnehaven i dag…. Det er vildt at vores drenge er blevet så store :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa og jeg har haft en hyggelig tur til Øresundsakvariet med et hold venner og deres pige :) Filippa klarede til ug ikke at spise fra 8.30 til 12.30 (hun spurgte ikke efter noget, for havde både bolle, rugbrødsmad og banan med). Hun faldt ikke en gang i søvn på vej hjem i bilen, selvom klokken var over 13 før vi kørte fra Helsingør. Hun blev puttet lidt over 14 uden at kny. Min skønne, dejlige tøs :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa og jeg har haft en hyggelig tur til Øresundsakvariet med et hold venner og deres pige :) Filippa klarede til ug ikke at spise fra 8.30 til 12.30 (hun spurgte ikke efter noget, for havde både bolle, rugbrødsmad og banan med). Hun faldt ikke en gang i søvn på vej hjem i bilen, selvom klokken var over 13 før vi kørte fra Helsingør. Hun blev puttet lidt over 14 uden at kny. Min skønne, dejlige tøs :loveshower

Dejligt med sådan en hyggelig tur og en nem og fleksibel datter :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med sådan en hyggelig tur og en nem og fleksibel datter :loveshower

Jaaa, så er det ingen sag at være alene-mor, mens far er på arbejde ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det måned vist kalde en nem indkøring i børnehave. Vi var der sammen med Felix ca 15 min så var han der alene en time og så hentede vi ham. I morgen skal han være der alene fra 8 - 13 og på mandag forventer vi at han er klar til en almindelig hverdag i børnehave.

Skønt!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh den amning kører vidst på allersidste vers. Jeg er MEGET vemodig :( :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har været med sin far på arbejde i 2 timer i dag og charmede hele kontoret - hun kommenterede blandt andet hver gang en gik på toilettet ved at spørge hvem det var og så sige meget højt" Martin (eller hvem det nu var) skal tisse" :D Hele vejen hjem i toget havde hun sagt:"nej, ikke hjem nu!" - hun har virkelig hygget sig :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har været med sin far på arbejde i 2 timer i dag og charmede hele kontoret - hun kommenterede blandt andet hver gang en gik på toilettet ved at spørge hvem det var og så sige meget højt" Martin (eller hvem det nu var) skal tisse" :D Hele vejen hjem i toget havde hun sagt:"nej, ikke hjem nu!" - hun har virkelig hygget sig :wub

Hvor sødt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor hyggeligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram. Hun har haft et par dage her i julen hun ikke har villet amme inden sengetid. I går bed hun mig efter en lille tår og i dag bed hun bare med det samme. Men det har også kun været et par minutter den seneste tid, men det har bare været noget vi begge nød. Men hun er 16,5 mdr så det er jo okay, og alle de andre amme-'måltider' har hun selv skåret fra.

Men det gør nu ondt. Især fordi jeg nok ikke kommer til at opleve det igen - :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram. Hun har haft et par dage her i julen hun ikke har villet amme inden sengetid. I går bed hun mig efter en lille tår og i dag bed hun bare med det samme. Men det har også kun været et par minutter den seneste tid, men det har bare været noget vi begge nød. Men hun er 16,5 mdr så det er jo okay, og alle de andre amme-'måltider' har hun selv skåret fra.

:kram :kram

Kan I ikke komme i behandling igen til en lillebror eller lillesøster? :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Kan I ikke komme i behandling igen til en lillebror eller lillesøster? :kiss

Thoj, hvis vi betaler - og orker det; både behandlingsturen, men ligeså meget et barn mere. Det er virkelig sørgeligt at have det sådan.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Thoj, hvis vi betaler - og orker det; både behandlingsturen, men ligeså meget et barn mere. Det er virkelig sørgeligt at have det sådan.

Jeg forstår det godt! Jeg synes heller ikke det udelukkende er jubel og glade dage, at skulle gøre det hele igen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man ikke få hjælp gratis ved 2. barn? Eller er det et specielt sted I har været? (Du har sikkert skrevet det 100 gange, men husker det ikke :()

Du skal jo lige ovenpå igen - det har da for søren været nogle hårde år :kiss

Altså jeg orker det i hvert fald ikke endnu og Edith er et nemt barn ;) Så på det punkt er du jo bare helt normal ;) :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun skøn altså :D Ville ønske Johan snakkede rigtigt.. Men han kan stadig kun få ord, hvor man rigtig kan hører hvad han sige og så en masse ord man skal "gætte" hvad er.. Dumme øre  :( 

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har for første gang, siden Maja startede med at få børstet tænder for 8 måneder siden, børstet tænder uden gråd :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår det godt! Jeg synes heller ikke det udelukkende er jubel og glade dage, at skulle gøre det hele igen ;)

Altså tog gerne en graviditet igen. Den var super nem, men med chancerne for endnu et sensitiv/signalstærkt barn, det higer jeg i hvert fald ikke efter lige nu. Men måske det kommer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man ikke få hjælp gratis ved 2. barn? Eller er det et specielt sted I har været? (Du har sikkert skrevet det 100 gange, men husker det ikke :()

Du skal jo lige ovenpå igen - det har da for søren været nogle hårde år :kiss

Altså jeg orker det i hvert fald ikke endnu og Edith er et nemt barn ;) Så på det punkt er du jo bare helt normal ;) :kiss

Reagensglasbehandling er kun gratis ved 1. Fælles barn i offentlig regi (og man har også kun et begrænset antal forsøg). Vi har 2 fryseæg tilbage der dog er gratis, men dem har jeg ikke så stor tiltro til. Ellers hedder den privatklinik og 50.000+

Del dette indlæg

Annonce ♥

Reagensglasbehandling er kun gratis ved 1. Fælles barn i offentlig regi (og man har også kun et begrænset antal forsøg). Vi har 2 fryseæg tilbage der dog er gratis, men dem har jeg ikke så stor tiltro til. Ellers hedder den privatklinik og 50.000+

Men vil i ikk gøre brug af fryseæggene, hvis det nu var?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.