Besvaret December 30, 2013 Aftenens putning (højest sandsynlig) har udløst en aften med Night terror, hele 3 af slagsen. Det er frygtelig hun bare ligger der og skriger og skriger uden man kan komme i kontakt med hende og intet hjælper og det bedste faktisk er at lade hende være, for pludselig stopper det igen. Nu har vi lagt os ind til hende og håber hun kan få en god nats søvn. Vi fortsætte forsøget i det nye år! Pyha :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Hmm felix AB er pist forsvundet efter vi er flyttet. Mon beton byggeri har været dårligt for ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Hmm felix AB er pist forsvundet efter vi er flyttet. Mon beton byggeri har været dårligt for ham... Det var da skønt. Betonbyggeri er jo kendt for dårligt/dårligere indeklima, så det er da sandsynligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Øv for en nat. Det er nu 5. Gang jeg er oppe og trøste og han kunne heller ikke finde ro i vores seng. Nøj jeg er træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Der er virkelig sket meget med Ronjas sprog de sidste 3 uger. Hun snakker og snakker og der kommer flere og flere sætninger :) de kan nogen gange være lidt svære at forstå men vi plejer at finde ud af det alligevel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Silke Elia stod op kl. 5.30!!! Godt det var Jespers morgenvagt. Det betyder desværre det er min i morgen :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Jonas er lige kørt med Ronja så nu får jeg lige en times tid for mig selv og den skal bruges på at sove! Dårlig søvn som vi har fået de sidste par dage hjælper bestemt ikke på kvalme så håber jeg kan sove det lidt væk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Lige lidt klynk herfra, som bestemt ikke er tumlinge relateret. Igår faldt jeg på røven ned ad trappen hos mine svigerforældre og slog mig noget så grusomt på bagdelen. Fik lige set min røv i spejlet og den har en masse strålende farver - både knald rød, blå, sort , lilla og gul :rolleyes Det gør lidt ondt at sidde ned, men hvis jeg sætter mig lidt på skrå, så går det. Heldigvis at man har en blød røv, der kan tage faldet og det ikke gik ud over nogen knogler eller led :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Lige lidt klynk herfra, som bestemt ikke er tumlinge relateret. Igår faldt jeg på røven ned ad trappen hos mine svigerforældre og slog mig noget så grusomt på bagdelen. Fik lige set min røv i spejlet og den har en masse strålende farver - både knald rød, blå, sort , lilla og gul :rolleyes Det gør lidt ondt at sidde ned, men hvis jeg sætter mig lidt på skrå, så går det. Heldigvis at man har en blød røv, der kan tage faldet og det ikke gik ud over nogen knogler eller led :D Undskyld men jeg kan ikke lade være med at smile lidt af den måde du skriver det på :D :blush Men øv hvor er det uheldigt og heldigt der ikke skete mere :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Undskyld men jeg kan ikke lade være med at smile lidt af den måde du skriver det på :D :blush Men øv hvor er det uheldigt og heldigt der ikke skete mere :kram2 Jeg smiler og griner jo også lidt selv af det, fordi det ikke gik værre :P og kæresten kunne heller ikke lade være med at grine, da han så min bagdel i alle dens flotte farver.Tak for kram, for jeg har også lidt ondt af mig selv! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Vi hygger os på ferie. I formiddags var vi på legepladsen og omme at kigge på geder og heste. Og hvor er det sjovt. Marius siger iiihhhihihi som en hest :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår piger og tumlinge! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår piger og tumlinge! :balloonGodt nytår! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår til alle, store som små :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår til jer alle. Sidder nu og putter en meget træt og indtryksmæt dreng, der har haft en fantastisk nytårsaften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår fra Faster, Skjern også! Her hygger vi med bl.a svigerne ... Elin har hygget sig helt vild og været så sød hele dagen og aftenen - og så var hun så nem at putte - kl 21 gik vi op og 10 min efter ku jeg gå fra hende ... Så vi håber at vi træder ind i det nye år med en nat hvor vi kan sove HELE natten... Det ønsker jeg også for alle jer andre herinde - og at vore børn gider sove til kl 9 i morgen tidlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår, piger! :toot Jeg glæder mig til at dele 2014 med Jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår, piger! :toot Jeg glæder mig til at dele 2014 med Jer :) Godt nytår Susanne :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår, piger! :toot Jeg glæder mig til at dele 2014 med Jer :) I lige måde! Godt nytår alle sammen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår til jer alle :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 simon valgte at fejre nytåret ved at sove 12 timer :o Vi puttede ham kl. 7 og så så stod han først op lidt over kl 7. Og uden så meget som en lyd :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Godt nytår alle sammen :balloons Ronja klarede det rigtig fint. Hun blev puttet omkring kl 22 og skulle lige bruge noget tid på at falde i søvn. Desværre vågnede hun lidt over midnat igen og var rigtig rigtig ked af det. Hun ville gerne hjem men på det tidspunkt kører jeg altså ikke bil så vi sad og puttede lidt, var lidt ude og se fyrværkeri og legede så lidt. Vi kørte hjem omkring kl 2 så hun nåede at være vågen 2-3 timer inden vi var hjemme og kunne putte i vores seng. Der sov vi så alle dejligt til kl 9 :) Nu bliver det spændende hvordan resten af dagen bliver ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Godt nytår alle sammen :balloons Ronja klarede det rigtig fint. Hun blev puttet omkring kl 22 og skulle lige bruge noget tid på at falde i søvn. Desværre vågnede hun lidt over midnat igen og var rigtig rigtig ked af det. Hun ville gerne hjem men på det tidspunkt kører jeg altså ikke bil så vi sad og puttede lidt, var lidt ude og se fyrværkeri og legede så lidt. Vi kørte hjem omkring kl 2 så hun nåede at være vågen 2-3 timer inden vi var hjemme og kunne putte i vores seng. Der sov vi så alle dejligt til kl 9 :) Nu bliver det spændende hvordan resten af dagen bliver ;) Godt nytår :) Kan sige præcis det samme, dog med M. - og vi var herhjemme, så vi gik i seng da vi blev alene, så kl. 3 var vi i seng alle mand :) Vi kan allerede mærke, at det bliver en "munter" dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Og godt nytår til alle andre selvfølgelig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Godt nytår :) Kan sige præcis det samme, dog med M. - og vi var herhjemme, så vi gik i seng da vi blev alene, så kl. 3 var vi i seng alle mand :) Vi kan allerede mærke, at det bliver en "munter" dag ;) Det kan vi også mærke det kan blive herhjemme i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites