Besvaret December 10, 2013 Forkølet Ingermøf med hoste til følge. Hun har grædt og hostet og grædt og hostet hele natten. Jeg sov fra 23.30 til 03.45 og har været vågen siden. Jeg er motherfucking træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Jo det siges. Jo ældre des mere syg. Og hvis det er tilfældet er jeg glad for hun har det nu. For hun er godt nok skidt :boo :boo Nåhr stakkels E :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Grrrrrrrr hvor er jeg sur på børnelægen :gal Carl Emil skal have lagt drøn imorgen men inden skulle jeg lige have svar på hans sidste blodprøve fra igår om hans levertal fra sidst var faldet til normal så han kunne blive lagt i narkose. Hun starter så med at sige (totalt forvirret) at hun lige havde talt med Rigshospitalet omkring nogle ekstra prøver hun havde bestilt omkring hans væksthormon - men at det skulle jeg nok høre mere om på fredag...... Men jeg skulle ikke bekymre mig... WTF!!!!!! Hvad havde hun tænkt sig :klap Selvfølgelig bliver jeg sgu da bekymret efter sådan en melding. Og selvom jeg siger at jeg godt lige vil høre hvad det drejer sig om bliver hun ved med at sige at det skal jeg ikke tænke på - det tager vi på fredag. Ej altså hvor er der lang tid til fredag lige pludselig :boo Nå men på den positive side er hans levertal faldet fra over 5000 til omkring 350 super duper. Men hans blodprocent var faldet og det samme var hans hvide blodlegemer så der var nok noget undervejs. Men fik han ikke feber inden imorgen tidligt kunne han godt få lagt dræn. Så nu går jeg og tripper for om han bliver syg inden imorgen tidligt :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 :kram til jer med syge børn! Vi holder fri i dag og er taget på se-julelys-tur til København. Filippa et en engel at have med, var vild med at køre i tog og taler hele tiden om det store juletræ (på Rådhuspladsen). Lige nu pauser vi på Baresso og hun stornyder det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Jeg er spændt på 2-års undersøgelse i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Grrrrrrrr hvor er jeg sur på børnelægen :gal Carl Emil skal have lagt drøn imorgen men inden skulle jeg lige have svar på hans sidste blodprøve fra igår om hans levertal fra sidst var faldet til normal så han kunne blive lagt i narkose. Hun starter så med at sige (totalt forvirret) at hun lige havde talt med Rigshospitalet omkring nogle ekstra prøver hun havde bestilt omkring hans væksthormon - men at det skulle jeg nok høre mere om på fredag...... Men jeg skulle ikke bekymre mig... WTF!!!!!! Hvad havde hun tænkt sig :klap Selvfølgelig bliver jeg sgu da bekymret efter sådan en melding. Og selvom jeg siger at jeg godt lige vil høre hvad det drejer sig om bliver hun ved med at sige at det skal jeg ikke tænke på - det tager vi på fredag. Ej altså hvor er der lang tid til fredag lige pludselig :boo Nå men på den positive side er hans levertal faldet fra over 5000 til omkring 350 super duper. Men hans blodprocent var faldet og det samme var hans hvide blodlegemer så der var nok noget undervejs. Men fik han ikke feber inden imorgen tidligt kunne han godt få lagt dræn. Så nu går jeg og tripper for om han bliver syg inden imorgen tidligt :baby3 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Vildt nok at Mie igår pludselig talte til 3 "en do dei" det var ret fascinerende og sagde jeg "en" fortsatte hun "do dei" Pigebarnet kan hverken sige mor eller far, men hun kan tælle til 3 :blink Hun stod og hjalp med vasketøjet da hun pludselig begyndte at tælle så hvad der lige "udløste" det aner jeg ikke. De synger åbenbart sange med tal i i DP og i "på loftet sidder Nissen" tæller hun også når man synger "og 1-2-3 så var de væk" så hun har det nok derfra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Nu kan Luna endelig sige Mor! (Mua!) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Så må vi hellere få kontaktet en ørelæge imorgen, når DP synes det ville være en god ide... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Åh min lille skat. Vi har tydeligt udsat hende for meget i weekenden og mandag, allerede i morges kunne jeg mærke at den var gal. Så meget hård dag i dagpleje med en times søvn med opvågninger og hjælp til at falde i søvn og minimal mad, men heldigvis har vi så god en DP der formår at imødekomme hendes behov. Men nøj, hun har været træt og ked i eftermiddag og alligevel tog det 3 kvarter for hende at finde ro, selvom hun var segnefærdig. Har helt dårlig samvittighed over at have udsat hende for det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Vi har haft den hyggeligste fridag :loveshower Efter formiddagsturen til byen, sov Filippa 2 timers lur og bagefter bagte vi vaniliekranse og jødekager. Jeg ELSKER min familie :biglove (og bliver ikke mindre skruk efter sådan en hyggedag ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Så fik vi bestilt pas til Sophia idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Uha glæder mig til imorgen, der skal vi til noget julehygge i Lises vs :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hmm Marius skriger i sin seng og funder ro i barnevognen, så der er han puttet IGEN... Ved ikke helt hvad vi skal gøre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hmm Marius skriger i sin seng og funder ro i barnevognen, så der er han puttet IGEN... Ved ikke helt hvad vi skal gøre...Min lillesøster sov om natten i sin barnevogn til hun var 3. Som min mor siger 'man gør det der virker'!Vi samsover af samme grund... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hmm Marius skriger i sin seng og funder ro i barnevognen, så der er han puttet IGEN... Ved ikke helt hvad vi skal gøre... Kunne barnevognskassen eventuelt sættes ned i tremmesengen i en periode, sådan at han måske kan blive glad for sengen på den måde? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Vi har haft den hyggeligste fridag :loveshower Efter formiddagsturen til byen, sov Filippa 2 timers lur og bagefter bagte vi vaniliekranse og jødekager. Jeg ELSKER min familie :biglove (og bliver ikke mindre skruk efter sådan en hyggedag ;)) Hvor lyder det bare hyggeligt :) hvordan var det at bage med hende, kunne hun finde ud af det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Uha glæder mig til imorgen, der skal vi til noget julehygge i Lises vs :loveshower Det kan jeg godt forstå :) Vi skal til juletræsfest med DP i legestuen næste torsdag, og vi glæder os altså også rigtig meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Åh min lille skat. Vi har tydeligt udsat hende for meget i weekenden og mandag, allerede i morges kunne jeg mærke at den var gal. Så meget hård dag i dagpleje med en times søvn med opvågninger og hjælp til at falde i søvn og minimal mad, men heldigvis har vi så god en DP der formår at imødekomme hendes behov. Men nøj, hun har været træt og ked i eftermiddag og alligevel tog det 3 kvarter for hende at finde ro, selvom hun var segnefærdig. Har helt dårlig samvittighed over at have udsat hende for det :( Puha det lyder hårdt :kram Er der mulighed for at hun kan have en hjemmedag med mor en af dagene? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Min lillesøster sov om natten i sin barnevogn til hun var 3. Som min mor siger 'man gør det der virker'! Vi samsover af samme grund... Jeg siger også "bare" what ever Works!!! I kunne prøve at putte ham direkte i barnevognen så han forbinder putningen med noget rart og positivt, efter en uge så sætte barnevognskassen i sengen, Efter nogle dage slå kalleshen (staveplade) ned og efter et par dage mere så proppe sengen godt til så det bliver et MEGET lille "rum" og så prøve at putte ham der uden kassen evt bruge selen i sengen. Altså bruge det der virker nu og så lige så stille ændre på det. Ville ikke ane om det virkede men det ville være min tilgang. Måske kombinere det med meget faste putteritualer. Et varmt bad en time før sengetid skulle også gøre indsivningen lettere (det virker så bare ikke herhjemme når der er tigerspring :rolleyes) så det kunne i gøre ind imellem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Så er der juletræsfest i Vuggestue/børnehave i morgen eftermiddag. Desværre kan min store pige ikke komme da hun skal have fjernet polypper, men Clara skal ikke snydes for denne fest så enten bliver det mor eller far der tager hende til fest. Det bliver nok mor der tager med... ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Sov nu lidt mere tungt, Lasse. Årh hvor jeg ind i mellem irriteres over de små opvågninger han har. Han ender sikkert i vores seng senere :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Anna skal tjekkes for lille mislyd på sit hjerte :( Lægen sagde det skete ofte og vi ikke skulle bekymre os, men det kan man jo ikke lade være med helt indeni! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Anna skal tjekkes for lille mislyd på sit hjerte :( Lægen sagde det skete ofte og vi ikke skulle bekymre os, men det kan man jo ikke lade være med helt indeni! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Så må vi hellere få kontaktet en ørelæge imorgen, når DP synes det ville være en god ide... Iris thomassen i Bjerringbro var for os nem at få en tid ved, hvis det kniber i Viborg/skive. Del dette indlæg Link to post Share on other sites