Besvaret November 22, 2013 Tak piger, Silke Elia har faktisk sovet hele natten i sin egen seng :yay Hun var i super humør da vi stod op, men hun ville nu gerne have siddet hos Moar i sækkestolen hele dagen, tror jeg. Hun skulle i hvert fald tvinges i sko :( Heldigvis var hun ikke ked da hun blev afleveret. Tror det er fint vi holder ferie i næste uge (fordi DP har ferie) Fantastisk! :wee I har begge fortjent noget søvn og medgang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Filippa vil ikke gå på sine ben :( :unsure Hun vågnede ved midnat, var rigtig ked og sagde, at hun havde ondt i sine ben og ville have en ren ble. Hun fik en ren ble og faldt i søvn igen. Her til morgen fortsatte hun med at sige, at hun har ondt i benene, og hun vil ikke gå på dem. Jeg aner ikke, hvad der er galt :huh Hun har været hos mormor og morfar tirsdag-torsdag, og der er hun ikke kommet til skade. Lægen anbefalede lidt børne-Panodil og så se tiden an et par timer. Hvis hun stadig ikke vil gå, skal vi have en akuttid i eftermiddag. Øv, altså - ikke fedt ovenpå en uges sygdom på skift hos os alle tre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 :kram Søvn er bare alpha omega - har i prøvet at bytte sengen ud med den hun sov i ved bedsterne? :unsure Hmmm... det havde jeg slet ikke tænkt på, som en mulighed. Det er en weekend seng - og den står hjemme ved mine forældre, men vi skal der hjem i morgen - så der får vi lige afprøvet det. For hvis hun så sover godt i den igen, så må tremmesengen skiftes ud i en periode. Tak for input - for det havde jeg slet ikke overvejet.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Ja de kan virkelig trække tænder ud... og det tager af den energi man bare ikke har noget af. :kram Lige præcis! Mads kommer først hjem i nat, da han skal til møde og derefter til julefrokost med arbejdet, så vi drøner til Lemvig i eftermiddag når jeg har fri, så jeg kan blive aflastet lidt og få ladet op på social-kontoen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Øv jeg gider ik noget i dag... var på arbejde fra 9-20 i går, kommer hjem med hovedpine (pga søvnmangel og kriller-hoste) går i seng og regner med at kunne få bare en lille smule søvn. Men når kun lige at falde i søvn, og så vågner Elin fordi hun har skidt i bleen (blævret og meget lugtende - undskyld detaljerne). Og efterfølgende er hun vågen et par gange i løbet af natten, og ender med at vågne kl 5.30 - hvor hun så har skidt i bleen igen! Om det er pga af tænderne eller om hun har ondt i maven, siden hendes lort skal være sådan, det er uvist. Men en ting er sikkert - vi får bare ALDRIG den gode nattesøvn, medmindre vi får hende passet. Hvorfor kan hun ikke bare sove ordentligt - så vi ikke behøver at få hende passet, men kan få en go nats søvn OG derefter have en hyggelig dag sammen med overskud! Jeg har ikke lyst til at være væk fra min datter - men mit humør, overskud, glæde og helbred er bare ikke godt lige nu... og jeg ligner noget der er løgn (det måtte jeg sande, da vi sku tage billeder af personalet til vores væg i fritteren)..... Undskyld negativiteten, men bare det at få det sagt hjælper lidt.... Øv, Tina! Sikke en lorte nat (ha ha) Ændringer i afføringen kan sagtens være tænder! ( :gal tandskøge!) Og selvfølgelig skal i nok komme til at få en ordentlig nats søvn igen - engang! Vi sover også næsten permanent 3 i sove værelset for tiden... Men så får vi søvn alle 3, og det er altså vigtigere for mig, end at hun sover i sin egen seng. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Hmmm... det havde jeg slet ikke tænkt på, som en mulighed. Det er en weekend seng - og den står hjemme ved mine forældre, men vi skal der hjem i morgen - så der får vi lige afprøvet det. For hvis hun så sover godt i den igen, så må tremmesengen skiftes ud i en periode. Tak for input - for det havde jeg slet ikke overvejet.... :) Det var da så lidt. Det kan jo være at hun er mere tryg ved weekend-sengen end tremmesengen, fordi siderne er mere skærmede? Maliva eeeeelsker hendes weekend-seng og har altid kaldt den 'hulen' efter hun fik et sprog :P Vi overvejede også kraftigt, da vi skulle skifte tremmesengen ud, om det skulle være til weekendsengen - men så endte det med at hun blev lige så glad for hendes stor-pige seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Tak piger, Silke Elia har faktisk sovet hele natten i sin egen seng :yay Hun var i super humør da vi stod op, men hun ville nu gerne have siddet hos Moar i sækkestolen hele dagen, tror jeg. Hun skulle i hvert fald tvinges i sko :( Heldigvis var hun ikke ked da hun blev afleveret. Tror det er fint vi holder ferie i næste uge (fordi DP har ferie) Hvor er det fantastisk Louise :yay og fedt med ferie i næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Flad af grin over Valdemar her til morgen. Nissehue er IKKE noget, han ret tit gider, men en kongekrone derimod... Den fiser han gladeligt rundt med :D Måske han er ved at blive lige lovlig bevidst om, hvem der bestemmer herhjemme? :lolhitHaha, hvor fedt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Filippa vil ikke gå på sine ben :( :unsure Hun vågnede ved midnat, var rigtig ked og sagde, at hun havde ondt i sine ben og ville have en ren ble. Hun fik en ren ble og faldt i søvn igen. Her til morgen fortsatte hun med at sige, at hun har ondt i benene, og hun vil ikke gå på dem. Jeg aner ikke, hvad der er galt :huh Hun har været hos mormor og morfar tirsdag-torsdag, og der er hun ikke kommet til skade. Lægen anbefalede lidt børne-Panodil og så se tiden an et par timer. Hvis hun stadig ikke vil gå, skal vi have en akuttid i eftermiddag. Øv, altså - ikke fedt ovenpå en uges sygdom på skift hos os alle tre :( Kunne det være vokseværk? :unsure Håber ikke der er noget alvorligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Familie fridag med tulleren rundt i nattøj (endnu). Efter sophias middagslur går turen til Lalandia med mormor, bedstefar, moster og C og E (plejebørn) :yay vi skal være der til søndag, håber på en fantastisk tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Natten har været super :-) Mon det er juniordynen der har gjort det? Håber det bliver lige så godt i nat. Og så er det idag Carl Emil skal til børnelægen. Vi skal have svar på blodprøver og lyttet på lungerne om han skal have noget stærkere medicin :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Filippa vil ikke gå på sine ben :( :unsure Hun vågnede ved midnat, var rigtig ked og sagde, at hun havde ondt i sine ben og ville have en ren ble. Hun fik en ren ble og faldt i søvn igen. Her til morgen fortsatte hun med at sige, at hun har ondt i benene, og hun vil ikke gå på dem. Jeg aner ikke, hvad der er galt :huh Hun har været hos mormor og morfar tirsdag-torsdag, og der er hun ikke kommet til skade. Lægen anbefalede lidt børne-Panodil og så se tiden an et par timer. Hvis hun stadig ikke vil gå, skal vi have en akuttid i eftermiddag. Øv, altså - ikke fedt ovenpå en uges sygdom på skift hos os alle tre :( Har i været i kontakt med nogen der har lussingesyge? Har hun udslæt? Sebastian havde for nogle år siden pavrovirus/ lussingesyge. Det startede med udslæt, men efter et par dage kunne han ikke gå og havde mange smerter, men var ellers frisk. Han kom på hospitalet og blev undersøgt. Vi skulle give ham panodil som var lidt kraftigere end hans vægt tilskrev. Jeg ved ikke om det er det samme, med din datter men måske. Sebastians kom lige efter en streptokok infektion. Bensmerterne gik over efter et par dage, men møg ubehageligt mens det stod på. God bedring med din datter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Flad af grin over Valdemar her til morgen. Nissehue er IKKE noget, han ret tit gider, men en kongekrone derimod... Den fiser han gladeligt rundt med :D Måske han er ved at blive lige lovlig bevidst om, hvem der bestemmer herhjemme? :lolhit:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Filippa vil ikke gå på sine ben :( :unsure Hun vågnede ved midnat, var rigtig ked og sagde, at hun havde ondt i sine ben og ville have en ren ble. Hun fik en ren ble og faldt i søvn igen. Her til morgen fortsatte hun med at sige, at hun har ondt i benene, og hun vil ikke gå på dem. Jeg aner ikke, hvad der er galt :huh Hun har været hos mormor og morfar tirsdag-torsdag, og der er hun ikke kommet til skade. Lægen anbefalede lidt børne-Panodil og så se tiden an et par timer. Hvis hun stadig ikke vil gå, skal vi have en akuttid i eftermiddag. Øv, altså - ikke fedt ovenpå en uges sygdom på skift hos os alle tre :( Jeg tænker hun måske har vokseværk i dem. Håber det bliver bedre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Wuhuuu!!! :yay Hvor skønt for jer Louise! Og for Silke Elia. Jeg håber det bliver en vane for hende!! Det var go til jer! Har du fået sovet godt også? Håber at I får en fantastisk ferie og får sovet og slappet af... Fantastisk! :wee I har begge fortjent noget søvn og medgang :) Amen det er fantastisk. Jesper kan ikke lige huske det, men mener han var oppe ved hende klokken 23 og 6. Ellers ikke :O Yes :yay Kan ikke huske det nogensinde er sket, og så efter sådan en elendig dag i går. De dårlige nætter kommer aldrig skidt igen, men vil nu gerne bede om nogle flere :D At jeg så vågnede flere gange af mig selv er så en anden sag. Er slet ikke vant til ikke at blive vækket af gråd, et ben i ryggen eller en hånd i ansigtet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Hvor er det fantastisk Louise :yay og fedt med ferie i næste uge :) Ja det er så skønt :yay Og ferien er så tiltrængt - for os begge. Desværre må Jesper på arbejde. Har planlagt at få besøg af en veninde, når Silke Elia sover mandag. En tur på biblioteket og låne julebøger samt en tur i skoven, og ellers bare julehygge. Ih jeg glæder mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Øv jeg gider ik noget i dag... var på arbejde fra 9-20 i går, kommer hjem med hovedpine (pga søvnmangel og kriller-hoste) går i seng og regner med at kunne få bare en lille smule søvn. Men når kun lige at falde i søvn, og så vågner Elin fordi hun har skidt i bleen (blævret og meget lugtende - undskyld detaljerne). Og efterfølgende er hun vågen et par gange i løbet af natten, og ender med at vågne kl 5.30 - hvor hun så har skidt i bleen igen! Om det er pga af tænderne eller om hun har ondt i maven, siden hendes lort skal være sådan, det er uvist. Men en ting er sikkert - vi får bare ALDRIG den gode nattesøvn, medmindre vi får hende passet. Hvorfor kan hun ikke bare sove ordentligt - så vi ikke behøver at få hende passet, men kan få en go nats søvn OG derefter have en hyggelig dag sammen med overskud! Jeg har ikke lyst til at være væk fra min datter - men mit humør, overskud, glæde og helbred er bare ikke godt lige nu... og jeg ligner noget der er løgn (det måtte jeg sande, da vi sku tage billeder af personalet til vores væg i fritteren)..... Undskyld negativiteten, men bare det at få det sagt hjælper lidt.... Åh hader når de skider i bleen, når de sover :numse Silke Elia har også lavet det nummer en del på det seneste, om det er tænder vides ikke, men nu er jeg i hvert fald begyndt at give BioGaia igen og siden har der ikke været noget (men kan jo også være ren held) Og hvor er det egentlig streng hun kun sover godt ude :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Jeg skal undværer Mie helt til søndag :unsure den del af weekenden HADER jeg!!! Savner hende allerede! Anders har planlagt monster hygge imorgen, så hun ænser nok ikke mit fravær! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Kunne det være vokseværk? :unsure Håber ikke der er noget alvorligt :kram2 Måske, men lægen sagde, at det var lidt tidligt. Det tror jeg heldigvis ikke. Har i været i kontakt med nogen der har lussingesyge? Har hun udslæt? Sebastian havde for nogle år siden pavrovirus/ lussingesyge. Det startede med udslæt, men efter et par dage kunne han ikke gå og havde mange smerter, men var ellers frisk. Han kom på hospitalet og blev undersøgt. Vi skulle give ham panodil som var lidt kraftigere end hans vægt tilskrev. Jeg ved ikke om det er det samme, med din datter men måske. Sebastians kom lige efter en streptokok infektion. Bensmerterne gik over efter et par dage, men møg ubehageligt mens det stod på. God bedring med din datter. Det har vi ikke så vidt jeg ved :unsure Var godt nok sammen med en masse børn i weekenden. Tak :) Jeg tænker hun måske har vokseværk i dem. Håber det bliver bedre. Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Filippa vil ikke gå på sine ben :( :unsure Hun vågnede ved midnat, var rigtig ked og sagde, at hun havde ondt i sine ben og ville have en ren ble. Hun fik en ren ble og faldt i søvn igen. Her til morgen fortsatte hun med at sige, at hun har ondt i benene, og hun vil ikke gå på dem. Jeg aner ikke, hvad der er galt :huh Hun har været hos mormor og morfar tirsdag-torsdag, og der er hun ikke kommet til skade. Lægen anbefalede lidt børne-Panodil og så se tiden an et par timer. Hvis hun stadig ikke vil gå, skal vi have en akuttid i eftermiddag. Øv, altså - ikke fedt ovenpå en uges sygdom på skift hos os alle tre :( Det blev ikke bedre efter 2½ time, så vi fik en tid før frokost. Lægen undersøgte og fandt ikke noget. Hun nævnte betændelse i hofteleddet, men det er sjældent og så burde hun ikke kunne gå på benet overhovedet. Hun ville selv rejse sig og gå 4-5 skridt hos lægen. Jeg tror på bedring er på vej. Nu er hun puttet til lur på Panodil efter lægens anbefaling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Har købt vinterstøvler til David i dag... Str. 23 :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Ronja har bare spist og spist siden vi kom hjem. Hun var sulten med det samme og fik yoghurt med havregryn. Det endte med hun spiste 3 skåle (ikeas plastikskåle) :o til aftensmad spiste hun 1,5 stk medister, lidt rugbrød og lidt agurk :o hjemis bilen kom lige da vi var færdige så vi gik ud for at købe til fryseren. Den flinke mænd lod hende vælge en is og hun endte med en sandwich-is som hun endte med at spise omkring halvdelen af :o Det er godt nok sjældent hun spiser så meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Ronja har bare spist og spist siden vi kom hjem. Hun var sulten med det samme og fik yoghurt med havregryn. Det endte med hun spiste 3 skåle (ikeas plastikskåle) :o til aftensmad spiste hun 1,5 stk medister, lidt rugbrød og lidt agurk :o hjemis bilen kom lige da vi var færdige så vi gik ud for at købe til fryseren. Den flinke mænd lod hende vælge en is og hun endte med en sandwich-is som hun endte med at spise omkring halvdelen af :o Det er godt nok sjældent hun spiser så meget :) Sympati-sult med sin gravide mor :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Marius har lige kastet sin aftensmad op :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Ronja har bare spist og spist siden vi kom hjem. Hun var sulten med det samme og fik yoghurt med havregryn. Det endte med hun spiste 3 skåle (ikeas plastikskåle) :o til aftensmad spiste hun 1,5 stk medister, lidt rugbrød og lidt agurk :o hjemis bilen kom lige da vi var færdige så vi gik ud for at købe til fryseren. Den flinke mænd lod hende vælge en is og hun endte med en sandwich-is som hun endte med at spise omkring halvdelen af :o Det er godt nok sjældent hun spiser så meget :) Jeg elsker de dage! ;) Marius har lige kastet sin aftensmad op :( Øv! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites