TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Sophia gider ikke rigtigt ar spise morgenmad i øjeblikket <_< umiddelbart er der ingen tænder der driller. Det eneste "nye" er at hun går mere og mere. Men hverken søvn eller de andre måltider er påvirket. Nogle forslag?

Del dette indlæg

Endnu en god nat :yay Lad det fortsætte lidt endnu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bah, hader bare sygdom!!! Jeg begyndte at kaste op i nat, og jeg har bare slet ikke kunne komme væk fra toilettet hele dagen :( Her i eftermiddag har jeg så også fået feber.....

Oveni skrev DP så at hun havde fået 2 drenge op fra middagslur med feber.... Så de blev straks hentet af mormor. ØV!!

:kram

håber snart du er ovenpå igen! Sygdom er bare noget fa.... Har skabt i vrede

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, jeg kan leve med at have ondt i halsen 3. gang på 2 uger - men nu er stemmen nærmest væk, og det er altså ikke vanvittig gode arbejdsvilkår når man først har førskole, og dernæst 100 fritterbørn man skal kunne råbe op. Jeg må vist bare være den tavse dansker i dag... 

Og gid Elin da gad at sove som hjemme ved mormor og morfar... æv, jeg gider ikke flere dårlige nætter! Lorte tænder! Hvad var det man kunne købe til at lindre gummerne? Er der nogen der kan huske det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, jeg kan leve med at have ondt i halsen 3. gang på 2 uger - men nu er stemmen nærmest væk, og det er altså ikke vanvittig gode arbejdsvilkår når man først har førskole, og dernæst 100 fritterbørn man skal kunne råbe op. Jeg må vist bare være den tavse dansker i dag...

Og gid Elin da gad at sove som hjemme ved mormor og morfar... æv, jeg gider ikke flere dårlige nætter! Lorte tænder! Hvad var det man kunne købe til at lindre gummerne? Er der nogen der kan huske det?

God bedring med halsen :kram2

Det hedder vidst aftamed :) vi har aldrig prøvet at bruge det, for os fungerer det rigtig godt at give hende agurkestænger inden sengetid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke aftamed? eller noget i den stil?

Håber at det snart bliver bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener også det hedder Aftamed. Vi har brugt det et par gange med god virkning. Det er bare super vigtigt at du ikke giver det før du giver hende vand eller noget at spise. Apoteket oplyste mig at pga de er så små er det svært at håndtere gelen. Derfor vil de også sluge lidt og dermed blive bedøvet i halsen. Så vi giver det altid lige inden vi ligger Carl Emil til at sove. Det har givet ham ro til at falde i søvn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afleverede en dreng der sku være helt selv med dp i dag. De tre andre er syge.

Heldigvis ska de i legestue og så aftalte vi at jeg henter inden han ska sove lur.

Godt man har fri.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger også aftamed til Marius lige inden han puttes. Han vil slem gerne have det. Han åbner helt automatisk munden, så det må jo lindre :D Og det er også den eneste chance vi har for at mærke om de er brudt igennem... Ellers vil han ikke åbne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sophia gider ikke rigtigt ar spise morgenmad i øjeblikket <_< umiddelbart er der ingen tænder der driller. Det eneste "nye" er at hun går mere og mere. Men hverken søvn eller de andre måltider er påvirket. Nogle forslag?

David kører same show herhjemme for tide. Forleden var vi nødt til at aflevere ham tidligt i vuggestuen, så han fik morgenmad dernede - og han havde åbenbart spist rigtig godt. Så nu forsøger vi i denne uge at aflevere ham til morgenmad hver dag, for at se om det gør en forskel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyllerbarn.dk i dag!

nøj det er hårdt for Luna at dele sin mor med andre for tiden... Hun er virkelig ked og pyldret og hidsig!

hun kradsede en lille dreng ovenpå hovedet i dag, fordi han stod ved mig fordi han var ked og træt... Og dermed havde han jo "taget pladsen" og det synes Luna bestemt ikke om!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke styr på Horsens kommune men i Silkeborg kommer de først afsted når de bliver 3. Håber vi kan tage bleen i juleferien men det kommer an på hvordan han tager flytningen.

Men ja det går alt alt for hurtigt! Min lille dreng bliver snart 3 år og vi skal snart forlade tumlinge forummet.

Så må vi starte en "småbørns-smalltalk" ;) Fatter heller ikke at vi har en 3 årig i huset om ikke så længe....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi problemer med rød numse igen i disse dage, er sikker på at det er tænder....

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med halsen :kram2

Det hedder vidst aftamed :) vi har aldrig prøvet at bruge det, for os fungerer det rigtig godt at give hende agurkestænger inden sengetid :)

Tak for det Kamillawn - nu er der også indkøbt agurk, så er der flere ting som vi kan bruge....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke aftamed? eller noget i den stil?

Håber at det snart bliver bedre.

Tak for det! Jeg håber også snart at det bliver bedre.... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener også det hedder Aftamed. Vi har brugt det et par gange med god virkning. Det er bare super vigtigt at du ikke giver det før du giver hende vand eller noget at spise. Apoteket oplyste mig at pga de er så små er det svært at håndtere gelen. Derfor vil de også sluge lidt og dermed blive bedøvet i halsen. Så vi giver det altid lige inden vi ligger Carl Emil til at sove. Det har givet ham ro til at falde i søvn.

Okay - det er godt at vide! Mon også det gælder andre mærker - for på skjern apotek kører de med et andet mærke... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger også aftamed til Marius lige inden han puttes. Han vil slem gerne have det. Han åbner helt automatisk munden, så det må jo lindre :D Og det er også den eneste chance vi har for at mærke om de er brudt igennem... Ellers vil han ikke åbne.

tak for det anita! jeg håber at det vi har købt også smager så godt som aftamed

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er for en gang skyld alene hjemme og i gang med at lave mad. Jonas er til rytmik med Ronja men bør snart være hjemme. Det er normalt mig der er af sted men Ronja er mega mor-syg i øjeblikket så nu vil vi se om det hjælper de får lidt alene tid udenfor hjemmet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay - det er godt at vide! Mon også det gælder andre mærker - for på skjern apotek kører de med et andet mærke...

var det "gumme-dråber" du fik udleveret, Tina?

jeg synes ikke det har noget effekt! Desværre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal undvære Mie og Anders fra fredag morgen til søndag eftermiddag :boo men som Anders påpegede så har jeg hele 2 nætter til at SOVE i :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal undvære Mie og Anders fra fredag morgen til søndag eftermiddag :boo men som Anders påpegede så har jeg hele 2 nætter til at SOVE i :yay

Selvom du kommer til at savne dem så GLÆD dig. 2 nætters søvn er guld værd ❤

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har skiftet tøj 5 gange på Lise idag pga hun har skidt igennem :( er så træt af det her tynde mave! Nu har det stået på i 5 dage!

Og til aften ville hun absolut intet have at spise. Ikke engang noget banan :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må vi starte en "småbørns-smalltalk" ;) Fatter heller ikke at vi har en 3 årig i huset om ikke så længe....

Det er lige det vi må. Men hvor er min lille dreng? Det er da slet ikke til at forstå de snart bliver 3.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ned og besøge den børnehave Felix er blevet tilbudt på fredag. Ih det bliver spændende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg valgte at gå i gang med at putte Ronja kl. 19 i dag i stedet for 19.30-19.45 og det er gået helt fInt alligevel. Der var lidt bøvl men ikke så meget som hun plejer og hun ligger allerede og snorker :yay

Nu vil jeg gå nedenunder og slappe af for trætheden ramte som en mur kl. 15 og jeg har ikke kunne slappe af endnu :o

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.