Besvaret October 3, 2013 Da Sophia kom i behandling for lungebetændelse virkede det nærmest også med det samme :) det er da fantastisk at han har spist så meget bedre :) hvordan går det nu? Årh, håber det også er tilfældet med David. Det er M der er hjemme med ham i dag, men da jeg tog afsted var han lige faldet i søvn. Så tror han stadig sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Vil lige vise den fine ugle Maja havde med hjem fra DP i går :) Uglen består af en plastikpose med visne blade i og så er der bundet snore ved ørerne. plastik rulleøjne og et kartonnæb :) Maja har selv fyldt bladene i posen ;) Hvor er den sød, og god ide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Har lige fået et skønt billede tilsendt med en legende David, og besked om at hans temperatur nu er 37,1 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Har lige fået et skønt billede tilsendt med en legende David, og besked om at hans temperatur nu er 37,1 :yay Fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 højstol + rosiner = frie hænder til mor :) - sådan er det i hvert fald herhjemme. Rosiner er en rigtig god opfindelse :D man skal bare passe på det ikke blir for mange på en dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Rosiner er en rigtig god opfindelse :D man skal bare passe på det ikke blir for mange på en dag Det har du helt ret i! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Afleverede en lidt (meget) morsyg Dicte i gæstepleje imorges. Hun elsker normalt gæsteplejen, men lige her til morgen var det kun moar der duede. Så det er bare skønt at få tilsendt et billed af en glad Dicte der leger uden for :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Er meget spændt på mor/barn gymnastik i eftermiddag! Luna har sovet 5kvarter til middag, så tror hun er træt, når klokken bliver 17! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg kan ike beskrive hvor fantastisk det er at blive krammet så meget af sit barn, efter ikke at have set hende i 3 1/2 døgn! Det var SÅ dejligt at hente hende :loveshower Idag får hun både rosiner og ostehaps ;) (hører ellers kun til i weekenden) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tak Sara Åh øv Maja :kram2 Tror du ikke det kunne være en ide hvis i fik snakket grundigt om de der morgensituationer, sådan én gang for alle.... Så i begge er helt klar over hvornår det er den enes og den andens "tur" til at gøre noget? Så har du også noget at holde Anders op på, og det skal ikke blive til ufred hver gang i ikke er enige om morgenrutinen, for så er der faste regler.... Jeg ved hvert fald at herhjemme, giver det virkelig mange sure morgner, hvis ikke alt er aftalt på forhånd! :kram2 Det har vi også men der var andre faktorer der kom oven i både i nat og fra morgenen af så det hele ramlede - det var ikke ond vilje fra hans side men stadig hans skyld. Jeg tror han fattede HVOR træt jeg er nu! Ny i job x2 på en måned er VIRKELIG hårdt! Især fordi det hele også ramler på stedet med sygdom x100 i personalegruppen! Weekenden er VIRKELIG tiltrængt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Rosiner er en rigtig god opfindelse :D man skal bare passe på det ikke blir for mange på en dag Tørrede blåbær og tranebær (og gojibær hvis de er bløde) er også fantastiske, vi veksler lidt mellem det når hun får så får hun lidt godt fra de forskellige bær og ikke kun det samme. Hun får ca det der svarer til en lille rosin pakke når hun får. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tørrede blåbær og tranebær (og gojibær hvis de er bløde) er også fantastiske, vi veksler lidt mellem det når hun får så får hun lidt godt fra de forskellige bær og ikke kun det samme. Hun får ca det der svarer til en lille rosin pakke når hun får. Det lyder lækkert, men jeg har ikke set tranebær som ikke har en god portion tilsat rørsukker? Jeg troede egentlig Mie var på 0 sukker. Og har vist ikke set blåbær eller gojibær (som jeg slet ikke kender?) er det noget jeg skal i helsekosten efter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Ellers ku man måske klippe abrikoser i små tern? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Ellers ku man måske klippe abrikoser i små tern? vi bruger også svesker, klippet i stykker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg kan slet ikke få armene ned! :yay David er stadig fuldstændig feberfri, og har spist fint hele dagen + han har leget for sig selv, som han plejer at kunne. Vi har aftalt med vuggestuen, at jeg kommer ned med ham i et par timer i morgen og er der sammen med ham. Håber sådan at det er overstået helt nu :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg kan ike beskrive hvor fantastisk det er at blive krammet så meget af sit barn, efter ikke at have set hende i 3 1/2 døgn! Det var SÅ dejligt at hente hende :loveshower Idag får hun både rosiner og ostehaps ;) (hører ellers kun til i weekenden) :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Fatter det simpelthen ikke, Dicte vågnede kl 5:20, og har kun sovet 30 minutter i legestuen idag, og blev først puttet kl 19:30. Hun sov også med det samme hun ramte puden ;) Hun var overhovedet ikke træt, men har bare været SÅ glad hele dagen... Meget mystisk, men dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Så er der bestilt flyverdragt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg kan slet ikke få armene ned! :yay David er stadig fuldstændig feberfri, og har spist fint hele dagen + han har leget for sig selv, som han plejer at kunne. Vi har aftalt med vuggestuen, at jeg kommer ned med ham i et par timer i morgen og er der sammen med ham. Håber sådan at det er overstået helt nu :goodluck :yay :yay :yay hvor er det fedt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg kan ike beskrive hvor fantastisk det er at blive krammet så meget af sit barn, efter ikke at have set hende i 3 1/2 døgn! Det var SÅ dejligt at hente hende :loveshower Idag får hun både rosiner og ostehaps ;) (hører ellers kun til i weekenden) Sikke et dejligt indlæg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Det lyder lækkert, men jeg har ikke set tranebær som ikke har en god portion tilsat rørsukker? Jeg troede egentlig Mie var på 0 sukker. Og har vist ikke set blåbær eller gojibær (som jeg slet ikke kender?) er det noget jeg skal i helsekosten efter? Tjah jeg anede ikke der var sukker i :unsure nå det er nok ikke værre end rosiner og frugtstænger! De er sprængfyldt med alt det gode så det går nok. I de små mængder hun får så vælter det nok ikke noget. Og så vil tørret frugt og frugt stænger, sågar musli barer (ikke at hun har fået det) altid være bedre end slik, is og kage i min optik. Hun har også fået æblegrød med sukker og syltetøjsmadder i DP hvilket jeg vender det blinde øje til, hun skal ikke føle sig ekskluderet fra fællesskabet, det er der jeg syntes grænsen går. Men herhjemme forsøger vi at holde den så længe som muligt (selvom jeg efter et råd fra en veninde kom en halv tsk vaniljesukker i havregrøden så hun kunne lære at spise det, og efter en uge kunne hun spise det uden - så nogle kompromisser må vi lave :rolleyes ). Du kan købe blåbær i Kvickly og i Bilka kan du købe alt muligt - købte på et tidspunkt en bær-blanding med tranebær, rosiner, gojibær og brombær i Bilka, det var et hit. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg kan slet ikke få armene ned! :yay David er stadig fuldstændig feberfri, og har spist fint hele dagen + han har leget for sig selv, som han plejer at kunne. Vi har aftalt med vuggestuen, at jeg kommer ned med ham i et par timer i morgen og er der sammen med ham. Håber sådan at det er overstået helt nu :goodluck :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Ellers ku man måske klippe abrikoser i små tern? vi bruger også svesker, klippet i stykker! Det skal prøves! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tjah jeg anede ikke der var sukker i :unsure nå det er nok ikke værre end rosiner og frugtstænger! De er sprængfyldt med alt det gode så det går nok. I de små mængder hun får så vælter det nok ikke noget. Og så vil tørret frugt og frugt stænger, sågar musli barer (ikke at hun har fået det) altid være bedre end slik, is og kage i min optik. Hun har også fået æblegrød med sukker og syltetøjsmadder i DP hvilket jeg vender det blinde øje til, hun skal ikke føle sig ekskluderet fra fællesskabet, det er der jeg syntes grænsen går. Men herhjemme forsøger vi at holde den så længe som muligt (selvom jeg efter et råd fra en veninde kom en halv tsk vaniljesukker i havregrøden så hun kunne lære at spise det, og efter en uge kunne hun spise det uden - så nogle kompromisser må vi lave :rolleyes ). Du kan købe blåbær i Kvickly og i Bilka kan du købe alt muligt - købte på et tidspunkt en bær-blanding med tranebær, rosiner, gojibær og brombær i Bilka, det var et hit. Tja min anke med tranebærene er at der er tilsat rørsukker. Frugtstænger er jo sødet med rosiner og dadel, som er sødt i sig selv. Jeg ved egentlig ikke om der er nogen forskel sådan ernæringsmæssigt, for det er jo stadig sukker selv om det er frugtsukker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tja min anke med tranebærene er at der er tilsat rørsukker. Frugtstænger er jo sødet med rosiner og dadel, som er sødt i sig selv. Jeg ved egentlig ikke om der er nogen forskel sådan ernæringsmæssigt, for det er jo stadig sukker selv om det er frugtsukker. Pas - tranebærene bliver sat på stand by lidt og så prøver vi de andre lækre bær og at klippe svesker og abrikoser i tern. En enkelt sveske svarer jo nærmest til en rosin pakke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites