TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Søndag var en helt perfekt dag og putningen som en leg.

De to sidste aftener har Anna bare IKKE ville i seng. Hun har råbt og skreget, været ked og frustreret og har tydeligt været overstimuleret/overtræt (og hvorfor var det, at Søren ventede til næsten kl. 19 med at gå i gang, med det resultat at hun ikke ville have nattøj på og det derfor var en kamp med skrig og gråd, når jeg nu i går sagde, at vi skulle prøve at putte tidligere i dag?! :prik)

Hun har endda sovet næsten 11 timer natten til i dag og knap 2 timer til middag i dag. ÆV! :(

Og i dag da jeg hentede hende i VS overværede jeg, at hun blev 'mobbet' af en børnehavepige (der ikke havde set mig endnu). Jeg blev simpelthen så rystet, at jeg ikke engang magtede, at skælde møgungen ud, men bare tog Anna på armen og satte mig ind på sofaen på stuen med hende og gav hende sut og bamse og sad tæt, til hun var klar til at tage hjem. Heldigvis kom yndlingspædagogen forbi og spurgte hvorfor vi sad der og gik derefter ud for at tage en alvorsnak med pigen, der vist generelt var en rappenskralde.

Jeg er selv blevet mobbet som barn og det er min største frygt, at Anna skal blive udsat for det! :( Møgunge!

I morgen skal jeg til Århus ifm med arbejde og er derfor hjemmefra fra kl. 07 til ca. 18, så jeg ser hende næsten ikke i morgen :boo

Ej, jeg var blevet tosset!

Hvordan mobbede hun?

Lille søde Anna :kram2

(Og hvor er jeg ked af at du har været udsat for det selv :kiss)

Del dette indlæg

Åh nej, stakkels Theo! Jeg hader selv at kaste op, så jeg kan næsten ikke bære, når børn kaster op, selvom det slet ikke er ligeså voldsomt for dem. Jeg håber det er overstået nu for både din og hans skyld :kiss

Mange tak søde :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, det lyder ikke sjovt :( jeg får helt ondt i maven ved tanken, og det er desværre bare endnu en af de udfordringer der er når man er forældre :( :kram til jer

Jeg får også ondt i maven! Hun var tydeligt rystet og vi måtte snakke meget om det, før hun var færdig.

:kram2 det er godt nok tidligt, at børn mobber hinanden :blink håber at Anna er okay.

Det er så hårdt med sådan en dag, hvor man næsten ikke ser sit barn :( men det er jo nok værre for dig end for Anna :kram2

Ja, jeg er også rystet. Det var en stor børnehavepige - vil tro hun er omkring 5 år. Anna stod bag hende (hun sad på hug og skar i et eller andet kul - vil tro 'hun lavede mad') og ville gå forbi hende, da hun så mig og gå mig i møde, men så rakte pigen armen ud og stoppede hende, som om hun småskubbende bestemte, at Anna skulle blive hvor hun var. Måske hun var hendes barn i legen? :unsure Jeg ved det ikke - Anna blev bare dybt ulykkelig over at blive holdt tilbage og forhindret i at gå hen til mig :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, jeg var blevet tosset!

Hvordan mobbede hun?

Lille søde Anna :kram2

(Og hvor er jeg ked af at du har været udsat for det selv :kiss)

Jeg har beskrevet det ovenfor. Måske det ikke lyder så voldsomt, men det var det ifølge Annas reaktion. Hendes grænse var helt sikkert overskredet.

Tak søde - det er ikke noget jeg ønsker for nogen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har beskrevet det ovenfor. Måske det ikke lyder så voldsomt, men det var det ifølge Annas reaktion. Hendes grænse var helt sikkert overskredet.

Tak søde - det er ikke noget jeg ønsker for nogen!

Ja det lyder da som om at hun er blevet rystet :kram2

Jeg har heller aldrig været fan af bh-børn og vuggestuebørn så tæt sammen. Sådan er det også i Theos institution <_< Og det er altså voldsomt for de små, når de er på gangen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så er jeg med. Vores hund har aldrig gjort sådan.

Hvilken race er det? Og hvor gammel er den? Det er bare så ufedt for jer alle :(

Nej, det er jo heller ikke normalt noget de ville gøre med mennesker, man ser dem mere gøre det overfor andre hunde. F.eks. ser jeg hunhunde gøre det tit med vores egen hund, hvis han lige snuser dem lidt for meget bagi og de synes han bliver for træls :P

Vores egen hund gør det heller ikke og det er jo også derfor at Lise er vant til at hun bare kan gøre hvad som helst, da han er så tålmodig med hende og lader hende kravle rundt på sig og pille alle vegne. Hun forstår ikke helt at ikke alle hunde er sådan.

Min søsters hund er en fransk bulldog og mener han er omkring 3½ år gammel. Overfor os voksne er han en værre kælepot og puttedyr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv er træt med træt på! Var Vågen 1 1/2 time i nat at Gry "kun" var vågen 1/2 time af tiden, er jo så mit eget problem. Jeg faldt først i søvn kl 4 igen og vækkeuret ringede 6.30, så fik vist snozzet lidt for mange gange, så morgenmaden måtte indtages lidt hurtigt, men vi nåede i skole til kl 8.

Har lige været til forældremøde på arbejdet og sidder nu i bussen på vej hjem håber på en god nattesøvn. For skal tidligt op i morgen

Næsten 2 dage i træk hvor faktisk ikke ser mine børn, syntes ikke at det er sjovt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, det er jo heller ikke normalt noget de ville gøre med mennesker, man ser dem mere gøre det overfor andre hunde. Vores egen hund gør det heller ikke og det er jo også derfor at Lise er vant til at hun bare kan gøre hvad som helst, da han er så tålmodig med hende og lader hende kravle rundt på sig og pille alle vegne. Hun forstår ikke helt at ikke alle hunde er sådan.

Min søsters hund er en fransk bulldog og mener han er omkring 3½ år gammel. Overfor os voksne er han en værre kælepot og puttedyr.

Vi har en mops på 3,5 år. Ville blive så ked af det, hvis der nogensinde skete noget mellem ham og Theo. Så forstår virkelig godt din søster.

Men det er jo nok også fordi at din søsters hund ikke har boet sammen med Lise fra hun var baby og er 100 % vant til hende, som jeres hund er.

Hvilken hund har I? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søndag var en helt perfekt dag og putningen som en leg.

De to sidste aftener har Anna bare IKKE ville i seng. Hun har råbt og skreget, været ked og frustreret og har tydeligt været overstimuleret/overtræt (og hvorfor var det, at Søren ventede til næsten kl. 19 med at gå i gang, med det resultat at hun ikke ville have nattøj på og det derfor var en kamp med skrig og gråd, når jeg nu i går sagde, at vi skulle prøve at putte tidligere i dag?! :prik)

Hun har endda sovet næsten 11 timer natten til i dag og knap 2 timer til middag i dag. ÆV! :(

Og i dag da jeg hentede hende i VS overværede jeg, at hun blev 'mobbet' af en børnehavepige (der ikke havde set mig endnu). Jeg blev simpelthen så rystet, at jeg ikke engang magtede, at skælde møgungen ud, men bare tog Anna på armen og satte mig ind på sofaen på stuen med hende og gav hende sut og bamse og sad tæt, til hun var klar til at tage hjem. Heldigvis kom yndlingspædagogen forbi og spurgte hvorfor vi sad der og gik derefter ud for at tage en alvorsnak med pigen, der vist generelt var en rappenskralde.

Jeg er selv blevet mobbet som barn og det er min største frygt, at Anna skal blive udsat for det! :( Møgunge!

I morgen skal jeg til Århus ifm med arbejde og er derfor hjemmefra fra kl. 07 til ca. 18, så jeg ser hende næsten ikke i morgen :boo

Øv hvor er jeg ked af at høre det :kram2

Det er også en af mine "frygter" at Lise bliver mobbet en dag og jeg ikke kan være der til at beskytte hende fra det :( Blev også selv mobbet som barn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en mops på 3,5 år. Ville blive så ked af det, hvis der nogensinde skete noget mellem ham og Theo. Så forstår virkelig godt din søster.

Men det er jo nok også fordi at din søsters hund ikke har boet sammen med Lise fra hun var baby og er 100 % vant til hende, som jeres hund er.

Hvilken hund har I? :)

Det kan sagtens være at det er fordi han ikke har boet med hende, men hans personlighed er også bare helt anderledes end vores hund. Han er mere dominerende overfor f.eks. andre hunde og farer let op og gør, hvis han hører lyde. Der er vores hund mere afslappet og rolig, han er meget underdanig overfor andre hunde og vil bare lege med dem, og så gør han aldrig. Det er en sort labrador på 2 år, så han var jo kun lige knap 1 år, da Lise blev født. Så de er jo næsten opvokset sammen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv er træt med træt på! Var Vågen 1 1/2 time i nat at Gry "kun" var vågen 1/2 time af tiden, er jo så mit eget problem. Jeg faldt først i søvn kl 4 igen og vækkeuret ringede 6.30, så fik vist snozzet lidt for mange gange, så morgenmaden måtte indtages lidt hurtigt, men vi nåede i skole til kl 8.

Har lige været til forældremøde på arbejdet og sidder nu i bussen på vej hjem håber på en god nattesøvn. For skal tidligt op i morgen

Næsten 2 dage i træk hvor faktisk ikke ser mine børn, syntes ikke at det er sjovt.

:kram :kram Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt!

Krydser fingre for en god nats søvn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det ser ud til at felix kvitter sin elskede stofble sammen med sutten. De hørte nok sammen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så opgav jeg at sove nu! Total ikke børne relateret men for :gal hvor er tingene bare ikke som det skal være på arbejde og jeg bliver NØD til at sige noget imorgen! Jeg har så en regel der hedder "jeg må under ingen omstændigheder tænke på ting jeg ikke kan gøre noget ved "lige nu" om aftenen og om natten" at jeg så gør det alligevel og bare ikke kan slippe tankerne betyder at jeg SKAL gøre noget ved det så snart jeg kan. Det hjælper mig så bare overhovedet ikke lige nu! Jeg er DØD træt hvilket forværrer problemet og gør problemet værre end det nok er, og så frustrerer det mig at se minutter og timer passere uden jeg har fået 1 sekunds søvn - hvilket IGEN gør problemet værre!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft den bedste dag med min smukke prinsesse..! Hun er dog ret morsyg, tror det er fordi hun opfanger at jeg "Kommer og går", så når jeg er der, er det kun mor der duer :wub Når nu man har det lidt skidt, er det bare GULD værd, at vide man betyder alverden for sådan et lille væsen :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så opgav jeg at sove nu! Total ikke børne relateret men for :gal hvor er tingene bare ikke som det skal være på arbejde og jeg bliver NØD til at sige noget imorgen! Jeg har så en regel der hedder "jeg må under ingen omstændigheder tænke på ting jeg ikke kan gøre noget ved "lige nu" om aftenen og om natten" at jeg så gør det alligevel og bare ikke kan slippe tankerne betyder at jeg SKAL gøre noget ved det så snart jeg kan. Det hjælper mig så bare overhovedet ikke lige nu! Jeg er DØD træt hvilket forværrer problemet og gør problemet værre end det nok er, og så frustrerer det mig at se minutter og timer passere uden jeg har fået 1 sekunds søvn - hvilket IGEN gør problemet værre!!!

For pokker Maja. Og du havde så meget set frem til det her job. Håber det hjælper at sige noget :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fååårk!!!! Og RØV!!!!!

Det skærer i mit hjerte, at gå fra 2 grædende børn :boo

Hader det!! De savner mig og jeg savner dem, og de vil under INGEN omstændigheder deres far, hvilket bare gør det hele meget værre.

Fåårk noget lort :boo :boo :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har skreget mellem 23-02. Vi gik så lov til at sove til 05,18, hvor han så har skreget lige siden. Han har tydeligvis ondt et sted, men han jan jo ikke dige hvor, så vi må hellere tinge til lægen mellem 8-9 :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Håber I får løst problemet idag, for det er da ikke spor rart at gå og have det sådan!

Har haft den bedste dag med min smukke prinsesse..! Hun er dog ret morsyg, tror det er fordi hun opfanger at jeg "Kommer og går", så når jeg er der, er det kun mor der duer :wub Når nu man har det lidt skidt, er det bare GULD værd, at vide man betyder alverden for sådan et lille væsen :wub

:yay dejligt I har det godt sammen!

Fååårk!!!! Og RØV!!!!!

Det skærer i mit hjerte, at gå fra 2 grædende børn :boo

Hader det!! De savner mig og jeg savner dem, og de vil under INGEN omstændigheder deres far, hvilket bare gør det hele meget værre.

Fåårk noget lort :boo :boo :boo

:kram2 æv æv æv :(

Marius har skreget mellem 23-02. Vi gik så lov til at sove til 05,18, hvor han så har skreget lige siden. Han har tydeligvis ondt et sted, men han jan jo ikke dige hvor, så vi må hellere tinge til lægen mellem 8-9 :(

Puha, det gør så ondt på en selv når det gør ondt på de små pus :( Håber lægen kan hjælpe! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm.... Ja, måske er det vildt fedt at Marlon nu er blefri om natten også! Men kunne nu altså bedre lide at han sov til kl 7 med ble, end at han nu vågner 5.30-6.00 og kalder "moar, jeg skal tisse" :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

For pokker Maja. Og du havde så meget set frem til det her job. Håber det hjælper at sige noget :kram2

Tak og ja det håber jeg også! Det der er logisk for andre er jo overhovedet ikke logisk for mig og det glemmer de altså lidt! Der står på hjemmesiden at man får en "mentor" når man starter og det har jeg overhovedet ikke fået! Så nu må jeg jo bede om det!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Mette :kram2

Hele min situation er bare uholdbar :(

Men nu kan jeg tude lidt på vej til arbejde, tørre mine øjne, klare dagen med oprejst pande, gå tidligt hjem, hente mine unger og forkæle dem med en masse kys, kram og nærvær. Og en god portion risengrød til aften.

God dag til alle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak og ja det håber jeg også! Det der er logisk for andre er jo overhovedet ikke logisk for mig og det glemmer de altså lidt! Der står på hjemmesiden at man får en "mentor" når man starter og det har jeg overhovedet ikke fået! Så nu må jeg jo bede om det!!!

Godt du selv gøre noget ved det men det burde jo ikke være nødvendigt. Håber dagen i dag bliver god :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gab! Clara vågnede kl 04,20. Hun kom over til os, der gad hun ikke at sove før kl blev 05,00, hvor J stod op. Det skulle han ikke have gjort, for bling var hun vågen og var hurtig op. Så hyggede jeg med hende i 10 min og hun vil stadig ikke overgive sig så jeg stod op med hende.

10 min inden vi skulle afsted så faldt hun hen, øv, kunne hun ikke sove 1 time mere:-( Hun kunne slet ikke hænge sammen, begrund af træthed. Men så snart hun kom i vuggestue så sagde det bling igen og hun blev frisk og glad pige. Hm mystisk...

Nu er jeg sikker på at jeg får en meget træt pige med hjem i eftermiddag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Mette :kram2

Hele min situation er bare uholdbar :(

Men nu kan jeg tude lidt på vej til arbejde, tørre mine øjne, klare dagen med oprejst pande, gå tidligt hjem, hente mine unger og forkæle dem med en masse kys, kram og nærvær. Og en god portion risengrød til aften.

God dag til alle :)

Det lyder dejligt :) og god dag til dig også!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen forslag til hvad det her er?

n532h8Y.jpg

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.