Oprettet January 19, 2011 Billeder Uge 18+1 Ærgrer mig egentlig lidt over jeg har maven bar - tror jeg vil til at tage dem med og uden bluse på... Det må blive i næste update :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 :gravid søød lille babymave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Sådan en flot mave :yay kan sagtens tåle at blive vist frem bar :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2011 så fin så fin :D Man kan rigtigt se en lille blobber inden i mavsen på dig, synes det er lidt sværere ved mig pga. jeg i forvejen havde elskovshåndtag. :( men dejlig babyhule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Nye mavebilleder: 21+2 25+2: Og 25+2 med tøj på: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 så fin så fin :D Man kan rigtigt se en lille blobber inden i mavsen på dig, synes det er lidt sværere ved mig pga. jeg i forvejen havde elskovshåndtag. :( men dejlig babyhule :loveshower Taark! Har lige uploaded et billede mere - og nu er der vist ingen der er i tvivl om at jeg er gravid!! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Taark! Har lige uploaded et billede mere - og nu er der vist ingen der er i tvivl om at jeg er gravid!! :lol JAeh har jeg også lige set - hold nu op for en smuk babyhule :D :loveshower rigtig flot rund og strutter! :D iiihhh.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Sikke et fint babybo :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Sikke en fin mave, søde! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Rigtig fin mave! Og ja, nu kan man virkelige se graviditeten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 :loveshower Tak for jeres dejlige kommentarer! :loveshower Ih! Jeg har lyst til at tage mavebillede HVER uge, men det er måske lige overkill nok! Man skulle jo også gerne kunne se forskel fra billede til billede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Så fiin din mave er :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 wow fra uge 21 til 25 er der godt nok sket noget Den er smuk den babyhule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Wow... ja der er virkelig sket noget... Så smuk altså, og rigtig flot gravid-rund :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2011 28+2 Med tøj: Og uden: hmm - synes ikke der er sket så meget de sidste 3 ugers tid - men det er også ok - synes nu den er stor nok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2011 28+2 Med tøj: Og uden: hmm - synes ikke der er sket så meget de sidste 3 ugers tid - men det er også ok - synes nu den er stor nok! Jeg synes den er rigtig fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2011 Hold da op hvor er du vokset stor og smuk :D Har fulgt med i dine billede opdateringer og synes din kropsform og mave ligner min fra stadie til stadie.. gad vide om jeg også får sådan en flot baby hule som din når jeg når så langt som dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Wow en smuk babyhule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Jeg synes den er rigtig fin :) Taark! :loveshower Hold da op hvor er du vokset stor og smuk :D Har fulgt med i dine billede opdateringer og synes din kropsform og mave ligner min fra stadie til stadie.. gad vide om jeg også får sådan en flot baby hule som din når jeg når så langt som dig :loveshower Ja, hvorfor skulle du ikke det? Og tak for komplimenten! :loveshower Wow en smuk babyhule :loveshower Tak skal du have! :loveshower Tror dog der lige går en uge eller mere før det næste billede kommer - selvom jeg tager så rigeligt på, så synes jeg ikke rigtigt det kan ses på maven... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2011 Så er der igen nye mavebilleder :loveshower 31+6 uden tøj: Og 31+6 med tøj på: P.s. Det er altså ikke fordi jeg ikke har andet tøj jeg har det samme på hver gang :lol - prøver at tage det samme på, så det er nemmere at sammenligne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2011 Så er der igen nye mavebilleder :loveshower P.s. Det er altså ikke fordi jeg ikke har andet tøj jeg har det samme på hver gang :lol - prøver at tage det samme på, så det er nemmere at sammenligne! Ha ha ha :D Rigtig fin mave :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2011 Ih hvor du vokser... På den gode måde altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2011 Sååååå fin mave! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 smuk smuk mave og så så fin rund :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 smuk smuk mave og så så fin rund :loveshower Ih! :loveshower Hvor er du sød! :loveshower Bliver så glad når der ligger en hilsen i en "gammel" tråd! Tak! Kunne da også godt ske det snart var ved at være tid til et nyt mavebillede... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites