Forunderligt

Varme hjemmesko

18 indlæg i dette emne

Hvad bruger jeres tumlinger? Lilly er kold så de tynde skind futter er ikke nok. Så søger nogle lune, skridsikre futter der ikke koster en formue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger Meltons futter. De er lækre varme, bløde og skridsikre. Og så er de ret holdbare.

Dem kan man indimellem få 2 par for 100 kr.

post-3480-0-72416000-1380275119_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Meltons futter. De er lækre varme, bløde og skridsikre. Og så er de ret holdbare.

Dem kan man indimellem få 2 par for 100 kr.

:ditto

De er super gode til prisen. Varme, nemme at få på, og behagelige for de små at rende rundt i. Karla er på sit 4. par nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan er størrelserne? Jeg har fundet en side med et stort udvalg af farver, og mon ikke en Lilly som fik str 20 i snøresko skal ha str 20-21 i Melton futter?

http://www.trendysho...tter-768c1.html

Jeg ville købe næste størrelse. Silke Elia brugte 20/21 inden hun fik sine pompom i str 20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt Living kitzbuhel til Noah, saadan nogle med velcro over og gummibund. De er alletiders og jeg har koebt dem, fordi Susanne var glad for dem til sin Anna. Jeg har dem i str 20 til Noah, og det er med meget lidt voksetillaeg, men skridtillaeg, saa han kan tumle bedst rundt herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt Living kitzbuhel til Noah, saadan nogle med velcro over og gummibund. De er alletiders og jeg har koebt dem, fordi Susanne var glad for dem til sin Anna. Jeg har dem i str 20 til Noah, og det er med meget lidt voksetillaeg, men skridtillaeg, saa han kan tumle bedst rundt herhjemme :)

Og hun har også et par denne vinter - LOVE´EM! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun har også et par denne vinter - LOVE´EM! ;)

Og har ogsaa et par i 21, saa han har et par, naar de her bliver for smaa ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog i Babysam da jeg kom i tanker om vi havde et gavekort der til, og sørme om ikke de havde Melton futter i restfarver til 30,- kr pr par, så jeg købte to par, i pinkrød og mellemblå og hun sku ganske rigtig op i str 22-23, jeg syns størrelserne er lidt små i det, str 20-21 sad lidt for stramt til jeg tror de ville holde særlig længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog i Babysam da jeg kom i tanker om vi havde et gavekort der til, og sørme om ikke de havde Melton futter i restfarver til 30,- kr pr par, så jeg købte to par, i pinkrød og mellemblå og hun sku ganske rigtig op i str 22-23, jeg syns størrelserne er lidt små i det, str 20-21 sad lidt for stramt til jeg tror de ville holde særlig længe.

Kære Børn og Salling har dem også, hvis du skal bruge flere en anden gang - der har vi købt vores.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt Living kitzbuhel til Noah, saadan nogle med velcro over og gummibund. De er alletiders og jeg har koebt dem, fordi Susanne var glad for dem til sin Anna. Jeg har dem i str 20 til Noah, og det er med meget lidt voksetillaeg, men skridtillaeg, saa han kan tumle bedst rundt herhjemme :)

Hvor ser de bare lækre ud!! Hvordan er de i størrelsen mht bredde osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad tænker i, hvis en dp beder om nogle gode og faste sutsko, som lasse kan ha hos hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser de bare lækre ud!! Hvordan er de i størrelsen mht bredde osv?

Det er de ogsaa og Noah elsker sine hjemmesko! Han staar godt fast, ogsaa naar han rejser sig uden stoette.

Jeg synes, de er normale, men gode til lidt smalle foedder, i hvert fald passer de godt til Noahs foedder, som er ret smalle bagtil. Stoetten i dem virker god, men der er god plads fortil, saa smaa foedder har luft til at flade ud :)

Der staar indre maal paa den her hjemmeside og jeg har koebt med 1 cm tillaeg, som sidder rigtig fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad tænker i, hvis en dp beder om nogle gode og faste sutsko, som lasse kan ha hos hende?

Living Kitzbuhel, men det kommer jo ogsaa an paa budgettet? De er i hvert fald varme og gode, faste og skridsikre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Living Kitzbuhel, men det kommer jo ogsaa an paa budgettet? De er i hvert fald varme og gode, faste og skridsikre.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de ogsaa og Noah elsker sine hjemmesko! Han staar godt fast, ogsaa naar han rejser sig uden stoette.

Jeg synes, de er normale, men gode til lidt smalle foedder, i hvert fald passer de godt til Noahs foedder, som er ret smalle bagtil. Stoetten i dem virker god, men der er god plads fortil, saa smaa foedder har luft til at flade ud :)

Der staar indre maal paa den her hjemmeside og jeg har koebt med 1 cm tillaeg, som sidder rigtig fint :)

Det var også der jeg fandt dem... Havde dog ikke set de indvendige mål ;)umiddelbart har Luna en normal, måske lidt bred fod! - så det kan være at jeg skal kigge andre mærker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også der jeg fandt dem... Havde dog ikke set de indvendige mål ;)umiddelbart har Luna en normal, måske lidt bred fod! - så det kan være at jeg skal kigge andre mærker?

Umiddelbart tror jeg det faktisk ikke... der er god plads i dem, synes jeg, men ellers kan du kigge efter Giesswein, for de laver nogen, der er stort set magen til. De er bare generelt store i str, saa kig paa indermaalene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tror jeg det faktisk ikke... der er god plads i dem, synes jeg, men ellers kan du kigge efter Giesswein, for de laver nogen, der er stort set magen til. De er bare generelt store i str, saa kig paa indermaalene.

okay :) det må jeg lige kigge på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER