Pumpkins

Bryllupsdag på budget

7 indlæg i dette emne

C og jeg har snart bryllupsdag, og det skal vi selvfølgelig markere. I år har vi valgt at vi har mange ting, vi gerne vil bruge penge på, så vi har sat budgettet til beskedne 500 kr.

Karla bliver passet med overnatning, så vi har fra lørdag eftermiddag til søndag eftermiddag.

Pengene skal gerne gå til at vi laver noget hyggeligt sammen. Det kan være en middag eller en oplevelse :)

Hvis vi laver mad herhjemme, indgår det ikke i budgettet.

I plejer at være så gode herinde, så nu giver jeg jer udfordringen: Hjælp mig planlægge en date på budget :D

Vi bor i Hillerød og Karla skal overnatte i Kalundborg, så det meste af sjælland (helts ikke for langt syd på) er muligt. Vi vil gerne fejre dagen lørdag-søndag d. 19 og 20 oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den kommende bryllupsdag :loveshower

- en tur i den smukke dyrehave :) gå en lang tur og tal om alle de ting, I har oplevet. Medbring varm kakao i termokande og kiks :)

- en god hyggelig middag derhjemme med lækker dessert og massage om aftenen

- en tur i biffen

- brunch (evt et sted I ikke har været), hvis alle pengene skal bruges på en gang, kan Nimb anbefales. Ellers øverst oppe på post- telemuseet eller ved dansk arkitektur center på Christianshavn (fantastisk udsigt)

- en tur på Nationalmuseet eller statens museum for kunst (er gratis!)

- en tur i skøjtehallen

Håber I får en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tillykke herfra :loveshower

Jeg vil også foreslå at komme ud i naturen med noget varmt at drikke og evt lune boller.

Til brunch og/eller aftensmad kunne i gå på jagt efter deals, der er virkelig penge at spare.

Håber I får en skøn dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i gode piger! :loveshower :loveshower :loveshower

Hvis vejret er til det skal vi da helt klart ud og nyde den smukke efterårsnatur :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare en tilføjelse, når i så skal hente Karla igen så er Birkegårdens haver et skønt skønt sted for børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare en tilføjelse, når i så skal hente Karla igen så er Birkegårdens haver et skønt skønt sted for børn :)

Det må vi undersøge. Tak for tippet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER