pjevser79

på den igen

5 indlæg i dette emne

Efter lang lang tid er jeg på den igen. Troede lige at det skulle være nemt for os denne gang men nej de skal da lige lave om på tingene igen igen øvøv . Så nu må jeg ringe til min læge i morgen og få henvisning til Holbæk istedet for Roskilde øvøv længere til stedet og skal nok igennem alle prøver igen. Nu har jeg kæmpet med de sindssyge kilo, men de er snart væk mangler kun 6 kg til jeg kan komme i behandling. men er så usikker om det er nok, da jeg har hørt at der er kommet nye regler håber ikke at jeg får et nej til at startet har snart kæmpet i over 2 år så nu må det sgu snart være min tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan kan det være du skal til Holbæk???? Vi har været tilknyttet Roskilde og så er det æu og æo der er i Holbæk....

Held og lykke med det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være du skal til Holbæk???? Vi har været tilknyttet Roskilde og så er det æu og æo der er i Holbæk....

Held og lykke med det... :)

vi har fået at vide at alt med sæddoner er rykket til Holbæk de har samlet det hele der det står også på Roskilde hjemmeside

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okey... Så er det nok fordi det er med donorsæd... Vi har kunne bruge "vores eget"...

Håber i snart kan komme igang og det vil lykkes i første forsøg... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okey... Så er det nok fordi det er med donorsæd... Vi har kunne bruge "vores eget"...

Håber i snart kan komme igang og det vil lykkes i første forsøg... :)

tak skal du have har været hos lægen igår skal have taget nye prøver så skal have taget blodprøver i næste uge mellem 2 til 5 dage i mens. så venter igen desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER