lhk

Tremmeseng hvor længe?

10 indlæg i dette emne

Hej alle

Et par små spørgsmål:

Hvor længe kan jeg ca. regne med at baby kan sove i liften om natten? Til han er et par måneder gammel eller noget i den retning?

Når han er vokset ud af liften skal han sove i tremmeseng, hvor bunden er hævet op i den høje position. Hvor længe kan baby ca. sove der, inden man skal sænke bunden? (Der er kun to indstillinger i sengen, - høj eller lav…)

Håber der er nogle af jer, der har erfaringer at dele ud af:-)

Del dette indlæg

Hejsa :)

Såvidt jeg husker, voksede vores dreng (som var/er en stor fyr) ud af liften, da han var 2-3 måneder. Jeg tror, vi sænkede bunden i tremmesengen, da han var 6 måneder, det var i hvert fald deromkring at han begyndte at ville op at stå af ting. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for meget hurtige svar! I er bare super herinde:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søn voksede ud af sin lift, da han var 1,5 mdr. Men han vejede også knap 5 kg ved fødslen.

Han sov i den øverste position til han var knap 6 mdr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia sov i liften til hun var 5,5 mdr. Vi sænkede bunden i tremmesengen da hun lærte at rejse sig op ca. 8-9 mdr mener jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

C var i liften til hun var 3 mdr. Men vi havde hende i en vugge om natten, som hun sov i til hun var knap 5,5 måned. Vi havde kun den høje i stlling på tremmesengen i ca. 1,5 måned altså til hun var knap 7 mdr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi byttede liften lige over med Dunien, da vi fil anskaffet os sådan en da Sophia var 4-5 måneder.

Bunden i tremmesengen blev sat ned da hun kunne sætte sig op og rejse sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna sov i liften om natten til hun var ca. 3 mdr. Bunden i tremmesengen blev sat helt ned da hun kunne rejse sig op, da hun var ca. 8-9 mdr. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener Theo kom ud af liften da han var 3-4 mdr.

Bunden i tremmesengen blev sænket i går aftes, da banditten pludselig stod op under putningen :P han er 7 mdr. nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ferdinand sov i liften til han var ca 4 mdr og herefter i hævet tremmeseng til han kunne trille ved knap 6 mdr og så har vi lige fået juniorseng til ham, da han var 2 år og 8 mdr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER