Oprettet September 24, 2013 Hej alle Et par små spørgsmål: Hvor længe kan jeg ca. regne med at baby kan sove i liften om natten? Til han er et par måneder gammel eller noget i den retning? Når han er vokset ud af liften skal han sove i tremmeseng, hvor bunden er hævet op i den høje position. Hvor længe kan baby ca. sove der, inden man skal sænke bunden? (Der er kun to indstillinger i sengen, - høj eller lav…) Håber der er nogle af jer, der har erfaringer at dele ud af:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Hejsa :) Såvidt jeg husker, voksede vores dreng (som var/er en stor fyr) ud af liften, da han var 2-3 måneder. Jeg tror, vi sænkede bunden i tremmesengen, da han var 6 måneder, det var i hvert fald deromkring at han begyndte at ville op at stå af ting. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Tusind tak for meget hurtige svar! I er bare super herinde:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Min søn voksede ud af sin lift, da han var 1,5 mdr. Men han vejede også knap 5 kg ved fødslen. Han sov i den øverste position til han var knap 6 mdr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Silke Elia sov i liften til hun var 5,5 mdr. Vi sænkede bunden i tremmesengen da hun lærte at rejse sig op ca. 8-9 mdr mener jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 C var i liften til hun var 3 mdr. Men vi havde hende i en vugge om natten, som hun sov i til hun var knap 5,5 måned. Vi havde kun den høje i stlling på tremmesengen i ca. 1,5 måned altså til hun var knap 7 mdr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Vi byttede liften lige over med Dunien, da vi fil anskaffet os sådan en da Sophia var 4-5 måneder. Bunden i tremmesengen blev sat ned da hun kunne sætte sig op og rejse sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2013 Anna sov i liften om natten til hun var ca. 3 mdr. Bunden i tremmesengen blev sat helt ned da hun kunne rejse sig op, da hun var ca. 8-9 mdr. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2013 Mener Theo kom ud af liften da han var 3-4 mdr. Bunden i tremmesengen blev sænket i går aftes, da banditten pludselig stod op under putningen :P han er 7 mdr. nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2013 Ferdinand sov i liften til han var ca 4 mdr og herefter i hævet tremmeseng til han kunne trille ved knap 6 mdr og så har vi lige fået juniorseng til ham, da han var 2 år og 8 mdr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites