Oprettet January 19, 2011 I vores parforhold har vi en tradition med at vi hver på skift, i løbet af den måned vi går ind i, arrangerer en "date" for den anden :loveyou Dels er det godt for forholdet - at vi husker romantikken :wub og dels er det somme tider nødvendigt at planlægge lidt, for at HUSKE at komme ud og opleve nogle koncerter eller hvad det nu måtte være. Desværre har december/januar været mildest talt hårde ved mit budget - og jeg er på spanden mht. et arrangement eller en oplevelse i februar måned :wacko Ikke mindst ford det er kærestens fødselsdag!! :hurra Det er en hverdag, så det skal være noget aften-noget.. Men hvad pokker kan jeg gøre, når jeg nu ikke kan invitere ham ud på en lækker restaurant? Vi skulle meget gerne UD af huset - ved godt det nærliggende ville være at arrangere noget mad herhjemme - men det er én af de ting vi har lovet hinanden :prik Idéer?? :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Hvor er det henne i landet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Nord for Horsens. Vi har ikke noget imod at køre - men det skal jo kunne nås på en aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Hmmm tænker lige :) Men det lyder som en rigtig god ide´at gøre, det kunne være jeg skulle indføre det også :loveshower :loveshower Vi er selv alt for sjældent ude og spise.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 hvad med noget picnic noget og stjernekiggeri. Du kunne evt købe en stjerne til ham i fødselsdagsgave.... Masser af tæpper, dejlig varm chokolade med whiskey i, lækker kage og måske levende lys.... (vejret skal selvfølgelig vøre til det-.....) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 hvad med noget picnic noget og stjernekiggeri. Du kunne evt købe en stjerne til ham i fødselsdagsgave.... Masser af tæpper, dejlig varm chokolade med whiskey i, lækker kage og måske levende lys.... (vejret skal selvfølgelig vøre til det-.....) Fantastisk ide!! Ellers kan man finde et sted hvor man kan lave bål, og tage ud og lave et bål.. Tæpper og godt med varme også sidde tæt.. Hvis ikke det er en fugtig aften, så ville det være perfekt!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Hvis i vil køre til Århus er her nogle idéer: http://aoa.dk/gratis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Tak for idéer :) Bål, picknick og stjernekiggeri tror jeg nu jeg vil gemme til det bliver lidt varmere; vi er begge nogle gamle, kuldskære knokler :lol FED gratisguide, tsecret :yay den skal lures! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 he he årh SÅ gamle kan I da heller ikke være... men god fornøjelse... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Tjah, melon, - det er vi jo så.. Hhv. 41 og 43 (MIG!) :wacko :rolleyes :D Jeg tror jeg lander på det her LOVE - og håber det bliver et hit hos min kulturglade mand ;) Satser på der stadig er billetter når vi når til 1/2, så jeg har lidt ussel mammon igen :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 årh så er du da ikke Olding, måske lidt gammel :sm he he man er først gammel når man er 44 tihi :bask det ser vildt hyggeligt ud, håber I får en dejlig aften........... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Well, - 44 skal jeg så nok nå at blive før vi FORHÅBENTLIG får en babymus. Men sådan er dét så - kan vi jo ikke lave om på, for lade være med at forsøge vil vi alligevel heller ikke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites