Oprettet September 23, 2013 Puha, - maven vokser.... Mine hidtidige graviditetsbukser (dem fra H&M med bred elastik i taljen) strammer en del nu. Hvad bruger I andre når I tøffer rundt derhjemme? Tænker lidt, at joggingbukser kunne være vejen frem, men hvor køber man et par med plads til maven? Min "lokale" H&M har ikke nogen i hvert fald:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 Jeg gik i H&Ms haremsbukser - de koster 129kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 De lyder dejlige... Er det alm. bukser eller fra deres mama-afdeling? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 I min H&M havde de sorte joggingbukser i mama-afdelingen. Mener også de har dem på nettet. De er meget tynde i det, og meget store i maven. Jeg kunne først passe dem sidst i graviditeten, ellers faldt de ned. (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 De lyder dejlige... Er det alm. bukser eller fra deres mama-afdeling? Jeg brugte bare almindelige haremsbukser - der er nemlig god elastik i maven, og de er gode når man har født også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 Sidst i min sidste graviditet foldede jeg bare elastikstykket ned og så kunne de bruges til termin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 Min erfaring er, at H&Ms bukser er noget små i det. Jeg kan slet ikke være i dem længere, og har ikke kunnet det længe, mine bukser fra Mamalicious passer noget bedre til min tvillingemave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2013 De haremsbukser jeg havde var fra deres almindelige afdeling! De er så skønne også efter fødsel!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites