Oprettet September 21, 2013 "Hvor gamle er jeres børn?" Spørger scanningssygeplejersken, da hun lige har sat scanneren på min mave. "6, 8 og 10" svarer vi og kigger på hende... "Ja, det er fordi.. Der er to!" Siger hun helt roligt, som om det er heeelt normalt.. Så ja, vi skal åbenbart have tvillinger! :D Det er helt vildt, jeg er stadig lidt i chok tror jeg.. Og så alligevel.. Jeg er nok mest typen der tager tingene stille og roligt - og bare som de nu kommer.. Så mest af alt glæder jeg mig bare. Men det er lidt vildt.. I stedet for at vi får nr 4 som sådan bare skulle være vores fælles barn vi kunne hygge lidt med får vi nu hele to - dvs hænderne mere end fulde.. Pyh!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Hold da op :D stort tillykke med de to :biglove :biglove det er da en gave og sikkert også en udfordring, kan godt forestille mig man lige skal vænne sig til ideen, især når I er så mange i forvejen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Helt fantastisk :D !!!! Hvor fedt altså !! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Ej hvor godt! Kæmpe stort tillykke! Vi venter tvillinger med termin 11-12-13 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Hører ikke til herinde men ville ikke gå uden at ønske jer tillykke med de kommende tvillinger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Wauuuuu! Hvor vildt :-) de kommer til at have så meget glæde af hinanden :) stort tillykke ❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Mange tak, hvor er I søde :) Det er helt vildt, vi har efterhånden fået det offentliggjort for alle og alle glæder sig helt vildt på vores vegne. Vi har heldigvis også allerede fået tilbud om hjælp til pasning - det agter jeg at holde folk op på.. Haha.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold da op.... Fantastisk!!!!! STORT tillykke :stork :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Stort tillykke :balloon :loveshower hvor er det dejligt for jer - men ja sikkert også en udfordring ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Wow hvor vildt!!! :o Kæmpe tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites