Oprettet September 20, 2013 Det er desværre ikke en af de blå teste, men synes altså den er super flot alligevel! Er på 6. cyklus, så glæder mig over de små ting i stedet for... Det er min første måned med gele royal, og jeg er på præcis dag 14 i dag. Nu håber jeg bare en stærk celle finder vej, så vi får os en lille sommer bebs :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Tillykke hvor dejligt :) Ja vi må håbe på der er en lille ven der finder vej :) jeg går også nu og forventer ÆL en af dagene så håber :) jeg er så igang med 21 cyklus :/ har dog været gravid men mistede :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Tillykke hvor dejligt :) Ja vi må håbe på der er en lille ven der finder vej :) jeg går også nu og forventer ÆL en af dagene så håber :) jeg er så igang med 21 cyklus :/ har dog været gravid men mistede :/ Åh nej, det var da længe :( Er det fordi i fejler noget, eller har i "bare" været uheldige? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Fin ÆL-test. :) Pøj pøj med det! Så tænker jeg bare lige, hvad er Gele Royal?... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Rigtig flot ÆL test. Tester selv som en gal herhjemme, dog uden positiv resultat <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Fin ÆL-test. :) Pøj pøj med det! Så tænker jeg bare lige, hvad er Gele Royal?... Gele Royal er bidronningeføde, som blandt andet er en del af kanonkuren. Det skulle blandt andet hjælpe med at stabilisere hormonbalancen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Åh nej, det var da længe :( Er det fordi i fejler noget, eller har i "bare" været uheldige? :( Nej vi ved ikke om vi fejler noget, lægerne vi ikke se mig da det kun er 5 mdr siden jeg mistede, men ringer snart igen til dem.. Men det er rigtig øv og har snart missede håbet/modet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Ih sådan en flot en lavede jeg også i går. Krydser fingre for os begge - kunne da være sjovt med samme terminsdag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Såååå kan jeg også være med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Såååå kan jeg også være med Iiih hvor er den bare flot.. Mon vi kan holde os i skindet i 2 uger? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Jaaaa det er jo så lige det :) jeg får det ihvertfald rigtig svært.. Hehe er total testmonster. Desværre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 Jaaaa det er jo så lige det :) jeg får det ihvertfald rigtig svært.. Hehe er total testmonster. Desværre.. Haha sådan er jeg også. Hvis ikke den viser noget 3+4 plejer jeg heller ikke at tro på det. Men skidt med det - for 50 øre pr test, så er der også råd til at teste løs :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 Hold da op, hvor har du købt så billige teste?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2013 Hold da op, hvor har du købt så billige teste?? Det er på ebay.. :D Jeg giver 25-30 kr inkl porto for 50 stk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Såååå kan jeg også være med :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Såååå kan jeg også være med Der skulle have været en :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Okay :) synes kun jeg kan finde et 35 + Porto men det er jo også stadig billigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2013 Okay :) synes kun jeg kan finde et 35 + Porto men det er jo også stadig billigt :) http://www.ebay.com/itm/New-Lot50-2-5mm-Strip-Pregnancy-HCG-Test-Tests-KS-0101-Health-Care-Green-008-/310671074236?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48557063bc Her er graviditets testene... De har lavet en fejl på deres LH teste, så prisen er blevet for høj. Det gør de nogle gange - men så plejer der at gå et par dage, og så opdager de det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2013 Der skulle have været en :yay Hehe det blev det også, det drillede mig vist bare.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites