Putten

Nu med æg

11 indlæg i dette emne

Så har jeg idag fået sat 2 æg op... Har været igang med gonal F og suprefact...

Så nu venter 14 dage i vente helved.... :/

Tænkte på om der er nogle af jer der kan forklare mig noget... Når man får sat 2 æg op.. Kan man så risikere at det kun er det ene der sætter sig fast.. ?? Og hva så med det andet, får man blødningen så eller hvordan..??

Hilsen en meget utålmodig pige.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg idag fået sat 2 æg op... Har været igang med gonal F og suprefact...

Så nu venter 14 dage i vente helved.... :/

Tænkte på om der er nogle af jer der kan forklare mig noget... Når man får sat 2 æg op.. Kan man så risikere at det kun er det ene der sætter sig fast.. ?? Og hva så med det andet, får man blødningen så eller hvordan..??

Hilsen en meget utålmodig pige.... :)

Det er vist mest normalt, at det kun er det ene æg, som sætter sig fast. Ved os satte de sig dog begge to fast, så jeg ved ikke rigtigt, hvordan kroppen reagerer ellers.

Har I haft mange forsøg? Eller hvordan kan det være, de har sat to æg op?

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det tæller som vores andet forsøg...

1. Gang var det den korte behandling.. Der kom et æg ud af det som blev befrugtet og sat op.. Men blev der desværre ikke...

2. Gang var vi igennem den lange behandling, der kom 3 æg ud af det.. Men desværre kunne ingen af dem bruges...

Så nu har vi været igennem den lange behandling igen, denne gang kom der 4 æg, 3 kunne bruges, men kun 2 blev befrugtet.. Så vi blev spurgt om vi ville have begge op, da der ikke var nogle af dem der kunne fryses...

Så det fik vi...

Håber bare såen det lykkes denne gang, hvis ikke med to, så bare det ene... Vil så gerne have en positiv test om 14 dage.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det tæller som vores andet forsøg...

1. Gang var det den korte behandling.. Der kom et æg ud af det som blev befrugtet og sat op.. Men blev der desværre ikke...

2. Gang var vi igennem den lange behandling, der kom 3 æg ud af det.. Men desværre kunne ingen af dem bruges...

Så nu har vi været igennem den lange behandling igen, denne gang kom der 4 æg, 3 kunne bruges, men kun 2 blev befrugtet.. Så vi blev spurgt om vi ville have begge op, da der ikke var nogle af dem der kunne fryses...

Så det fik vi...

Håber bare såen det lykkes denne gang, hvis ikke med to, så bare det ene... Vil så gerne have en positiv test om 14 dage.... :)

Spændende! Så skal de 14 dage bare gå hurtigt. Øv jeg hader ventetiden. Rigtig meget held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tillykke med ÆO :loveshower

Dernæst så er det mest normale faktisk at det kun er et æg der sætter sig fast. Silke Elia er resultatet af at jeg fik sat 2 æg op, men det kun var det ene der satte sig fast. Jeg havde ingen blødning, men det kan man godt have. Begge dele er normalt.

Jeg krydser fingre for et positivt resultat om 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarende...

Jeg venter og venter og venter... Er simpelthen så frustreret i disse dage.. Der skal ingenting til før jeg græder... Og synes bare ikke det er sjovt... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.... Her til morgen bløder jeg.... Det giver lige et stort hak ned på håbet om en positiv test på fredag...

Men er der nogle af jer der ved om jeg skal forsætte med Crione, selvom jeg muligvis har fået mens??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.... Her til morgen bløder jeg.... Det giver lige et stort hak ned på håbet om en positiv test på fredag...

Men er der nogle af jer der ved om jeg skal forsætte med Crione, selvom jeg muligvis har fået mens??

Æv med blødning! Nu tog jeg ikke crione men lutinus, og det skulle jeg i hvert fald fortsætte med til den dag, de tog blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey... Jeg synes måske bare ikke det er så fantastisk at skulle tage mens man også bløder... Har ikke taget den her til morgen, så måske jeg burde få det gjort... :-/ Synes bare det virker spildt... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey... Jeg synes måske bare ikke det er så fantastisk at skulle tage mens man også bløder... Har ikke taget den her til morgen, så måske jeg burde få det gjort... :-/ Synes bare det virker spildt... :-/

Jeg tænkte meget det samme. Ellers ring og spørg dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey... Jeg synes måske bare ikke det er så fantastisk at skulle tage mens man også bløder... Har ikke taget den her til morgen, så måske jeg burde få det gjort... :-/ Synes bare det virker spildt... :-/

Jeg fik en vejledning, hvor der stod, at det var vigtigt at blive ved med at tage crinonen, da man muligvis kunne være gravid, selvom man blødte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER