Louise17

Implantations blødning. Lyder det her som det ?

8 indlæg i dette emne

Igår morges da jeg havde tisset var der lidt lyserødt blod, og en masse slim på toilet papiret.

Lige inden fik jeg lidt krampe, så var faktisk overbevidst om jeg fik mit mens der.

Efterfølgende har der intet været.

Ifølge sidste mens, skal jeg ha mens om 6 dage, så det var præcis en uge før mens, det kom.

Håber i kan hjælpe!! :)

Har også taget æltest, den er negativ ;)

(Også opslaget på andre sider)

Del dette indlæg

Det lyder som om det godt kunne være det. Ifølge min "et barn bliver til" sætter det befrugtede æg sig fast på dag 8 efter ægløsning, og det passer jo godt med 6 dage til mens.

Jeg oplevede det samme, men der var desværre ikke gevinst. Ja der er jo ingen garantier, men det kunne godt være det. Krydser fingre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar. Åh krydser virkelig også fingre ^_^ ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÆL test reagerer på LH (i hvert fald dem jeg kender) som er et stof du også danner i din graviditet (i hvert fald i starten)..

Jeg siger ikke at du ikke kan være gravid, men den negative ÆL test tyder ikke på det.

Implantationsblødning skulle (ifølge min lærebog i embryologi) starte på 13 dagen og vare 1-2 døgn.. Så det stemmer heller ikke helt.. Men vi kvinder er jo så forskellige og jeg tror ikke der er to cykli eller graviditeter der er ens .. Så der er vel ikke andet at gøre end at vente og se om der kommer blødning eller positiv GT om 6 dage :)

Jeg håber for dig at den er der.. :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I sidste graviditet var mine æltest positive til kun 3+5 så blev de negative :)

Men er du 13 dage efter endt mens ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

I sidste graviditet var mine æltest positive til kun 3+5 så blev de negative :)

Men er du 13 dage efter endt mens ?

Altså.. Jeg kan ikke hitte rundt i hvor lang du er "Henne"..

MEN..

HEr er sådan som jeg har hørt det er:

14 dage før menses(dvs 14 dage efter første blødningsdag, hvis din cyklus er 28 dage), er ÆL.

2-3-4 dage efter ÆL, kan der kommer en implantationsblødning. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt jeg aner ikke hvor langt jeg er da min cyklus er noget værre kludder. Men hvis man skulle gå efter sidste mens skulle jeg ha mens om 6 dage. dvs jeg blødte 3+0 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER