Oprettet September 18, 2013 Hvad får jeres børn til morgenmad , eftermiddagen snack & aftensmad mangler inspiration :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2013 Inger får havregrød til morgenmad. Om eftermiddagen får hun decideret eftermiddagsmad i vuggeren, så når hun kommer hjem plejer hun bare at få noget frugt og/eller en ostehaps. Nogle gange har hun også fået lidt yoghurt, og hun får også tit nogle grøntsagshapsere. Til aftensmad spiser hun det vi får. Lasagne, boller i karry, rodfrugtfad, fisk, fiskefrikadeller, alm frikadeller, spaghetti m kødsovs, wokmad, pasta, maskeret blomkål, dampede grøntsager, svensk pølseret, kålgryde, gullasch, shepherd's pie. Og generelt alt med sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2013 Caroline får de fleste dage rugfras til morgenmad,eller Vil hun også gerne have cornflakes eller knækbrød. i weekenden er der gerne hjemmebagets boller Eftermiddagsmad får hun i dagplejen. Når vi kommer hjem er hun gerne sulten og får knæbrød, agurk og en ostehaps. Andre gange går hun en rest pastaskruer eller mini frikadeller. Til aftensmad får hun det samme som os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2013 Morgenmad er som regel havregrød m æblemos. Nogle gange får han grovbolle m smør og ost. Eftermiddag - frugt, rosiner, knækbrød i en lille skål. Bolle m ost eller syltetøj. Knækbrød uden noget eller m ost. Det er meget forskelligt hvornår vi er hjemme. Kommer vi sent hjem og F er hentet af barnepigen går han tidlig aftensmad m rugbrød og pålæg. Så spiser han nogle gange igen m os inden sengetid. Til aftensmad får F det samme som os. Hvis jeg har lavet mad jeg ved han ikke vil spise. Varmer jeg frikadeller eller fiskefiletter fra fryseren m kogt grønt og kartofler/kartoffelmos/pasta. Del dette indlæg Link to post Share on other sites