Dorthe

Nej nej nej tiden går for hurtig

13 indlæg i dette emne

Sidder lige og læser lidt i vores lokale ugeavis. Pludselig ser jeg der står noget med indskrivning til børnehaveklasse 2011/2012.

Det gælder for børn:

Som er 6 år (født i 2004)

Som bliver 6 år (født i 2005)

Som bliver 5 år inden 1. oktober 2011

:o

Tobias bliver 5 år her den 17. april, altså er han 5 år inden den 1. oktober 2011. Så vil det sige at han allerede nu skal indskrives i skole :o Hvor blev min lille bitte dreng lige af ;) Synes bare tiden går så hurtig.

Nu må vi jo se om der kommer et brev her en af dagene.

Andre årgang 2006 forældre der har hørt noget??

Del dette indlæg

Sidder lige og læser lidt i vores lokale ugeavis. Pludselig ser jeg der står noget med indskrivning til børnehaveklasse 2011/2012.

Det gælder for børn:

Som er 6 år (født i 2004)

Som bliver 6 år (født i 2005)

Som bliver 5 år inden 1. oktober 2011

:o

Tobias bliver 5 år her den 17. april, altså er han 5 år inden den 1. oktober 2011. Så vil det sige at han allerede nu skal indskrives i skole :o Hvor blev min lille bitte dreng lige af ;) Synes bare tiden går så hurtig.

Nu må vi jo se om der kommer et brev her en af dagene.

Andre årgang 2006 forældre der har hørt noget??

PINLIGT :blush

Jeg troede det var noget der skete automatisk i samarbejde med BH, for jeg er bla ikke sikker på at Andy skal starte næste år :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

PINLIGT :blush

Jeg troede det var noget der skete automatisk i samarbejde med BH, for jeg er bla ikke sikker på at Andy skal starte næste år :blush

Vidste godt det ikke skete automatisk, men troede ikke årgang 2006 skulle indskrives nu. Skal da lige have snakket med børnehaven, om de mener han er klar til skole.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da Xander skulle i skolen var det BH der sagde til os at nu var han klar, og så fik vi ham skrevet ind.

Nu kender jeg ikke din dreng, men jeg ville holde ham hjemme et år endnu. Især drenge har behov for at få det sidste år med i BH før de er klar til at kunne sidde stille (mange er klar til det faglige, men problemet er at sidde stille i længere tid)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da Xander skulle i skolen var det BH der sagde til os at nu var han klar, og så fik vi ham skrevet ind.

Nu kender jeg ikke din dreng, men jeg ville holde ham hjemme et år endnu. Især drenge har behov for at få det sidste år med i BH før de er klar til at kunne sidde stille (mange er klar til det faglige, men problemet er at sidde stille i længere tid)

Jeg havde bestemt ikke regnet med at Tobias skulle i skole i år, hvis det er det du tænker. Det er han ikke klar til efter min mening.

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har ikke hørt noget

og bh siger også at han ikke skal afsted endnu og han fylder 5 år d 17 marts

Del dette indlæg

Annonce ♥

Børn der bliver 5 inden oktober KAN komme i skole hvis de søger dispensation. Det er ikke noget der sker automatisk men noget i som forældre skal søge i samarbejde med børnehaven. Er der ikke tale om han skal starte tidligere end beregnet skal i ikke foretage jer noget før næste år;0)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Børn der bliver 5 inden oktober KAN komme i skole hvis de søger dispensation. Det er ikke noget der sker automatisk men noget i som forældre skal søge i samarbejde med børnehaven. Er der ikke tale om han skal starte tidligere end beregnet skal i ikke foretage jer noget før næste år;0)

Åhh det var godt :o Troede nemlig da jeg så det i avisen, at han allerede skulle skrives ind nu ;) Men han er ikke klar til det i år, så vi venter til næste år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en pige fra 2006, men hun er da alt for lille til skole :o :o :wub

Men pludselig en dag, ja så står vi der for alvor.. Sikke tiden går..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en pige fra 2006, men hun er da alt for lille til skole :o :o :wub

Men pludselig en dag, ja så står vi der for alvor.. Sikke tiden går..

Om et år, så er det alvor :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter fra marts 2006 skal først i skole i 2012 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter fra marts 2006 skal først i skole i 2012 :)

Vi havde hele tiden regnet med at Tobias skulle afsted i 2012, og det holder vi fast i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om et år, så er det alvor :o

Shhhh - det er forfærdeligt at tænke på :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER