Oprettet January 19, 2011 Jeg havde jo bestemt at pengene fra min brudekjole, skulle gå til et billede. Så der ville være noget varigt efter den, så pengene ikke bare røg til hverdags ting. Vi har købt det her billede malet af Poul Pava, det er et lærredstrykt, har ikke råd til orginalt billede ;) Andre der har købt noget varigt for deres brudekjole? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Hvor er det sødt.. og en smuk tanke.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Det er bare SÅ fedt, jeg har faktisk selv haft kigget på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Det re bare SÅ fedt, jeg har faktisk selv haft kigget på det :) Vi har et mere af ham, som hænger i den anden af stuen. Jeg kan rigtig godt lide hans billeder, for det kræver endelig meget at male som et barn og stadig for det til at ligne noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 FEDT billede... Og ja en god ide at bruge pengene på noget "varigt".... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Vi har et mere af ham, som hænger i den anden af stuen. Jeg kan rigtig godt lide hans billeder, for det kræver endelig meget at male som et barn og stadig for det til at ligne noget :) Yep... Jeg kan i hverfald ikke :) Vi skal også have fat i et stort billede til over vores sofa, så er det bare hva jeg finder på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Yep... Jeg kan i hverfald ikke :) Vi skal også have fat i et stort billede til over vores sofa, så er det bare hva jeg finder på :D Nej jeg kan heller ikke male sådan ;) De to vi er 90x130, mere målene hedder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 synes det er en fantastisk ide med at købe et varrigt minde for brudekjolepengene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Flot :) Tror min kjole gik til basal overlevelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 synes det er en god ide super fedt maleri Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 WAU et fedt billede :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Jeg synes også det er et fedt billede :bunny Og god idé :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Tak skal i have. jeg er også rigtig glad for at vi købte billedet, det giver lidt mere liv i vores hvide stue :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Hold da op, hvor er det flot.. Gid jeg lige havde penge til sådan et :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Må jeg spørge hvad billedet har kostet - synes det er så flot :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Må jeg spørge hvad billedet har kostet - synes det er så flot :) Den kostede 2700 kr. med ramme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Den kostede 2700 kr. med ramme. det var egentlig ikke så galt :) Må fedte mig til sådan et snart :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 det var egentlig ikke så galt :) Må fedte mig til sådan et snart :loveshower Nej synes heller ikke det er så galt :) Ja det må du se om du kan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites