Oprettet September 15, 2013 :help Jeg står og kigger på udvalget i Bilka og jeg ANER ikke hvad der smager bedst :unsure Hjælp??? (Det skal ikke være for stærkt/bittert) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 Kan tilføje at jeg drikker det med mælk i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 Jeg kan bedst lide nescafe gold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 Jeg kan bedst lide nescafe gold Den prøver jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 Jeg kan bedst lide nescafe gold :ditto og så er den super god til at bruge til iskaffe også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 Der er kun én, der dur! Gevalia! Den smager bare sååå godt! :bunny :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2013 Vi plejer at købe øko Peter Larsen eller øko Gevalia, Men jeg kan også rigtig godt lide Nescafe gold... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2013 Øko Peter Larsen har en mild smag, så den er ikke bitter. Den bruger jeg selv, da jeg er den eneste herhjemme som drikker kaffe. Lad være med at købe den helt billige karat instant, hvis du ikke er til bitter kaffe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2013 Nescafe gold smager fint til mit behov, må prøve gevalia og Peter Larsen når jeg engang løber tør. Tak for svar piger :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2013 Whatever you do, så hop aldrig på de helt billige som dem fra Netto og Aldi. Husker ikke navne, men de er meget billige. Og fy for pokker. Den bedste jeg også har smagt indtil nu er Nescafe Gold. Del dette indlæg Link to post Share on other sites