Oprettet September 14, 2013 Jeg skal ha min menstruation imorgen men har lige taget en test og der er 2 streger men den ene er svag så er jeg gravid eller er jeg ikke, både mig og min kæreste kan selvfølgelig se stregen men som sagt er den svag? Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Skal lige siges at vi håber selvfølgelig begge to den er positiv da vi er igang med pb;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Hvis der to streger, er du gravid :) Stort tillykke! :) Læg evt. et billede ind, hvis du vil have os til at bekræfte det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Vil meget meget gerne ha bekræftet om jeg er, der er dælme lang tid til mandag;) hvordan ligger jeg et billede ind? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Følg denne guide: http://www.babyklar.dk/forum/17699/guide-til-babyklardk.html/page__p__379959#entry379959 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Hvis der er en streg, er du da højst sandsynligt gravid! Tillykke! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Ihhh tør ikke sige tak endnu hvis jeg ikke er, vil godt nok gerne vise jer billedet for er virkelig i tvivl, kan man ikke ligge billeder op fra sin mobil? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Hvis der er to streger er du gravid så tillykke. Ellers prøv at købe en digital test så får du kun 2 svar muligheder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Det er da en fin tydelig streg! Prøv at se min graviditetstråd på første side - min var noget mere utydelig. http://www.babyklar.dk/forum/18119/padas-vej-til-oktoberbaby-341-generel-opdatering-efter-scanning.html Jeg tør i hvert fald godt sige tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Ej mener du det, tror du virkelig den er sikker?;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Ingen tvivl, den er positiv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Så sikker som man nu kan være inden uge 12.. Altså, jeg havde selv en spontan abort i min første graviditet. Man kan aldrig garantere noget, men testen er i hvert fald helt sikker - du er gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Hehe ved slet ikke lige hvad jeg skal gøre af mig selv, tør ikke tro på det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Nyd det - fejr det og glæd jer! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Tror ikke jeg tør tro helt på det før lægen har bekræftet det, kan det virkelig passe de kan være så svage i nr to steg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Tror ikke jeg tør tro helt på det før lægen har bekræftet det, kan det virkelig passe de kan være så svage i nr to steg? Det kan sagtens passe. Om et par dage er den sikkert mere tydelig. Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Lægens test er ligeså sikker som din egen. Stregen er ikke helt vildt kraftig, fordi du har testet før din forventede menstruation. Jo mere hcg (graviditetshormonet der giver udslag på testen) der er i blodet, jo tydeligere er testen. Prøv igen i overmorgen, så vil du se at testen er endnu mere tydelig. Prøv at se det her billede - det viser udviklingen i mine tests i starten af den her graviditet: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Hold da op det kan jeg godt se, jeg har rendt og tisset konstant de sidste uger og tænkte jeg nu ville prøve med en test så måske det hænger sammen alligevel;) jeg synes bare ikke jeg har ømme bryster (endnu).. Men i er ikke i tvivl nogen af jer, den er positiv?;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Den er helt sikker - tillykke du er gravid :glad Det er ikke sikkert, du får ømme bryster, det kan også være det kommer senere. Men du kan godt forberede dig på, at du skal være mor. Har du været inde og beregne din termin? Selv har jeg den 20. maj - det kunne da være hyggeligt om vi kunne følges. Stort knus herfra :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Stort tillykke.. :loveshower Den er absolut positiv.. Jeg arbejder selv ved en praktiserende læge og det eneste vi gør er at teste din urin for HCG - fuldstændigt som ved alm hjemme-test. Faktsik er det sådan at hvis vores patienter har testet positivt derhjemme ser vi ingen grund til at teste dem igen. Vi tror på dem og giver dem en tid til 1. graviditets us. omkring uge 8-10 :) Så du skal ikke regne med det helt store fra lægens side.. Køb en Clear-blue digital test, så ved du besked.. Ellers er det jo først til NF i uge 12 at man får vished om liv (med mindre man betaler sig fra en tidlig scanning). :) Nyd at du er gravid og at I har den her søde hemmelighed sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Tusind tak for svar :) Tuder helt fordi jeg er så glad nu ;) Hehe. Hvor køber man sådan en test henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 Du kan købe den i matas, på apoteket eller på billige-teste.dk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites