Oprettet September 13, 2013 Skal du følge med i det i år? Hvem tror du vinder i år? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg regner bestemt med at skulle følge med :glad Har dog ikke helt tjek på, hvem der er med, så har intet bud på en vinder - Hvem tror du, Nitzen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg skal i hvert fald følge med så længe ham Mattias Hundebøll og Claes Bang er med.. :7himmel :kuller :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Fandt lige billede af alle par her: http://digitalt.tv/vild-med-dans-2013-starter-fredag-se-billeder-af-alle-de-tolv-par/ Og konstaterede så også lige, at Silas ikke er med i år :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg skal ikke følge med - jeg synes de har "kogt nok suppe på den høne" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Tja, jeg regner da med at følge lidt med over nettet - i hvert fald så længe Mads Vad er med (selvom han ikke er så køn længere, som han var dengang vi gik til dans sammen :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg skal helt sikkert følge med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg skal se det, bare for at se Uffe Holm danse :) og ham Mattias er da lidt lækker :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg overvejer at se det i aften for at høre Rasmus Seebachs nye single, som jeg ikke har haft fornøjelsen af at høre endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg overvejer at se det i aften for at høre Rasmus Seebachs nye single, som jeg ikke har haft fornøjelsen af at høre endnu... De spillede den på P3 kl. lidt i 07 i morges. Den er helt klassisk Rasmus Seebach ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2013 Jeg syns det er super kedeligt :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2013 De spillede den på P3 kl. lidt i 07 i morges. Den er helt klassisk Rasmus Seebach ;) Uhh uhh :P haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites