Oprettet September 7, 2013 Hej alle sammen..:) Vi er i gang med projekt baby men der sker ikke rigtig noget så vil høre om nogen af jeres mænd tar nogen kost tilskud til evt forbedring af mandens sæd kvalitet, jeg selv tar folinsyre, er der evt andet jeg kan tá også? Og tar jeres mænd noget? Har kigget lidt på det her http://www.billige-teste.dk/mobile_products.php?cPath=42 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Da vi skulle i behandling blev min mands d-vitamin niveau i hvert fald checket. Men da vi tager en alm. vitaminpille, var han ligesom dækket ind. Men hvis I ikke gør det, kan det måske være en ide.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Det gør vi ikke men ja det ville da endtlig være en god ide..tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Ifølge nogle skulle zink være godt for fertiliteten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Men der er ikke nogen af jeres mænd der tar eller gør noget for det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2013 Min mand har aldrig gjort noget for at øge fertiliteten (heller ikke stoppet med at ryge :prik). Men en vitaminpille skader i hvert fald ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2013 Min kæreste er lige startet op på B-daddy. Han har let nedsat sædkvalitet, så vi håber, det kan give et skub i den rigtige retning. Da han kun har taget det nogle dage, ved vi af gode grunde ikke, om det har den ønskede effekt, men jeg har hørt mange gode erfaringer med det. :) Så det kan I da prøve. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2013 Okay men ved du om det kan have modsatte effekt og gøre den dårligere, vi ved ikke om hans sædkvalitet er nedsat men hvis ikke det skader eller man kan risikerer noget ved at prøve det kan man vel lige så godt gøre det hvis det hjælper bare lidt på at det går hurtigere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2013 Min mand blev bedt om ikke at drikke meget kaffe - men ellers leve som vi plejer (sund mad, vitaminpille og motion :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2013 Okay jamen det kan da godt være vi bare skal ha fat i nogen vitamin piller så..:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites