Totalbabyklar

Kan jeg være gravid selvom jeg har mens??

15 indlæg i dette emne

Hej :)

Ja mit spørgsmål kan være om jeg kan være gravid selvom min mens har været her??

Jeg tag nemlig min temperatur og den er ikke rigtig gået ned som den plejer.. Den er stadig høj ligesom dn har været siden ÆL..

Mine teste siger negativ, men ja.

Hvad tænker I??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer an på graden af mens.. Hvis den er helt som den plejer, så vil jeg ikke mene du er gravid. Hvis den er anderledes, så kan det ikke udelukkes. Jeg kender een der fik en mini mens og var gravid, hun har nu :) Hun testede så også positiv på hendes tests.

Hvis du er i tvivl, så må du høre egen læge, hvad han/hun mener :) Men når du tester negativ, så hælder jeg mest til, at du ikke er gravid.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teknisk set, ja. Det har man da hørt om. Det sker ikke så tit, men det sker. Specielt hvis din temperatur bliver ved at være høj, ville jeg forsøge at teste igen. Man siger jo, at forbliver temperaturen høj i over 18 dage, er der en god chance for, at man er gravid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for svar:)

Jeg prøver og se om min temperatur stadig forbliver høj. Også må jeg tag den derfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt om en, der blev ved med at have regelmæssig mens gennem hele graviditeten :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt om en, der blev ved med at have regelmæssig mens gennem hele graviditeten :blink

Det gjorde min mor, da hun ventede mig. Hun fandt først ud af det kort før fødslen, fordi hun havde noget der svarede til mens helt regelmæssigt op til fødslen - og jeg er her da i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er din mens som den plejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine kusine havde også mens, hele graviditeten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det der mindede om mens, dog knap så kraftig, fra 3+3-3+6 og først ved 4+0 testede jeg positiv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay..

Hvor hvis jeg er gravid er jeg 4+4 nu.. Men har ikke testede positiv endnu..

Havde en meget meget svag ja næsten usynlig streg for knap en uge siden men ikke noget siden.. Så er ret sikker på jeg ikke er gravid men min temperatur er bare stadig høj som den at været siden ÆL.. Og når jeg får mens plejer den at falde. :/ hmmmm.

Og har haft noget kvalme de sidste bare dag, samt hovedpine lidt ømme brystvorter, ondt i maven og idag have jeg halsbrand ????

Men det kan jo være det fordi jeg tænker for meget.. Bude jeg ikke kunne næste positiv nu, eller??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er din mens som den plejer?

Nej det synes jeg ikke rigtig den har været.. Den at været lidt længere.. Såå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmmm det er da underligt..

Min er også underlig, eller det vil sige den er ikke rigtig kommet blot brunt udflådt og ikke andet.

Har aldrig prøvet det før, min mens er altid regelmæssig..

Er din temperatur stadig høj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ihvertfald højere end den plejer at være efter mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay..

Hvor hvis jeg er gravid er jeg 4+4 nu.. Men har ikke testede positiv endnu..

Havde en meget meget svag ja næsten usynlig streg for knap en uge siden men ikke noget siden.. Så er ret sikker på jeg ikke er gravid men min temperatur er bare stadig høj som den at været siden ÆL.. Og når jeg får mens plejer den at falde. :/ hmmmm.

Og har haft noget kvalme de sidste bare dag, samt hovedpine lidt ømme brystvorter, ondt i maven og idag have jeg halsbrand ????

Men det kan jo være det fordi jeg tænker for meget.. Bude jeg ikke kunne næste positiv nu, eller??

Hvis du har haft en svag positiv test, så er det nok en bio.. Altså, har du været gravid, men det er gået tidligt til grunde og "aborten" kommer som almindelig menses.. Det ville også forklare hvorfor din temp. stadigvæk er høj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har haft en svag positiv test, så er det nok en bio.. Altså, har du været gravid, men det er gået tidligt til grunde og "aborten" kommer som almindelig menses.. Det ville også forklare hvorfor din temp. stadigvæk er høj...

Nemlig det er også en eneste mulighed jeg har kunne komme frem til :/ nå så tag vi det bare næste mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER