Oprettet January 18, 2011 Se hvordan kogende vand opfører sig i -30 grader WOW :o http://www.liveleak.com/view?i=ed3_1295290286 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Hehe - det viste de også i Vejret på tv2 for nylig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Hehe - det viste de også i Vejret på tv2 for nylig :) Ser næsten aldrig vejret, så havde ikke lige set det før, synes godt nok det er vildt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Ser næsten aldrig vejret, så havde ikke lige set det før, synes godt nok det er vildt ;) Lol ser det også kun fordi manden gør det... Jeg kan jo ikke ændre på det alligevel ;) Hvor manden han sidder og håber på frost frost og frost ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Lol ser det også kun fordi manden gør det... Jeg kan jo ikke ændre på det alligevel ;) Hvor manden han sidder og håber på frost frost og frost ;) Hvorfor håber han på frost?? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Hvorfor håber han på frost?? :D Fordi vi lever af og sælge brændsel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Det er da fedt .-))))))9999 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Fordi vi lever af og sælge brændsel ;) :lolhit Jah det er jo nok en meget god grund ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 :lolhit Jah det er jo nok en meget god grund ;) HIhi ja ikk? ;) Han håber på mindt 10 frost grader og masser af blæst.. :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 HIhi ja ikk? ;) Han håber på mindt 10 frost grader og masser af blæst.. :wacko Lad os håbe i får det ovre ved jer, for jeg napper gerne nogle + grader herovre i mørke Jylland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Lad os håbe i får det ovre ved jer, for jeg napper gerne nogle + grader herovre i mørke Jylland :) NEEEEEEEEEEEEEEEEJ jeg vil ikke have mere frost.... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Er mere :o over at hun ikke har hue og vanter på i -30 grader ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 WAUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o COOL :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Er mere :o over at hun ikke har hue og vanter på i -30 grader ;) Det sad jeg faktisk også og tænkte på... :wacko - havde jeg stået sådan der i 5 sek. i -30 grader - så havde jeg heeelt sikkert lungbetændelse nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites