Fru-Nielsen

Celavi - hjælp til størrelse!

10 indlæg i dette emne

Jeg kigger på en fleecedragt til Theo, som han kan bruge her i efteråret.

I alt muligt andet tøj er han lige ved at snige sig op i en str. 74, så jeg tænker jo bare at købe en str. 74.

Nogen med erfaringer, som tænker en anden størrelse? :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har regnsæt til Karla i Celavi, og det er stort i det. Jeg købte det i str. 80 i foråret, da hun begyndte at bruge den størrelse og det er stadig en smule for stort, selv om hun er på vej i str. 86.

Jeg ved ikke hvordan det er med fleecedragter, men mon ikke det er det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også celavi er stort (har købt termotøj og regntøj til E), undtagen deres overtrækssko, de er normale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Celavi er stort i størrelsen. Theo er 2 år, men kan faktisk godt passe sin termojakke i str. 80

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvom det er stort, er det bare det bedste udetøj vi har haft.

Og vi har haft en del men jeg vender altid tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal ikke bare fortælle mig at det er stort - I skal jo fortælle mig om jeg skal købe fleecedragt i str. 74 eller en anden størrelse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha jeg læser det som om at de siger god for en str 74, fordi der vil være god mulighed for at vokse lidt i den, så den ikke bliver for lille inden du modtager den ;)

Haha! Perfekt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha jeg læser det som om at de siger god for en str 74, fordi der vil være god mulighed for at vokse lidt i den, så den ikke bliver for lille inden du modtager den ;)

Nemlig ;) Hvis han kun så småt er på vej over i 74, vil det helt sikkert være for stort nu, men han vil sikkert kunne bruge det henover vinteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa jeg har koebt regntoej til naoh i str 80, men han vil helt sikkert godt kunne bruge en str 74... saa koeb endelig ikke for stort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER