Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

:kram Det er heller ikke spor rart så. Men vil der ikke være en del telefon-arbejde, hvis du skulle være sekretær?

Eller har du det måske lige som mig at telefon er helt fint på arbejde, men ikke rart i privaten? ;)

Det sidste ramte du rigtigt på ;)

Mit bedste job var i en reception, hvor størstedelen af opgaverne var at tage telefon og viderestille opkald.

Den slags gør mig intet.

Men i det private undgår jeg det helst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det sidste ramte du rigtigt på ;)

Mit bedste job var i en reception, hvor størstedelen af opgaverne var at tage telefon og viderestille opkald.

Den slags gør mig intet.

Men i det private undgår jeg det helst

Haha jeg har det på samme måde. Har arbejdet ved Telenor, hvor jeg jo dårligt lavede andet end at tale i telefon. Men privat? Uf, jeg hader det. Det er mærkeligt, at man kan have det sådan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah. Så skal den skole jeg er bruge en tysk og musik lærer.. Tsk!! Hvorfor er det ikke MIG de lige mangler?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøve eksamen i morgen. Håber det glider let.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sq håb forude for job og voksenlære trods graviditet!!! :glad

ledelsen har forståelse og har godkendt! Nu er det bare jobcenteret der skal være lidt samarbejdsvillige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sq håb forude for job og voksenlære trods graviditet!!! :glad

ledelsen har forståelse og har godkendt! Nu er det bare jobcenteret der skal være lidt samarbejdsvillige :loveshower

Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :goodluck

Tak søte! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sq håb forude for job og voksenlære trods graviditet!!! :glad

ledelsen har forståelse og har godkendt! Nu er det bare jobcenteret der skal være lidt samarbejdsvillige :loveshower

Sejt! Også krydsede fingre herfra :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! Også krydsede fingre herfra :goodluck

Tak søde du! Håber på afklaring SNART! Det tager sq lidt hårdt på mit humør og glæden ved II

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sq håb forude for job og voksenlære trods graviditet!!! :glad

ledelsen har forståelse og har godkendt! Nu er det bare jobcenteret der skal være lidt samarbejdsvillige :loveshower

Fedt hvis det kan falde på plads :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt hvis det kan falde på plads :goodluck

Det ville give mig så meget RO! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville da bare være SUPER fedt :yay :yay Jeg krydser :goodluck

Det vil betyde alt for mig, hvis det lykkes! :D

tak for krydser! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sq håb forude for job og voksenlære trods graviditet!!! :glad

ledelsen har forståelse og har godkendt! Nu er det bare jobcenteret der skal være lidt samarbejdsvillige :loveshower

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ærlig talt lidt ambivalent med mit arbejde... Jeg har så rygende travlt som aldrig før, og har de sidste uger end ikke haft tid til frokost-pause fordi jeg har været på vej til et nyt møde osv. Og det hele bremses bare mega meget af, at jeg har brug for ledelsesgodkendelse på en del ting, og den kan jeg så bare ikke rigtig få, fordi det skal ske på nogle visitationsmøder hvor der er 3 mdr ventetid... Har booket tid i slut juni... Og det er så noget som BURDE være behandlet af min vikar i februar... ORK!

Tilgengæld synes jeg det begynder at lysne lidt - jeg kan se at de næste uger bliver ret fornuftige så jeg kan nå at lave noget og ikke bare afholde møder, og jeg har især i torsdag og fredags fået noget fra hånden... Og jeg har nogle skønne kollegaer...

Men en kollega er på vej væk... hvilket bare betyder at vores gruppe IGEN balancerer på kanten til afgrunden, og jeg tror bare det er et spørgsmål om tid før det hele falder fra hinanden...

Meh!

Øv :( håber det hjælper på det lige om lidt! Det lyder stresset det hele :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver pænt deprimeret af det her jobsøgning. Får afslag på afslag. Egentlig er jeg ikke helt klar til fuldtid, men jeg har heller ikke lyst til at blive ved med at vente.

Tror det er mit hul på mit cv som er skidt.

Men arg! Kunne man dog ikke bare få en chance? Jeg er jo en loyal og flittig medarbejder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, suk ja, afslag er så hamrende frustrerende, især når de vælter ind og er ubegrundede!

 

Det kan skyldes en millard ting, og have ingenting af gøre med dig overhovedet, der kom bare lige én der kendte én der kendte en anden osv.

 

Men frustrerende det er det i hvert fald! Håber du holder gejsten oppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver pænt deprimeret af det her jobsøgning. Får afslag på afslag. Egentlig er jeg ikke helt klar til fuldtid, men jeg har heller ikke lyst til at blive ved med at vente.

Tror det er mit hul på mit cv som er skidt.

Men arg! Kunne man dog ikke bare få en chance? Jeg er jo en loyal og flittig medarbejder.

Kender det godt <_< :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Tak søte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt mig ind i en a-kasse i dag. Nu er der kun 1 år til jeg er færdiguddannet. Langt om længe. Glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Sygemeldt i dag pga. hovedpine der har været der siden i går eftermiddags og som resulterede i kvalme og opkast i går aftes :( har lidt dårlig samvittighed over for mit arbejde, da det kun er 3 uger siden, at jeg var nede med mavevirus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej på tillidsrepæsentant (suppleant) kursus.. Det skal nok blive godt og jeg glæder mig egentligt lidt til at have mor fri indtil engang imorgen eftermiddag :yay (Selvom jeg hader at skulle sidde sammen med en masse fremmede folk og smalltalke i pauser osv :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Sygemeldt i dag pga. hovedpine der har været der siden i går eftermiddags og som resulterede i kvalme og opkast i går aftes :( har lidt dårlig samvittighed over for mit arbejde, da det kun er 3 uger siden, at jeg var nede med mavevirus :(

:kram

Jeg er også syg - med dårlig mave, kun 13 dage siden jeg måtte blive hjemme sidst.

Sygdom sucks! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej på tillidsrepæsentant (suppleant) kursus.. Det skal nok blive godt og jeg glæder mig egentligt lidt til at have mor fri indtil engang imorgen eftermiddag :yay (Selvom jeg hader at skulle sidde sammen med en masse fremmede folk og smalltalke i pauser osv :unsure)

Lyder :super

Godt kursus og nyd friheden. Small talken skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser, læser og læser (og holder nu en lille pause ;) )

 

På mandag er det hele overstået :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser, læser og læser (og holder nu en lille pause ;) )

På mandag er det hele overstået :yay

Åh det bliver skønt når det er overstået! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER