Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Så! Har sendt ansøgning til fuldstændig drømmejob nr 1. Og hører vel TIDLIGST noget 16. april, for der er ansøgningsfrist d. 15.

Puh... Det føles lidt som at sende et kærestebrev til en man er vild med, hvor man ikke ved om følelserne er gengældte :rolleyes

Der må gerne krydses fingre!

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak igen, søde piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh. Min lader er gået i stykker = død mobil. Det er RET uheldigt eftersom jeg håber meget på at høre noget på et job her om få dage. Jeg kender ikke lige umiddelbart nogen, jeg kan låne en lader af, og hvis heller ingen, der har en mobil jeg kan låne, som er ny nok til at mit simkort passer deri. Hvad gør man så?

- Sender en mail til arbejdspladsen og siger det som det er, og beder dem sende en mail, hvis de er interesserede?

- Styrter ud og køber en ny lader på trods af, at jeg 1. kun er 99% sikker på at det ER laderen, der er problemet og 2. burde kunne få laderen repareret/byttet ved reklamation (bare ikke hurtigt nok)

- Andet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok købe en ny lader (medmindre den koster halvanden bondegård) og så sende den anden til rep.. Så har du to, og det er også rart nok ind i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe en billig lader i Tiger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I tiger har de billige og gode ladere.. Har købt et par ekstra til min iPhone - de fås i alle farver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok købe en ny lader (medmindre den koster halvanden bondegård) og så sende den anden til rep.. Så har du to, og det er også rart nok ind i mellem :)

:ditto

Evt gå ind i butikken og få dem til at tjekke at det er laderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at låne en lader :) Virkede simpelthen for pinligt at skrive at man manglede en lader :blush

Der er sidste ansøgningsfrist idag, så gæt hvem der sidder LIMET til telefonen imorgen? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at låne en lader :) Virkede simpelthen for pinligt at skrive at man manglede en lader :blush

Der er sidste ansøgningsfrist idag, så gæt hvem der sidder LIMET til telefonen imorgen? :D

Det bliver spændende! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende! :glad

Eller også bliver det total antiklimaks, fordi de slet ikke har lyst til at se mig :P (Så får jeg jo nok bare en mail, når de har ansat nogen...) Men jeg håååååååber :D

(Så der er total buksevand, hvis en sælger finger og blokerer telefonen, haha :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser samtlige lemmer!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser samtlige lemmer!! :goodluck

Tak søde :kiss Håber det hjælper :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser samtlige lemmer!! :goodluck

Det vil jeg gerne se et billede af :D

Mette :goodluck - sender gode tanker din vej og satser på at karma er med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne se et billede af :D

Mette :goodluck - sender gode tanker din vej og satser på at karma er med dig :)

Tak søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne se et billede af :D

Mette :goodluck - sender gode tanker din vej og satser på at karma er med dig :)

 

Høhø.. Jeg kan jo ikke tage billeder mens alle lemmerne er krydsede, så du må undvære :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høhø.. Jeg kan jo ikke tage billeder mens alle lemmerne er krydsede, så du må undvære :P

Kan du ikke sætte en selvudløser på kameraet? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arrgg jobansøgning afsendt ... indsæt kæmpe nervøs smiley her... jobbet lyder rigtig fedt, men tror bare ikke jeg får det desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arrgg jobansøgning afsendt ... indsæt kæmpe nervøs smiley her... jobbet lyder rigtig fedt, men tror bare ikke jeg får det desværre

Kender det godt :kram2 Hvad er det for noget job? :) Og hvorfor tror du ikke, du får det? Håber du tager fejl ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sommerfugle i maven! Hvis alt går vel, er jeg på vej i voksenlære! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt :kram2 Hvad er det for noget job? :) Og hvorfor tror du ikke, du får det? Håber du tager fejl ;) :goodluck

jeg nåede helt til det punkt hvor jeg fik angstsved og hjertebanken. Not so good...

 

Det er et kontor/sekretær/blækspruttejob på Viborg sygehus på 30-35 timer. Det lyder så spændende og jeg kan sige ja til 5 ud og af 6 ting de ser at man kan (den sidste er erfaring indenfor sygehusvæsnet)

 

Jeg har jo et hul i mit cv. Har ikke haft andet end små praktikker af max 4 uger siden marts 2010 pga sygemelding og depression :( Det ser jo ikke ret pænt ud.

 

Håber det virkelig også, for det her er et af de første jobs i lang tid, som jeg virkelig kan se mig selv i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sommerfugle i maven! Hvis alt går vel, er jeg på vej i voksenlære! :glad

:wee sådan! Håber på at du kan komme det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee sådan! Håber på at du kan komme det :)

Me too!

Men er sq lige pludselig lidt splittet.... Vi har jo også gang i pb2! (stadig Hemmeligt for de fleste!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg nåede helt til det punkt hvor jeg fik angstsved og hjertebanken. Not so good...

Det er et kontor/sekretær/blækspruttejob på Viborg sygehus på 30-35 timer. Det lyder så spændende og jeg kan sige ja til 5 ud og af 6 ting de ser at man kan (den sidste er erfaring indenfor sygehusvæsnet)

Jeg har jo et hul i mit cv. Har ikke haft andet end små praktikker af max 4 uger siden marts 2010 pga sygemelding og depression :( Det ser jo ikke ret pænt ud.

Håber det virkelig også, for det her er et af de første jobs i lang tid, som jeg virkelig kan se mig selv i.

Puh, det lyder også væmmeligt :kram Så slemt har jeg det dog ikke, men jeg kan godt have det sådan, at inden jeg ringet/skriver, så føler jeg mig som totalt verdensmester og er bare KLAR, og når jeg så skal tage kontakt så føler jeg mig som en 9-årig, der gerne vil se, hvad de voksne laver :rolleyes

Og ja ok måske ikke så heldigt med cv'et men så må vi håbe, at de bliver helt forblændet over din ansøgning :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, det lyder også væmmeligt :kram Så slemt har jeg det dog ikke, men jeg kan godt have det sådan, at inden jeg ringet/skriver, så føler jeg mig som totalt verdensmester og er bare KLAR, og når jeg så skal tage kontakt så føler jeg mig som en 9-årig, der gerne vil se, hvad de voksne laver :rolleyes

Og ja ok måske ikke så heldigt med cv'et men så må vi håbe, at de bliver helt forblændet over din ansøgning :goodluck

Jeg ville aldrig kunne ringe, for har så meget angst for at ringe op til fremmede. At ringe til frisør eller læge kan være slemt nok.

Det må vi håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig kunne ringe, for har så meget angst for at ringe op til fremmede. At ringe til frisør eller læge kan være slemt nok.

Det må vi håbe :)

:kram Det er heller ikke spor rart så. Men vil der ikke være en del telefon-arbejde, hvis du skulle være sekretær?

Eller har du det måske lige som mig at telefon er helt fint på arbejde, men ikke rart i privaten? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER