Besvaret September 30, 2014 Yes yes yes yes yes Så flytter vi fandme til Viborg. Starter nyt arbejde d. 17. November. Skal bare lige have fundet noget at bo i, bil, nogen til at flytte for os osv osv. Shit vi får travlt... Kæmpe stort tillykke med jobbet i Danmark - er sikker på alle ting nok skal falde på plads så I kan komme sikkert til VIborg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Har fået 10 til eksamen i dag, og jeg er bare så glad og lettet! :yay nu har jeg fri resten af ugen, og så starter næste modul på mandag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Har haft den dårligste og åndsvagste dag nogensinde på arbejde og er virkelig glad for at jeg har fri resten af ugen! :boo :kram2 Det lyder ikke sjovt. Noget du vil dele? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Har haft den dårligste og åndsvagste dag nogensinde på arbejde og er virkelig glad for at jeg har fri resten af ugen! :boo :kram Det lyder godt nok strengt, er det noget, du har lyst til at fortælle om? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Yes yes yes yes yes Så flytter vi fandme til Viborg. Starter nyt arbejde d. 17. November. Skal bare lige have fundet noget at bo i, bil, nogen til at flytte for os osv osv. Shit vi får travlt... Sådan! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Yes yes yes yes yes Så flytter vi fandme til Viborg. Starter nyt arbejde d. 17. November. Skal bare lige have fundet noget at bo i, bil, nogen til at flytte for os osv osv. Shit vi får travlt... :yay hurra og tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Altså sådan i korte træk! Julevagter, lodtrækning om den 24, nogle blev kede af det (=mig) og græd lidt (:huh), kollega flippede og kaldte mig i store træk et børnehavebarn og at jeg ikke kan arbejde sådan et sted, hvis jeg skulle tude over mit arbejde.. Nu er jeg faktisk mest sur over at blive kaldt useriøs, for jeg er faktisk ret glad for mit job, ER god til det, synes jeg er fleksibel i forhold til vores døgnvagter, har mere ansvar end de fleste og så er jeg MEGA pinlig over at tude på job :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Altså sådan i korte træk! Julevagter, lodtrækning om den 24, nogle blev kede af det (=mig) og græd lidt (:huh), kollega flippede og kaldte mig i store træk et børnehavebarn og at jeg ikke kan arbejde sådan et sted, hvis jeg skulle tude over mit arbejde.. Nu er jeg faktisk mest sur over at blive kaldt useriøs, for jeg er faktisk ret glad for mit job, ER god til det, synes jeg er fleksibel i forhold til vores døgnvagter, har mere ansvar end de fleste og så er jeg MEGA pinlig over at tude på job :blush Ej det lyder da også MEGA strengt! 1. Synes det virker uretfærdigt med lodtrækning om jul mv. Det burde IMO fordeles på skift, evt med fordel til dem med børn (og jeg er pisseligeglad med, hvis nogen synes det er unfair :numse Jul er børnenes fest, og børn vil gerne have mor og far juleaften!) 2. Jeg havde dæleme også grædt, hvis jeg havde trukket juleaften :( :kram2 3. Sikke en dum kost, hvad bilder hun sig ind :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Ej det lyder da også MEGA strengt! 1. Synes det virker uretfærdigt med lodtrækning om jul mv. Det burde IMO fordeles på skift, evt med fordel til dem med børn (og jeg er pisseligeglad med, hvis nogen synes det er unfair :numse Jul er børnenes fest, og børn vil gerne have mor og far juleaften!) 2. Jeg havde dæleme også grædt, hvis jeg havde trukket juleaften :( :kram2 3. Sikke en dum kost, hvad bilder hun sig ind :prik Vi plejer heller ikke at have lodtrækning til jul, men det endte lidt i hat og briller igår, fordi der er var kollega, der "overtog" det hele og hun var utilfreds med alle de nye i vagtsystemet. I år skal vi holde sammen med min familie og jeg var ikke blevet ked, hvis vi skulle holde det med svigerfamilien. 6 ud af 8 har (yngre) børn, så det er jo heller ikke fair at de sidste to skal have det altid ;) Men jeg synes på en eller anden måde, at når man skal holde jul i Jylland, på Fyn, i udlandet osv, så synes jeg lidt det burde give mere fri end dem der holder det inde i Kbh.. Altså jeg siger ikke at jeg aldrig vil have den, bare helst ikke når jeg holder med min familie. Jeg skal jo have den, ca hver 8. år! Jeg synes, det giver mest mening at hvis jeg skal ind og arbejde lige pludselig (det er jo kun tilkaldevagter), så sidder S og E tilbage med hans familie og ikke med min.. Det ville jeg personligt ville være rarest og hyggeligst, hvis S pludselig ikke kunne være der til jul :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Altså sådan i korte træk! Julevagter, lodtrækning om den 24, nogle blev kede af det (=mig) og græd lidt (:huh), kollega flippede og kaldte mig i store træk et børnehavebarn og at jeg ikke kan arbejde sådan et sted, hvis jeg skulle tude over mit arbejde.. Nu er jeg faktisk mest sur over at blive kaldt useriøs, for jeg er faktisk ret glad for mit job, ER god til det, synes jeg er fleksibel i forhold til vores døgnvagter, har mere ansvar end de fleste og så er jeg MEGA pinlig over at tude på job :blush :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Ej det lyder da også MEGA strengt! 1. Synes det virker uretfærdigt med lodtrækning om jul mv. Det burde IMO fordeles på skift, evt med fordel til dem med børn (og jeg er pisseligeglad med, hvis nogen synes det er unfair :numse Jul er børnenes fest, og børn vil gerne have mor og far juleaften!) 2. Jeg havde dæleme også grædt, hvis jeg havde trukket juleaften :( :kram2 3. Sikke en dum kost, hvad bilder hun sig ind :prik Jeg synes det er pisse unfair det du skriver der :o For nu at bruge dine egne ord. :pJulen er sgu lige så meget min fest, som den er børnenes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg er i øvrigt enig i, at lodtrækning er helt hen i vejret. <_< Har I ikke en leder? :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg synes det er pisse unfair det du skriver der :o For nu at bruge dine egne ord. :p Julen er sgu lige så meget min fest, som den er børnenes! Jeg blev altså også mest ked pga min jul! Edith kommer jo ikke til at forstå så meget af den endnu, andet end vi hygger helt vildt! Hov, det endte faktisk med at der var en kollega der tog den, fordi hun skulle holde med svigerfamilien og ikke har børn endnu.. Jo, men lederen mener det er sådan vi skal gøre det, hvis ikke vi kan blive enige! Men nu er der lavet en oversigt, hvor man kan se hvem har haft hvilke dage til jul og nytår og hvem der så mangler at tage de dage.. Hvis så ikke de folk kan blive enige om dagene, så må der trækkes lod blandt dem, men de ved jo at de skal have de dage hver 8 år.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Jeg synes det er pisse unfair det du skriver der :o For nu at bruge dine egne ord. :p Julen er sgu lige så meget min fest, som den er børnenes! Hehehehe godt ord igen, måske blev jeg lidt skarp i udmeldingen :P Jo jo, de julen er også for de voksne, og jeg kan godt se, som fru sp nævner, at når der kun er to uden børn, så er det selvfølgelig ikke fair, hvis de skal stå med den altid.Men hvis jeg havde været på en arbejdsplads med en eller to forældre, og ikke selv havde børn, så havde jeg gerne taget en ekstra julevagt for børnenes skyld. Måske er det ikke retfærdigt, men for mig er det meningsfuldt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Vi plejer heller ikke at have lodtrækning til jul, men det endte lidt i hat og briller igår, fordi der er var kollega, der "overtog" det hele og hun var utilfreds med alle de nye i vagtsystemet. I år skal vi holde sammen med min familie og jeg var ikke blevet ked, hvis vi skulle holde det med svigerfamilien. 6 ud af 8 har (yngre) børn, så det er jo heller ikke fair at de sidste to skal have det altid ;) Men jeg synes på en eller anden måde, at når man skal holde jul i Jylland, på Fyn, i udlandet osv, så synes jeg lidt det burde give mere fri end dem der holder det inde i Kbh.. Altså jeg siger ikke at jeg aldrig vil have den, bare helst ikke når jeg holder med min familie. Jeg skal jo have den, ca hver 8. år! Jeg synes, det giver mest mening at hvis jeg skal ind og arbejde lige pludselig (det er jo kun tilkaldevagter), så sidder S og E tilbage med hans familie og ikke med min.. Det ville jeg personligt ville være rarest og hyggeligst, hvis S pludselig ikke kunne være der til jul :rolleyes Det lyder mig lidt rodet at en bare overtager :huh Nå, men dejligt at det hele flaskede sig og flot af kollegaen, at hun tog din vagt :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Det lyder mig lidt rodet at en bare overtager :huh Nå, men dejligt at det hele flaskede sig og flot af kollegaen, at hun tog din vagt :super Det var rodet og som jeg skrev gik det bare op i hat og briller og hende der overtog, var jo også hende der flippede ud og tror bare alle var helt paf.. Vi er mange ret nye i vagten og det er feks kun anden gang jeg er med til jule planlægning, det samme med 2 andre og for 1 var det første gang.. Så vi ved jo ikke rigtig hvordan det plejer at være.. Nu har min leder prøvet at tage mere ansvar i forhold til det, men vi må se om det hjælper til en anden gang.. Jeg er også meget taknemmelig for at min kollega tog den og har totalt dårlig samvittighed.. Jeg græd jo ikke for at slippe, men fordi jeg blev ked ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Det var rodet og som jeg skrev gik det bare op i hat og briller og hende der overtog, var jo også hende der flippede ud og tror bare alle var helt paf.. Vi er mange ret nye i vagten og det er feks kun anden gang jeg er med til jule planlægning, det samme med 2 andre og for 1 var det første gang.. Så vi ved jo ikke rigtig hvordan det plejer at være.. Nu har min leder prøvet at tage mere ansvar i forhold til det, men vi må se om det hjælper til en anden gang.. Jeg er også meget taknemmelig for at min kollega tog den og har totalt dårlig samvittighed.. Jeg græd jo ikke for at slippe, men fordi jeg blev ked ;) Dejligt at lederen vil tage mere ansvar nu :) Og jeg kan godt følge dig med den dårlige samvittighed, men synes ikke, at du skal have den :kram2 Hun havde jo ikke behøvet at tilbyde det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Ej, altså noget rod, FruSP! :kram2 Jeg var også blevet mega-ked, hvis det havde været mig og jeg havde helt sikkert også grædt (det har jeg gjort flere gange på job, og jeg HADER det også, men altså det er jo åbenbart sådan jeg reagerer nogle gange)! Godt at det hele flaskede sig - håber I får en dejlig jul så, og det samme for din søde kollega :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Fru sp : stort :kram til dig Min mor arbejder også på hospital og har gjort det i knap 40 år. De har det fast mht jul at hver andet år arbejder de enten dag, aften eller nat og hver andet år har de fri. Det gælder alle uanset om de har store eller små børn. For som min mor siger så har nogle jo børnebørn. Og jul er vel for alle. Men forstår dig virkelig godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Fru sp : stort :kram til dig Min mor arbejder også på hospital og har gjort det i knap 40 år. De har det fast mht jul at hver andet år arbejder de enten dag, aften eller nat og hver andet år har de fri. Det gælder alle uanset om de har store eller små børn. For som min mor siger så har nogle jo børnebørn. Og jul er vel for alle. Men forstår dig virkelig godt :kram Vi har ikke fast rul, ligesom man har de fleste steder. Vi har tilkalde døgnvagter og planlægger dem selv og skal kun være en på arbejde udenfor alm arbejdstid. Jeg valgte bevidst sådan er sted, så jeg ikke skulle have hver andet år ;) Det er super rart resten af året, at vi selv finde ud af hvornår det passer os bedst med vagter, men der er to på barsel og dermed er vi lidt ekstra presset for tiden.. :( Planlægningen igår var bare helt hen i vejret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Ej, altså noget rod, FruSP! :kram2 Jeg var også blevet mega-ked, hvis det havde været mig og jeg havde helt sikkert også grædt (det har jeg gjort flere gange på job, og jeg HADER det også, men altså det er jo åbenbart sådan jeg reagerer nogle gange)! Godt at det hele flaskede sig - håber I får en dejlig jul så, og det samme for din søde kollega :) Altså det er jo ikke rart, at du også kan reagerer sådan på job, men jeg er faktisk lidt glad for at jeg ikke er den eneste :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Yes yes yes yes yes Så flytter vi fandme til Viborg. Starter nyt arbejde d. 17. November. Skal bare lige have fundet noget at bo i, bil, nogen til at flytte for os osv osv. Shit vi får travlt... Velkommen til byen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv fik ikke jobbet på den skole jeg i vikariat på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv fik ikke jobbet på den skole jeg i vikariat på :( Øv! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Så er der sendt en ansøgning afsted... Ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det... Har jo et arbejde jeg som sådan er glad for - dette er blot et skridt op af rangstigen... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites