Besvaret September 25, 2014 Har søgr job i HERNING! :o Det er dæleme langt væk :unsure Det er lige før, jeg fortryder lidt, men nu prøver vi :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Har søgr job i HERNING! :o Det er dæleme langt væk :unsure Det er lige før, jeg fortryder lidt, men nu prøver vi :unsure Mads' bror har indtil for nyligt, pendlet mellem Viborg og Aalborg Uni... man kan, hvad man vil! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Mads' bror har indtil for nyligt, pendlet mellem Viborg og Aalborg Uni... man kan, hvad man vil! ;) Viborg ville jeg ikke være bekymret over, men Herning er lige 3 kvarter oveni hver vej :unsure Men altså hvis de vil have mig, så giver jeg det sgu et skud! Det er alligevel først fra december, og jeg håber jo meget at gå på barsel i maj, så måske er det alligevel kun i et par måneder :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Viborg ville jeg ikke være bekymret over, men Herning er lige 3 kvarter oveni hver vej :unsure Men altså hvis de vil have mig, så giver jeg det sgu et skud! Det er alligevel først fra december, og jeg håber jo meget at gå på barsel i maj, så måske er det alligevel kun i et par måneder :badgirl Ja lad os håbe! :) xxx Man bliver nødt til at tage chancer i livet... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Ja lad os håbe! :) xxx Man bliver nødt til at tage chancer i livet... :goodluck Det er jo det ;) (At jeg så samtidig har en ansøgning afsted til en stilling magen til, men med 30 minutters transport er en anden sag. Så hvis én af dem vil have mig, må det altså alligevel meget gerne være dem, der er tættest på :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Det er jo det ;) (At jeg så samtidig har en ansøgning afsted til en stilling magen til, men med 30 minutters transport er en anden sag. Så hvis én af dem vil have mig, må det altså alligevel meget gerne være dem, der er tættest på :P) Ja, det var da helt klart at foretrække ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Er lige blevet ringet op om at komme til jobsamtale på mandag :yay Var ellers sikker på, jeg havde misset den, fordi der i jobopslaget stod samtaler mandag og jeg ikke havde hørt noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Er lige blevet ringet op om at komme til jobsamtale på mandag :yay Var ellers sikker på, jeg havde misset den, fordi der i jobopslaget stod samtaler mandag og jeg ikke havde hørt noget. :yay :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Er lige blevet ringet op om at komme til jobsamtale på mandag :yay Var ellers sikker på, jeg havde misset den, fordi der i jobopslaget stod samtaler mandag og jeg ikke havde hørt noget. Fedt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Pyh ha, man synes efterhånden jeg burde være ferm til de jobsamtaler (6. samtale på 3 måneder) Kan også godt mærke at nervøsiteten her dagen før ikke er lige så slem som de første gange. Men tror bare aldrig jeg bliver fan af at skulle sælge mig selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Pyh ha, man synes efterhånden jeg burde være ferm til de jobsamtaler (6. samtale på 3 måneder) Kan også godt mærke at nervøsiteten her dagen før ikke er lige så slem som de første gange. Men tror bare aldrig jeg bliver fan af at skulle sælge mig selv ;) Hehe sådan har jeg det også, det der med at sælge sig selv :) Men tænk på at gode "produkter" sælger sig selv, hvis bare de bliver vist frem :kiss :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Hehe sådan har jeg det også, det der med at sælge sig selv :) Men tænk på at gode "produkter" sælger sig selv, hvis bare de bliver vist frem :kiss :goodluckTak :kiss Håber det bliver en behagelig samtale. Deres pædagogik er i hvert fald lige mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Er lige blevet ringet op om at komme til jobsamtale på mandag :yay Var ellers sikker på, jeg havde misset den, fordi der i jobopslaget stod samtaler mandag og jeg ikke havde hørt noget. Cool!!! :Yay Knæk og bræk herfra! Skid på janteloven og sig at du ved, at du er god til dit arbejde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Jeg er i praktik på en skole. En lærer var syg hele sidste uge, og hun er sygemeldt hele næste uge. Jeg tog fra tirsdag- fredag i sidste uge, og er sat på hele næste uge.. Det er 0. Kl... Jeg har dem på fuld skema, og jeg skal selv planlægge hvad de skal lave. Et eller andet sted, bliver jeg sur.. Føler mig udnyttet. Jeg er en skide god lærer, får super meget ros af dem jeg arbejder med.. Og jeg ved godt de ikke aner hvor længe hun er sygemeldt.. Men ærlig talt, laver jeg et stykke arbejde, hvor hvis jeg var ansat havde jeg fået 11000kr mere i løn... Kravene og forventninger er jo de samme... På den ene side, har jeg lyst til at sige jeg IKKE ønsker at have det ansvar, når jeg ikke bliver betalt for det. På den anden side, så ved jeg at jeg ender med at få en super god udtalelse, og at det helt sikkert stiller mig laaaangt foran i køen til job ved dem.. Og det er trods alt måske kun en uge mere! Hm. Vi er to i praktik der, og pædagogen i 0. Kl bad chefen om mig.. Jeg ved at de "bare" smider hende den anden i klassen, også bliver jeg støtte i de andre klasser... Og jeg synes jo det her er MEGET mere spændende - hårdt, men spændende! Bah. Havde nok bare brug for at komme ud med det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2014 Har måske fået tilbudt et job :yay Er opskrevet på en vikariat liste hos min fagforening og har her til aften modtaget en meget kortfattet mail om jeg var interesseret i et barselsvikariat og at jeg skulle kontakte dem hvis jeg var Er godt nok spændt på at ringe til dem i morgen. Så er vi måske snart på vej hjem til DK :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Har måske fået tilbudt et job :yay Er opskrevet på en vikariat liste hos min fagforening og har her til aften modtaget en meget kortfattet mail om jeg var interesseret i et barselsvikariat og at jeg skulle kontakte dem hvis jeg var Er godt nok spændt på at ringe til dem i morgen. Så er vi måske snart på vej hjem til DK :yay Åh det lyder spændende xxx :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 23 minutter til jobsamtale. Min mave har det godt nok ikke godt! Pyh glæder mig til at være på den anden side ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 23 minutter til jobsamtale. Min mave har det godt nok ikke godt! Pyh glæder mig til at være på den anden side ;) Uhhh spændende,, pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Åh ved ikke om det gik godt eller skidt. Fik ikke muligheden for at lave min 'salgstale' færdig, så føler lidt jeg ikke kom godt nok omkring. Men fik da svaret okay på spørgsmålene føler jeg. Et er sikkert, det er et sted med meget høj faglighed og en klar pædagogisk vision. Der var 121 ansøgere og vi er 4 til samtale! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Åh ved ikke om det gik godt eller skidt. Fik ikke muligheden for at lave min 'salgstale' færdig, så føler lidt jeg ikke kom godt nok omkring. Men fik da svaret okay på spørgsmålene føler jeg. Et er sikkert, det er et sted med meget høj faglighed og en klar pædagogisk vision. Der var 121 ansøgere og vi er 4 til samtale! :O Wauw! :o Så er det uanset hvad, superflot at du er inviteret til samtale :respekt Håber at du også får jobbet :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Wauw! :o Så er det uanset hvad, superflot at du er inviteret til samtale :respekt Håber at du også får jobbet :respekt Ja, føler mig også ret sej at jeg er nået hertil. Er dog bange for jeg bliver slået af erfaring, for flere af spørgsmålene måtte jeg jo svare til, at nej, jeg har ikke haft ansvar for et enkelt barn, så nej, jeg har ikke holdt forældresamtaler osv. Men man skal jo ligesom indenfor for at få lov til det! Men er godt nok tung i hovedet nu! Og for lige at toppe det, skal jeg til personalemøde i aften fra 17-19! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Weee skal til samtale i morgen :yay Har godt nok sommerfugle i maven, men det er jo dem der har taget kontakt til mig via et online CV så de må jo være interesseret. Da det jo ikke er en opslået stilling ved jeg heller ikke om der skal flere til samtale. Uhh, kryds fingre for mig kl 11.30 i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Har haft den dårligste og åndsvagste dag nogensinde på arbejde og er virkelig glad for at jeg har fri resten af ugen! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Yes yes yes yes yes Så flytter vi fandme til Viborg. Starter nyt arbejde d. 17. November. Skal bare lige have fundet noget at bo i, bil, nogen til at flytte for os osv osv. Shit vi får travlt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Yes yes yes yes yes Så flytter vi fandme til Viborg. Starter nyt arbejde d. 17. November. Skal bare lige have fundet noget at bo i, bil, nogen til at flytte for os osv osv. Shit vi får travlt... :yay :glad Viborg er en god by :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites