bebsen

Styrtblødning 11+0 :(

11 indlæg i dette emne

Må lige dele dette med jer. Er 11+0 og skal til nakkefoldsscanning på fredag. Efter lidt murren i maven i aftes og pletblødning (som jeg har haft i hele min graviditet) begyndte jeg at styrtbløde ved middagstid. Jeg har aldrig set så meget blod og jeg tror jeg sad en halv time på toilettet og bare mærkede blodet strømme ud, for jeg kom til læge og senere hospitalet.

Jeg var overbevist om, at baby var død, men fik til min store overraskelse at se, at hjertet bankede løs, den lå og svømmede og sparkede helt som den skulle på scanningsbilledet. Han kunne selvfølgelig ikke love, at der ikke skete noget i lbøet af i dag, og at den måske var gået til grunde, når vi møder til scanning igen om 3 dage.

Jeg ved godt, at det er meget svært at give et bud, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre fra jer andre, der har eller kender nogen der har oplevet styrtblødning og lette smerter så sent i 1. trimester, hvad det endte med. Spontan abort eller en levende baby?

Spekulerer rigtig meget på, om den lille myr har det godt og overlever, så kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med det hele. Skal måske lige sige, at vi var til scanning i uge 7+0 og for blot 4 dage siden (10+3) og der havde baby det godt.

Del dette indlæg

Jeg har ingen erfaringer at dele ud af. Men sender kram og krydser mine fingre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm jeg kan ikke alle detaljer, men da min mor ventede min 11 år yngre lillebror, havde hun flere styrtblødninger gennem graviditeten, både tidligt og sent, (så mange at de senere måtte brænde oppe i livmoderen), og han er altså en fin (dog irriterende ;) ) 15 årig i dag :)

Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det håber jeg i den grad også! Åh hvor er ventetiden dog hård :( Tak for jeres input. Ved godt, det lyder underligt, men hjælper altså lidt at høre andres historier

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh, jeg er ca lige så langt som dig og jeg kan sagtens sætte mig ind i din bekymring..

:kram:

Håber alt er i orden når du kommer til næste scanning..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er flere herinde, som har oplevet styrtblødninger! Du kan IKKE ændre på "udfaldet".. Ligemeget hvad der sker, så bliver du ked, og du kan IKKE forberede dig på et evt. negativt udfald.. Så slap af, og nyd det så godt du kan! Det er super hårdt! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du været til NF? Hvordan gik det? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af tanker og en kæmpe krammer herfra... :kram Håber at NF gik godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sorry det sene svar. nF gik fantastisk. Stadig i fuld vigør og rigtig gode tal også. Nu er det 5 uger siden og jeg er endda begyndt at mærke den sparker, så 7-9-13 en lykkelig udgang på historien :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER