Oprettet September 3, 2013 kom så med alle jeres lyster og inspirer mig! Manden og ældstesønnen er taget til Tyskland og jeg kan bare ik finde på hvad de skal tage med hjem til mig! Hvad må I bare have, når I er ved grænsen og handle? Jeg har ønsker mig Quality Street (rester kan evt bruges til barnedåb).Men hvad skal jeg ellers ønske mig? Jeg er helt blank. Skal gerne se og røre før jeg ved hvad jeg vil have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Matador mix, karameller, tyggegummi og nutella ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Skumfiduser!!! Ommenommenom! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 skolekridt, lakridspinde, marabou hvid chokolade, skumbananer, skummus, carletti konfetti, milkyway, marsbar, m&ms, Skittles, Blomme i madera, Kinder chokolade (stænger), Ferro rocher. Det er lige hvad jeg kunne komme i tanke om nu her, jeg godt kunne finde på at købe dernede. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Ej, hvor er jeg lækkersulten nu!!! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Ej, hvor er jeg lækkersulten nu!!! :blink Ja, den her tråd var da godt nok farlig.. :wacko :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Mhm nu er jeg jo flyttet tilbage hertil.. Så kan ikke lige diske op med en liste. Køber jo bare ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 ejjj GODE idéer I har! Ja det er en ret farlig tråd. Nu er jeg spændt på hvor meget de har med hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites