Besvaret January 11, 2014 Lidt :) Tror måske du har c's kusines 2 piger i sfoen så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Indtil videre ser det ud til at der er rigtig mange der kan d. 22 februar ... Jeg skal nok lige booke den weekend inden der er andre der skal bruge det. Adressen er som jeg har skrevet til tille : børnegården katholt, amagervej 142, 6900 Skjern... Og mit nummer er 22410206 - hvis der er problemer eller spørgsmål undervejs... Hva tid siger vi? Kl 10 eller 11 eller deromkring? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Sådan! Fedt at skulle møde nye folk også! Hvor bor du egentlig henne? Jeg bor 25 km nord for Aalborg - i Aabybro! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Lidt :) Tror måske du har c's kusines 2 piger i sfoen så :) Det skal lige siges at der er en SFO på skolen og vi er et privat fritidshjem - men det er børn fra amagerskolen begge steder! Vi har 105 børn og sfoen har vist 50 børn... Ved du hvad de hedder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Jeg bor 25 km nord for Aalborg - i Aabybro! :)Okay så har du også en lille køretur foran dig, så fedt at du vil komme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Det skal lige siges at der er en SFO på skolen og vi er et privat fritidshjem - men det er børn fra amagerskolen begge steder! Vi har 105 børn og sfoen har vist 50 børn... Ved du hvad de hedder?Tja så er det ikke sikkert alligevel, jeg mener i hvert fald de har gået i børnehave der, men nu gør du mig helt i tvivl ;)Sille og zenia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Jo jo! Ej hvor sjovt! Dejlige tøser! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Indtil videre ser det ud til at der er rigtig mange der kan d. 22 februar ... Jeg skal nok lige booke den weekend inden der er andre der skal bruge det. Adressen er som jeg har skrevet til tille : børnegården katholt, amagervej 142, 6900 Skjern... Og mit nummer er 22410206 - hvis der er problemer eller spørgsmål undervejs... Hva tid siger vi? Kl 10 eller 11 eller deromkring? Synes jeg lyder som en plan ;) Klokkeslet er ikke så vigtig for mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 10-11 tiden er rigtig fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Øv der kan jeg ihvert fald ikke for det er Pixies fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vi kommer :D 9-10 tiden passer os fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Øv, jeg kan ikke. Vi skal fejre Theodors et års fødselsdag den 22. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Okay så har du også en lille køretur foran dig, så fedt at du vil komme! Ja, det har jeg fundet ud af.. Jeg havde ellers søgt på krak, og den sagde 1 times kørsel, men det er en anden skjern den har fundet.. :blink :unsure Så jeg hopper fra igen - 200 km er alligevel en kende for langt at køre med den bette endnu, synes jeg.. ØV! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Tidspunktet er ikke så vigtig for os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Øv der kan jeg ihvert fald ikke for det er Pixies fødselsdagØv det var ærgerligt at vi lige har ramt den dato - men vi kan evt tage en dato udover og så se om der er flere der kan en anden dag, hvis det er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Øv, jeg kan ikke. Vi skal fejre Theodors et års fødselsdag den 22.Ej det var da godt nok uheldigt! Som jeg har skrevet til vinnus - så kan vi evt smide en anden dato ud og se om der er flere der kan en anden dato, så i også har mulighed for at komme med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vi kommer :D 9-10 tiden passer os fint!Okay Maja ! Det lyder godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ja, det har jeg fundet ud af.. Jeg havde ellers søgt på krak, og den sagde 1 times kørsel, men det er en anden skjern den har fundet.. :blink :unsure Så jeg hopper fra igen - 200 km er alligevel en kende for langt at køre med den bette endnu, synes jeg.. ØV! :(Ej okay, det kan jeg sagtens forstå pada! Øv det ku ellers have været sjovt at møde dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Øv jeg ville ellers meget gerne, men jeg har arbejdsweekend D. 22/2 plus min søster holder fødselsdag, så må vist bare springe over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ej okay, det kan jeg sagtens forstå pada! Øv det ku ellers have været sjovt at møde dig men det kan være at vi gør det, hvis vi mødes lidt længere oppe i landet næste gang? Ja, jeg er også super træt af det, men jeg må med næste gang, hvis det er lidt længere oppe mod det kolde nord ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Øv jeg ville ellers meget gerne, men jeg har arbejdsweekend D. 22/2 plus min søster holder fødselsdag, så må vist bare springe over.Ej øv Maria - jeg havde lige håbet på at det var denne gang vi sku få hilst på hinanden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ja, jeg er også super træt af det, men jeg må med næste gang, hvis det er lidt længere oppe mod det kolde nord ;)Ja der er ik andet for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ej øv Maria - jeg havde lige håbet på at det var denne gang vi sku få hilst på hinanden! Samme her, Tina. Tjekkede også lige hvor langt tid det lige ville tag at køre for mig. 1,5 time er ikk så galt synes jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Samme her, Tina. Tjekkede også lige hvor langt tid det lige ville tag at køre for mig. 1,5 time er ikk så galt synes jeg.Nej og mange gange så tager det ik så lang tid som krak siger... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Jeg tænker lidt, hvad med weekenden efter, altså d. 1 marts, er der flere der kan der? Del dette indlæg Link to post Share on other sites