Oprettet September 1, 2013 ARH men altså, syntes alt det jeg ønsker mig i virkeligheden er til mit barn eller noget til husholdningen, men helt ærlig så gider jeg ikke ønske mig noget praktisk for det gør Anders aldrig. Så i år vil jeg lave en ego ønskeseddel - men hvad pokker skal jeg skrive på? Får jeg gavekort til H&M bruger jeg dem på Mie :rolleyes Så kom frisk med ideer - gerne med links ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Altså jeg ønsker mig tit gavekort til Matas, da jeg på en eller anden måde hellere vil bruge mange penge på produkter når det er fra gavekort :D Ellers ønsker jeg mig tit ting til min hobby. Jeg syer og strikker, så ting eller gavekort til dette. Tøj, undertøj, sko Smykker. Har både fra Georg Jensen og flora danica, som jeg 'samler' på, så de ting jeg 'mangler' ryger også tit på ønskelisten. Ellers ønsker jeg mig altså også køkkenting, sengetøj, håndklæder og sådan noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Gellack maskine - se matas.dk Hyggetøj Undertøj Uld cardigan Støvler/sko Futter (evt nogle rigtig lækre kamikker med uld) Spiralizer Krea-sager, f.eks strikkepinde, broderisæt eller maling og lærreder Smykker Bøger Abonnement på magaziner Gavekort til ansigtsbehandling, massage, kiropraktor, flødebollekursus, faldsskærmsudspring eller whatever Kagegrej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Hmm... Jeg ønsker mig kosmetik, løbebluse, flotte strømpebukser, lingeri (eller gavekort til lingeriforretning), diverse bøger + film + musik, gavekort til kosmetolog, rødt bælte, pumps, taske, øreringe, høretelefoner, og og og:-))) Hos os er det gemalen, der volder problemer - hvad giver man manden på 41, der har alt, han ønsker sig...:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 En charmerende te-kande + kopper + luksus te/kaffe Eller cocktailglas + indgredienser til din yndlingsdrink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Sagt på en anden måde - du har lagt et stort arbejde i at tabe dig osv - jeg synes, at du skal ønske dig grej til at føle dig tæskelækker og shinet op med:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Gavekort til massage.... det kan anbefales Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Bog: drop opdragelsen af fie hørby abonnement til vores børn 0-3 år (blad) Løbetøj Løbeur Fitbit armbånd (armbånd der kan måle dagens aktiviteter) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Jeg ønsker mig altid min obligatoriske mascara fra Nilens Jord (kan faktisk ikke huske hvornår jeg selv har måttet købe én!!) Og ellers lækre neglelakker og øjenskygger fra samme mærke.. I år ønsker jeg mig desuden gummistøvler fra Ilse Jacobsen og en regnfrakke a la dem fra Danefæ - skal bare lige ud og prøve dem først, når graviditeten er ovre og maven/vandet i kroppen er faldet lidt på plads.. Ellers ønsker jeg mig en Mogens Lassen lysestage i sort (den med 4 arme) og bundpladen dertil (den ønskede jeg mig også sidste år, så det er en genganger, som jeg ikke selv vil bruge penge på, men ville elske at få :loveshower) Hmm.. Så ønsker jeg mig også altid basistøj - langærmede t-shirts, kortærmede t-shirts og tanktoppe i alle mulige farver - gerne fra Vila - jeg behøver ikke dyre tøjmærker, når Vila laver nogen i SÅ god kvalitet - så kan man også få lidt flere til samme pris.. I år har jeg også sat en lækker læderhåndtaske på fra Adax i brun - jeg har INGEN pæne håndtasker og trænger virkeligt meget til én :) Så den håber jeg virkelig jeg får - de koster gerne over 1000 kr og det synes jeg bare ikke jeg har efter vi har renoveret hus og har baby på vej :( Så ønsker jeg mig faktisk også smykker - denne gang ringe fra Skagen Design og overvejer at ønske mig et nyt ur fra samme mærke! Så ønsker jeg mig noget så billigt som 2 toilettasker fra House Doctor til den nette sum af henholdsvis 40kr og 60 kr! Og ønsker mig også en mulepose/shoppingbag evt. fra samme mærke :) Jeg har nogle ret dyre ønsker i år ift. hvad jeg plejer, men jeg har også fødselsdag d. 25 december, så mange gange så slår folk mine gaver sammen og så ender gaverne i den prisklasse! Jeg ved fx at mine forældre giver julegaver til min bror og jeg for 1000-1500 hver og fødselsdagsgaver ligger altid på 800-1000 kr.. Svigerforældrene giver for ca. 1000 kr til hver begivenhed, så tænker godt jeg kan tillade mig at ønske mig nogle lidt mere dyre ting!! Er måske også blevet mere obs. på hvad der er kvalitet og hvad der ikke er! En taske fra H&M kan sagtens være god, men ikke i nær så god kvalitet som de lidt dyrere mærker! Desuden så laver jeg altid en fælles ønskeseddel med de køkkenting og hvad vi nu ellers ønsker os! Knive, bestik, vinglas, som vi samler på kommer fx herpå. Og håndklæder og sengetøj gør også! Og det er bare sådan det er!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Ej i er GODE!!! Der er da en del ønsker jeg kan putte på listen. Og så har i inspireret mig til at skrive sådan holder til min IPhone man kan have på armen når man løber. Og en kortholder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Sagt på en anden måde - du har lagt et stort arbejde i at tabe dig osv - jeg synes, at du skal ønske dig grej til at føle dig tæskelækker og shinet op med:-) Kan man ikke bare skrive det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites