Oprettet September 1, 2013 Hip hip hurraaaa... I dag har jeg fødselsdag og skal fejre dagen med mine 2 drenge og lidt familie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Tillykke :loveshower håber du får en dejlig dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Tillykke :hurra god fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Tillykke med fødselsdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Stort tillykke, håber du får en rigtig god og hyggelig dag :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Tillykke! :) håber du får en dejlig dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Også tillykke herfra :hurra God og hyggelig ide at starte en tråd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Tak til jer som har givet at skrive et tillykke. Jeg havde en dejlig dag, som blev fejret med mine to mænd og lidt familie. Jeg fik lidt penge til tøj til mig selv, middagstallerkener, bh+trusser (som jeg fik af manden) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Et forsinket tillykke med fødselsdagen :) Jeg var ikke rigtig på BK i går, så må have overset din tråd :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites