tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Træt af det lorte angst.

Der var aaalt for mange i netto og jeg skulle bare have mælk til Pixie. Kom til at hvæse af en mand. Tudede hele vejen hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PLEASE lad det her være en fase. Synes Valdemar er SÅ anstrengende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når bækkenløsningen er så slem her til aften, at det føles som knive når jeg griner - hvilket er ret svært når man ser klipfiskerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når bækkenløsningen er så slem her til aften, at det føles som knive når jeg griner - hvilket er ret svært når man ser klipfiskerne.

Det lyder lidt op ad bakke.. ;) Find en kedelig film! :P :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søde mand prøver at give et godt råd, for at hjælpe og så får verdens mest provokerende svar og nu er han helt ked af det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afbrudt søvn, og nu hvor Simon, så sover kan jeg ikke ih altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over min mand!!! Vi skal til barnedåb i dag og Jeg ville gerne have haft opfrisket mit hår med lidt naturligt farvning- men M., og manden, var ikke helt enig i den betragtning, så da jeg forsøgte at starte det mens M. Var i bad i går aftes og hun skreg op i utilfredshed over den manglende opmærksomhed, kom manden -som KUN havde lettet sig fra SOFAEN, og sagde det kunne jeg gøre når M. Sov!! Jeg droppet projektet og får M. Gjort klar til natten, kommer ind i stuen, hvor manden nu SOVER på sofaen. M. Og jeg sidder og snakker og hygger af, også får hun besked på, at nu skal hun ind og sove. Manden vågner ved det også mumler et eller andet om, at mor også bare er sur :O Der røg en djævel i mig og jeg bad ham om at vente med at sove til M. Sov!!!!

Vi er begge trætte, M. Sover som en brækket arm og var vågen i 3 timer natten til i går! Men jeg kan sgu ikke bare smide mig, farve hår eller lign.!!! Når han vil på jagt eller bijob næste gang, så får han besked på, at det må han gøre når M. Sover!!!

Nu er jeg på badeværelset og skal snart i bad- og han har lovet M. At hun må komme med :gal

Farvel barberet af ben osv. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg på mystisk vis vejede 2 kg mere i morges! Og så lige på dagen hvor jeg skal shoppe med en veninde (uden W for første gang, gisp!!!!), og har brug for at føle mig pæn :(

Men jeg VED at det ikke er fordi jeg har gjort noget dumt, det må være væske/forstoppelse eller udsving pga for tidlig ægløsning (som jeg dog ikke håber på, for vi havde ubeskyttet sex i går, og selvom vi ønsker baby, så er det 3-4 måneder for tidligt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg på mystisk vis vejede 2 kg mere i morges! Og så lige på dagen hvor jeg skal shoppe med en veninde (uden W for første gang, gisp!!!!), og har brug for at føle mig pæn :(

Men jeg VED at det ikke er fordi jeg har gjort noget dumt, det må være væske/forstoppelse eller udsving pga for tidlig ægløsning (som jeg dog ikke håber på, for vi havde ubeskyttet sex i går, og selvom vi ønsker baby, så er det 3-4 måneder for tidligt)

Eller alle de muskler du har fået :yay

Jeg kan også rigtig godt lide dig og jeg har mødt dig ;) Det lyder godt nok hårdt med din søster, jeg har desværre ingen gode råd. Godt du har to søstre... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er dårlig stemning i min mands familie og vi derfor har besluttet ikke at tage på den ellers planlagte sommerferie (ikke bestilte da ingen kan tage sig sammen)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mine skod-smerter!

Kan min krop for dælen da ikke bare opføre sig ordentligt???

Har snuppet noget morfin og er gået i seng - håber bare det er bedre i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læsning, hovedpine, kvalme, ledsmerter, mere læsning, en fremmed seng og at jeg først ser min lille Theo babs på fredag igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læsning, hovedpine, kvalme, ledsmerter, mere læsning, en fremmed seng og at jeg først ser min lille Theo babs på fredag igen :(

:kram

Føler med dig søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læsning, hovedpine, kvalme, ledsmerter, mere læsning, en fremmed seng og at jeg først ser min lille Theo babs på fredag igen :(

øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læsning, hovedpine, kvalme, ledsmerter, mere læsning, en fremmed seng og at jeg først ser min lille Theo babs på fredag igen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der bare ikke noget der må køre for os? :gal

Havde afvist to betalinger i banken vedr den solgte lejlighed, men kan se at de er blevet trukket alligevel!! Det er 6000 kr, som vi så mangler nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinnus, prøv og ring til banken og hør om dr kan trække dem tilbage.

Vi får først indbetalingerne omkring den 10. I måneden der hvor jeg arbejder fordi folk kan trække betalinger tilbage, så måske det kan lykkes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinnus, prøv og ring til banken og hør om dr kan trække dem tilbage.

Vi får først indbetalingerne omkring den 10. I måneden der hvor jeg arbejder fordi folk kan trække betalinger tilbage, så måske det kan lykkes?

Jeg har lige haft snakket med banken. Vi har åbenbart gjort det rigtigt, men deres system trækker det alligevel og så kommer pengene retur om ca en uge.

 

:kram

 

Banken må da kunne trække dem tilbage hvis du fortæller at du sådan set havde afvist dem...

Det er åbenbart noget bøvl systemmet laver, for vi havde gjort det rigtigt.

 

Noget andet er , at mine kontoer i min gamle bank er ikke lukket endnu og min bs er ikke overført til min nye konto :( Argg den søde bankmand ville skynde sig at få styr på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over mit skod-dårlige humør, der startede i går aftes og er fortsat i dag. Det bliver ikke bedre af at være på arbejde med brokkehoveder alle vegne - enten er jeg inkompetent til mit arbejde eller også er folk ude af stand til at (ville) se baggrunden for det jeg gør (eller prøver at gøre).

 

Nå jo, så er jeg i øvrigt et dårligt menneske, der ikke kan glæde sig rigtig på andres vegne, men bare bliver misundelig.

 

:numse til den her dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over mit skod-dårlige humør, der startede i går aftes og er fortsat i dag. Det bliver ikke bedre af at være på arbejde med brokkehoveder alle vegne - enten er jeg inkompetent til mit arbejde eller også er folk ude af stand til at (ville) se baggrunden for det jeg gør (eller prøver at gøre).

 

Nå jo, så er jeg i øvrigt et dårligt menneske, der ikke kan glæde sig rigtig på andres vegne, men bare bliver misundelig.

 

:numse til den her dag!

 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Tak for kram!

 

Jeg kan da lige krydre med, at jeg nu også er sur på manden.

Har han spurgt, hvordan det gik med aflevering af Filippa på den første dag i børnehave? - Nej.

Jeg skriver så til ham, at jeg er i mega-dårligt humør i dag. Hvad svar får jeg? - "Ok"

Tak for støtten i det svar! :prik

 

Har lyst til at råbe RØV og gå hjem i seng! (Maude-style - jeg tror, at det er vejen frem!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over mit skod-dårlige humør, der startede i går aftes og er fortsat i dag. Det bliver ikke bedre af at være på arbejde med brokkehoveder alle vegne - enten er jeg inkompetent til mit arbejde eller også er folk ude af stand til at (ville) se baggrunden for det jeg gør (eller prøver at gøre).

Nå jo, så er jeg i øvrigt et dårligt menneske, der ikke kan glæde sig rigtig på andres vegne, men bare bliver misundelig.

:numse til den her dag!

Hvem dælen siger sådan noget fis?

Bunkevis af :kram :kram til dig

(Og hvordan gik det med aflevering?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram!

 

Jeg kan da lige krydre med, at jeg nu også er sur på manden.

Har han spurgt, hvordan det gik med aflevering af Filippa på den første dag i børnehave? - Nej.

Jeg skriver så til ham, at jeg er i mega-dårligt humør i dag. Hvad svar får jeg? - "Ok"

Tak for støtten i det svar! :prik

 

Har lyst til at råbe RØV og gå hjem i seng! (Maude-style - jeg tror, at det er vejen frem!)

 

Puha - det lyder da også som en seriøst dårlig dag. Så må manden sgu stramme op i fart, altså! Hvordan gik afleveringen så? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at mindstemanden er blevet rigtig skidt, og vi skulle til hudlæge i dag. Men jeg synes han var alt for dårligt til at tage ham med.. Ny tid... Om 1 måned.. Øv.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over mit skod-dårlige humør, der startede i går aftes og er fortsat i dag. Det bliver ikke bedre af at være på arbejde med brokkehoveder alle vegne - enten er jeg inkompetent til mit arbejde eller også er folk ude af stand til at (ville) se baggrunden for det jeg gør (eller prøver at gøre).

 

Nå jo, så er jeg i øvrigt et dårligt menneske, der ikke kan glæde sig rigtig på andres vegne, men bare bliver misundelig.

 

:numse til den her dag!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.