tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lidt brok jeg vel egentligt ikke rigtig kan tillade mig at brokke mig over. Min søster har fødselsdag og min mor er oppe hos hende og spise morgenmad. Mor kommer herovre senere idag, fordi søs skal holde fødselsdag med kæresten og min mor skal passe ungerne imorgen når vi skal til bryllup. Min mor havde sagt at hun ville kører fra Jylland kl 9, for søs skulle på job og kl 9.02 skrev hun at søs har fri og hun tager senere afsted :(

Havde lige glædet mig til at drikke en kop kaffe med mor inden hun skulle med over og hente Edith. Har endda sagt til E at mormor kommer og henter og nu ved jeg ikke om hun når at være her inden E skal hentes. Gider jo ikke lade barnet være i bh til sent pga min mor :(

:kram Det synes jeg nu sagtens, du kan tillade dig at brokke dig over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan melde mig på MÆND!!!  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt din skuffelse :kram2 håber din mor når at komme med til at hente E så hun ikke bliver skuffet

Tak :kiss

Det håber jeg også - ellers må jeg finde på noget sjovt, inden jeg henter :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det synes jeg nu sagtens, du kan tillade dig at brokke dig over!

Tak :kiss

Åh Edith bliver så ked af det, hvis mormor ikke kommer med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan melde mig på MÆND!!! :klap

:kram

De er tit åndssvage (men heldigvis søde meget af tiden også) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke sådan noget, man bare lige sender kommunen en venlig hilsen om? ;)

Har ikke nogen konkrete beviser desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan melde mig på MÆND!!! :klap

Enig! Forstår slet ikke hvad der sker lige for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal du da idag? :unsure

Være vågen :P og det er virkelig slemt nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig lejlighedsvise Night Terrors her, Lilly har skreget 2 gange i nat så jeg føler mig helt bøvet i dag og kan ikke ta mig sammen til at komme i gang med min to-do liste selv om her er ro nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke nogen konkrete beviser desværre...

Behøver man det? Vil de ikke tjekke op på det bare ved mistanke? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Være vågen :P og det er virkelig slemt nok :rolleyes

Haha det kender jeg godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 forældrepar der stadig ikke har givet svar på om deres barn kommer til Isaacs fødselsdag på søndag.. Svarfristen var i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sendt videre i systemet med mistanke om hjernetumor - fed "nyhed" at gå til weekend på :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sendt videre i systemet med mistanke om hjernetumor - fed "nyhed" at gå til weekend på :boo

What!!!! Håber ikke det viser sig at være rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Behøver man det? Vil de ikke tjekke op på det bare ved mistanke? :chin:

Tror det.... Men ved det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke sådan noget, man bare lige sender kommunen en venlig hilsen om? ;)

Det ville jeg gøre ;) Jeg har endda meldt en folketingspolitiker, uden tydelig beviser. Altså han arbejdede ikke sort, men han havde håndværkere der gjorde det. Jeg kan på ingen måde have sort arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusbrok men... jeg foreslog min kære at vi sku ha gjort noget rent i dag og gik i gang med soveværelset, for jeg har spottet nogle edderkopper... så kom han og ville selv gøre det, for det skal være på hans måde. Nå! Så jeg gik ind og ryddede stuen så den også kan få en tur med støvsugeren, og nu er den altså klar jeg jeg sidder her og kukkelurer mens han stadig støvsuger og støvsuger inde i soveværelset. Nu havde jeg endelig taget mig sammen og så skal jeg bare vente på ham  :D ih!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What!!!! Håber ikke det viser sig at være rigtigt

Ej!!!! :o håber det ikke er det! Puha, og så lige op til en weekend!

Hvordan kan det være at de mistænker en hjernetumor?

 

Jeg håber det heller ikke, men har gennem længere tid haft øget produktion af prolaktin (der ikke har kunne slåes ned af medicin), hovedpine, svimmelhed og nedsat syn. Så det er derfor min læge nu reagerer så kraftigt. Men det er jo ikke sikkert at den er ondartet, hvis der nu er tale om en tumor (hvilket jeg håber på i så fald).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sendt videre i systemet med mistanke om hjernetumor - fed "nyhed" at gå til weekend på :boo

Åh nej :( Håber det ikke er noget. Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt i et spørgeskema "fødte du naturligt eller ved kejsersnit". Lorte-formulering!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vidst at jeg er ramt af hormoner i dag! N sagde noget hvor jeg overhovedet ikke kunne tillade mig at blive sur eller ked af det -men det blev jeg altså! :rolleyes

Men måske havde det noget at gøre med min bustur på vej hjem fra arbejde?!

Jeg sidder ned på en af de få ledige pladser og efter et par stop kommer en MEGET overvægtig, men ung mand ind i bussen -i mens jeg overvejer om det ville være tarveligt at spørger om han ville sidde ned pga alderen, er der allerede en anden mand som tilbyder ham pladsen. Den overvægtige mand (på ca 30-35 år) siger nej tak at det gik. Fint, så tænker jeg ikke mere over det!

Bussen kører stærkt og derfor er det rigtig svært at holde balancen i bussen, hvilket resulterer i at manden taber sine poser! Jeg rejser mig og skal til at sige at han skal sætte sig her, men når det ikke før pigen ved siden af mig spørger først. Idet jeg går væk fra sædet og prøver at finde balancen så jeg kan fange hans poser, er der en mand som råber højt at unge mennesker ikke havde noget respekt længere og at jeg skulle skynde mig at samle hans poser op!

Jeg mister balancen og falder på gulvet og må samle hans ting op :( hele vejen hjem kom jeg i tanke om hvad jeg skulle have svaret igen og jo mere jeg tænker over det jo mere dum bliver hele situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var ikke bare hormoner!

Mænd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af vores bil ikke virker ordentligt og at een ny først kommer om 6-8 uger.

Er på vej til fødselsdag hos min søster, en tur i bil der tager 20-25 minutter. Med offentlig tranport = bus tager det halvanden time!

Jeg hader at kører i bus, virkelig hader, jeg har kørt knap 5 minutter og er allerede køresyg, og skal virkelig koncentrerer mig for ikke at kaste op.

Samtidig er min lugtesans gået helt amok pt, så er bare hyper sensitiv. Folk har alt alt for meget parfume på, lugter af alkohol og kaffe og sved. Og jeg er ved at kaste op. Og der er varmt :(

Suk, hvorfor kunne hun dog ikke bo hvor der var tog i det mindste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Busserne kører fuldstændig tilfældigt fredag eftermiddag igen. Den køreplan er vist bare en hensigtserklæring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt i et spørgeskema "fødte du naturligt eller ved kejsersnit". Lorte-formulering!

:kram2 Den ville ikke have generet mig, men det er træls at få tværet rundt i, når det er ømt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.