tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er endnu engang RASENDE på IdéMøbler... Denne gang har de præsteret at levere 19 papkasser til vores reol, men ikke leveret soklen, som af gode grunde skal samles som noget af det første. Så nu har vi stuen fyldt med ubrugelige papkasser på ubestemt tid :angry  :klap  :shooter  :sm  :box  :prik  :gal

De er godt nok nogle  :hshit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er endnu engang RASENDE på IdéMøbler... Denne gang har de præsteret at levere 19 papkasser til vores reol, men ikke leveret soklen, som af gode grunde skal samles som noget af det første. Så nu har vi stuen fyldt med ubrugelige papkasser på ubestemt tid :angry  :klap  :shooter  :sm  :box  :prik  :gal

Var det ikke også jer, hvor det havde taget sindsygt lang tid med at få sofaer leveret? :unsure

 

Jeg havde simpelthen ikke fundet mig i det, og havde bedt om pengene tilbage, og så var jeg simpelthen smuttet andetsteds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er endnu engang RASENDE på IdéMøbler... Denne gang har de præsteret at levere 19 papkasser til vores reol, men ikke leveret soklen, som af gode grunde skal samles som noget af det første. Så nu har vi stuen fyldt med ubrugelige papkasser på ubestemt tid :angry :klap :shooter :sm :box :prik :gal

Kan så godt forstå dig!

Vi venter på 3. Uge på svar fra kundeservice vedr. Ombytning af en stol. Vi køber aldrig noget der igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke også jer, hvor det havde taget sindsygt lang tid med at få sofaer leveret? :unsure

 

Jeg havde simpelthen ikke fundet mig i det, og havde bedt om pengene tilbage, og så var jeg simpelthen smuttet andetsteds.

Jo. Vi bestilte reol og sofa tilbage i uge 22. Sofaen blev leveret for 3 uger siden...

 

Vi har købt varer til en værdi af 32.000 kr. Med rabat og økonomisk kompensation er vi kommet af med 22.000 kr. Derfor venter vi på vores varer - vi vil jo faktisk gerne have den reol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan så godt forstå dig!

Vi venter på 3. Uge på svar fra kundeservice vedr. Ombytning af en stol. Vi køber aldrig noget der igen!

I skal bare blive VED med at kontakte dem. Og mød op i butikken hvor I har købt varen, og forlang økonomisk kompensation...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo. Vi bestilte reol og sofa tilbage i uge 22. Sofaen blev leveret for 3 uger siden...

 

Vi har købt varer til en værdi af 32.000 kr. Med rabat og økonomisk kompensation er vi kommet af med 22.000 kr. Derfor venter vi på vores varer - vi vil jo faktisk gerne have den reol.

Vi oplevede desværre samme utroligt dårlige service tilbage i 2012. Vi fik tilgodebeviser for samlet set 3000 kr, men jeg ville faktisk hellere have haft, at de for søren bare levede op til, hvad de lovede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 kommer du til begravelsen i morgen?

Nej jeg ville egentlig gerne, men synes ik lige at jeg er så meget for at køre så langt alene med august... Skal du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender al go karma til de stakkels familier Tinakp. Det er barsk.

Tak på vegne af dem... Det har de helt klart brug for :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egoistiske lorte naboer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej jeg ville egentlig gerne, men synes ik lige at jeg er så meget for at køre så langt alene med august... Skal du?

Det forstår jeg godt :kram ja, det skal jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sige farvel til IMO verdens bedste dagplejemor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er jeg sådan en, der skal pille ved alting?! Kom til at sidde og skrue på kapslen til noget af mit kosttilskud, og vupti. Mællesyrebakterie-pulver überalles. Prøvede at redde det ved at skynde mig at "suge" det op, og det var sgu lidt en klam fornemmelse :rolleyes

  

Jeg er total også sådan en!

Jeg kan ikke sidde med en saks uden at have et formål med den, jeg klipper i alting :lol og jeg har altid små sår på mine overarme fordi jeg skal sidde og trykke de der talgknopper :rolleyes eller hive hår ud, eller tegne kruseduller, eller eller eller...

  

Eller ødelægger alt med en løsthængende tråd fordi man bare MÅ hive i den og er for doven til at hente en saks og bare klippe den af :whistling

Jeg er også inde i hende, som gør sådan :blush

Totalt dimse pilfinger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah...! B siger noget - IMO - dumt til V. Jeg påpeger det. B bliver skidesur. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fucking lorte-stalker!!!!

Glæder mig sådan til at flytte væk fra det klamme svin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har fået en form for børnesår/hudinfektion og nu har han smittet mig :prik

Og vi skal til gallafest på lørdag - fedt med sår over det hele! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har fået en form for børnesår/hudinfektion og nu har han smittet mig :prik

Og vi skal til gallafest på lørdag - fedt med sår over det hele! :(

Åh øv :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fucking lorte-stalker!!!!

Glæder mig sådan til at flytte væk fra det klamme svin!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min telefon der skal oplades konstant! First world problem ;)

Men ok, tror jeg får en ny i julegave af min kæreste, for han mener bestemt ikke det er holdbart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige skrive detaljerne, men baaaaaaaaaaaaaah! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige skrive detaljerne, men baaaaaaaaaaaaaah! :prik

:kram2

Hænger det sammen med dit forrige opslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Hænger det sammen med dit forrige opslag?

Tak for kram, og nej overhovedet ikke. :) (Den forrige er heldigvis løst igen :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, og nej overhovedet ikke. :) (Den forrige er heldigvis løst igen :))

Ok :kiss Jeg håber du er ok uanset hvad det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.