tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hehe, det kommer over dem ind imellem ;) Lidt ligesom influenza - heldigvis plejer det af forsvinde igen :kram2

Fed kommentar! :lovebk

Del dette indlæg

Ffs!!! Er træt i hovedet. Dumme menneske.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og hvorfor er min kæreste så hjælpeløs når jeg er syg? " hvad skal vi så have at spise? " I dont know, Find på noget?!

Er der ikke et sted man Kan sende sin familie han, så man kan være lidt i fred ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvorfor er min kæreste så hjælpeløs når jeg er syg? " hvad skal vi så have at spise? " I dont know, Find på noget?!

Er der ikke et sted man Kan sende sin familie han, så man kan være lidt i fred ...

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke at kunne få printer og computer til at samarbejde overhovedet, når vigtig ansættelseskontrakt skal underskrives og scannes ind igen. Og det optrins af man lige har brugt en formue på patroner.

Oveni hatten bliver baby vækket konstant = mega cranky Tiger baby

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød! Det kunne være hyggeligt, men bor du ikke i Brøndby? Det er lidt langt for en løbetur :P

Det er nemlig det jeg gør så tænker også afstanden er lidt for lang :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mænd! B kommer og spørger mig, hvor E helst skal sove, fordi hun er begyndt at gabe sammen med ham i køkkenet. Jeg siger, at det stort set er ligemeget om det er i barnevogn, lift eller seng. Og så putter han hende i kravlegården... Hvor alt legetøjet er, og hvor V hopper rundt omkring hende og vil alt muligt med hende. Bah...!

Nå, men så har han så mange andre gode og kloge ting, han gør. Jeg er bare lidt for træt til at fokusere på dem lige nu :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Naboer der beslutter sig for at starte enormt larmende brændehugger nu uden for Aksels værelse, så han ikke kan falde i søvn, fordi det larmer sådan!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en dag med skrigende baby med ondt i maven :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg fatter ikke hvordan J kan tro at W falder i søvn, hvis bare han bliver en sur trold <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg fatter ikke hvordan J kan tro at W falder i søvn, hvis bare han bliver en sur trold <_<

:kram Tænker du at J bliver en sur trold med vilje som putte strategi? :unsure :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Tænker du at J bliver en sur trold med vilje som putte strategi? :unsure :blink

Nej ikke med vilje (så er han da virkelig dummere end dum) :rolleyes men hans lunte er ca 10 minutter lang for tiden, og så bliver han sur og irriteret på W. Men så er det jeg tænker "det for han ham jo SLET IKKE til at sove af".

Jeg forstår godt at han (og det gør jeg også :Blush ) bliver frustreret når det tager flere timer. Men altså 10 minutter, come on!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en dag med skrigende baby med ondt i maven :(

Fuldammer du? Og får han d-dråber? 

Hvis du fuldammer, så prøv at skifte til ACD-dråber.

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller lactocare baby dråber

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja men startede inden dråberne kom på, men det er værd at prøve et skift.. :)

Problemet er nærmere at han sluger mælken i sig og jeg vist har tryk på mælken..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ikke med vilje (så er han da virkelig dummere end dum) :rolleyes men hans lunte er ca 10 minutter lang for tiden, og så bliver han sur og irriteret på W. Men så er det jeg tænker "det for han ham jo SLET IKKE til at sove af".

Jeg forstår godt at han (og det gør jeg også :Blush ) bliver frustreret når det tager flere timer. Men altså 10 minutter, come on!

Hehe well det kan jeg godt se. Men det er sikkert heller ikke sjovt for J :kram2 (sagde hende der selv har ca 65% af den tålmodighed, hun synes hendes børn fortjener)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe well det kan jeg godt se. Men det er sikkert heller ikke sjovt for J :kram2 (sagde hende der selv har ca 65% af den tålmodighed, hun synes hendes børn fortjener)

Bestemt nej. Men heller ikke for hans kone der så må tage over, så J fik 10 minutter og jeg fik 1 time. Og for den sags skylde hele natten, og den foregående bød ikke på meget søvn :(

Ej det er nok svært med tålmodighed, jeg har bare ret meget, især fordi der ikke er nogen der kommer og reder mig. Og med W tager det måske ca det dobbelte tid, hvis man lige skal runde sådan et surheds flip <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestemt nej. Men heller ikke for hans kone der så må tage over, så J fik 10 minutter og jeg fik 1 time. Og for den sags skylde hele natten, og den foregående bød ikke på meget søvn :(

Ej det er nok svært med tålmodighed, jeg har bare ret meget, især fordi der ikke er nogen der kommer og reder mig. Og med W tager det måske ca det dobbelte tid, hvis man lige skal runde sådan et surheds flip <_<

Jeg forstår dig godt, det er også mega øv, især når du skal "tørre op" efter J. :( Og flot at du kan bevare fatningen i så lang tid :respekt Kunne det være godt for J med nogle putninger, hvor du ikke kan/vil/må redde det? For at øve tålmodigheden, agtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Angst :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baah. Har lige lavet eb variation af "Ser min røv stor ud i de her bukser" selvfølgelig uden at få det ønskede svar. Så kan jeg lære det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår dig godt, det er også mega øv, især når du skal "tørre op" efter J. :( Og flot at du kan bevare fatningen i så lang tid :respekt Kunne det være godt for J med nogle putninger, hvor du ikke kan/vil/må redde det? For at øve tålmodigheden, agtigt :)

Jeg skal nok bare sidde lidt hårdere på mine 'indblandings fingre'. Jeg får stadigvæk gys ved tanken om de dage jeg har haft ladet J prøve med en af Ws flip, hvor det eskalerede helt vildt og da jeg så endelig tog over, tog det mig den halve nat at få W til at sove, for så at han vågnede mange gange. Han ER lidt sær med det søvn, jeg er pyldremor 'søvnekspert' og J er bare opgivende :LOL Så det virker bedst for os alle 3 at jeg tager den store tørn, jeg bliver bare lidt træt nogen gange <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal nok bare sidde lidt hårdere på mine 'indblandings fingre'. Jeg får stadigvæk gys ved tanken om de dage jeg har haft ladet J prøve med en af Ws flip, hvor det eskalerede helt vildt og da jeg så endelig tog over, tog det mig den halve nat at få W til at sove, for så at han vågnede mange gange. Han ER lidt sær med det søvn, jeg er pyldremor 'søvnekspert' og J er bare opgivende :LOL Så det virker bedst for os alle 3 at jeg tager den store tørn, jeg bliver bare lidt træt nogen gange <_<

Det er ikke nemt :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hva gør du så når baby kommer? :unsure

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.