tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne brokke mig over, at blive smidt væk som ven, uden at få nogen som helst form for forklaring.

Så kan jeg så sidde tilbage og blive ignoreret, uden at vide hvad pokker jeg har gjort :blink

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3-årig med totalt flip i Fakta, kæmpe mave, så jeg ikke bare kunne tage hende under armen og to irriterende damer, der rigtig gerne ville blande sig i hvordan jeg håndterede situationen! Bland Jer udenom! :prik

:kram hvorfor skal andre altid tro de kender andres børn bedst :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram hvorfor skal andre altid tro de kender andres børn bedst :prik

I really don't know! Jeg tror nu faktisk de gjorde det i bedste mening, men der var dog en lille snert af, at jeg var dybt uansvarlig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om det ikke bare er det nemmeste at flytte permanent ind på skadestuen. Knapt nok udskrevet efter to dages indlæggelse, før jeg var nødt til at tage afsted igen :P Det er fandme uheldigt! Men nu er jeg en del sting rigere.

post-2846-0-19138700-1443109937_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked og trist... Har ikke fået søvn i snart to uger nu, og jeg er ved at blive bims. Min kæreste forstår det overhovedet ikke, men han er også typen dsr altid kan sove. Jeg tror ikke han aner hvor hårdt det er at.være vågen mere end 20 timer i døgnet hver dag. Jeg har ikke energi til at tage mit studie seriøst, jeg er vildt langt bagud :( jeg har ikke energi til at aktivere vores hunde, så de er ved at splitte alt ad og er SÅ irriterende. Jeg er så tæt på at give op og har mange tudeture hver dag over hvor forfærdelig en mor jeg bliver, og hvor mega dprlig en ide det var at få et barn, når min kæreste arbejder ude to uger af gangen :( vil bare gerne gå i seng og gemme mig til alt bliver godt igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked og trist... Har ikke fået søvn i snart to uger nu, og jeg er ved at blive bims. Min kæreste forstår det overhovedet ikke, men han er også typen dsr altid kan sove. Jeg tror ikke han aner hvor hårdt det er at.være vågen mere end 20 timer i døgnet hver dag. Jeg har ikke energi til at tage mit studie seriøst, jeg er vildt langt bagud :( jeg har ikke energi til at aktivere vores hunde, så de er ved at splitte alt ad og er SÅ irriterende. Jeg er så tæt på at give op og har mange tudeture hver dag over hvor forfærdelig en mor jeg bliver, og hvor mega dprlig en ide det var at få et barn, når min kæreste arbejder ude to uger af gangen :( vil bare gerne gå i seng og gemme mig til alt bliver godt igen

Det lyder ikke godt :( Har vist ikke lige fulgt med... Hvorfor sover du ikke mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har (endnu engang) ikke sovet i børnehaven, så han fald i søvn på sofaen kl 16.45 uden at have fået aftensmad. Jeg har ikke kunnet vække ham, så nu er han lagt i seng. Håber ikke han vågner og er sulten alt for tidligt i morgen :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får et kæmpe kram :kram Tina det er opad bakke!

Tak søde Maja! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bare klare meget mere, når man har sovet :)

Og krammere er der masser af herinde ;)

:kram :kram2

Det kan man nemlig! Ja der er altid masser af krammere at hente :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked og trist... Har ikke fået søvn i snart to uger nu, og jeg er ved at blive bims. Min kæreste forstår det overhovedet ikke, men han er også typen dsr altid kan sove. Jeg tror ikke han aner hvor hårdt det er at.være vågen mere end 20 timer i døgnet hver dag. Jeg har ikke energi til at tage mit studie seriøst, jeg er vildt langt bagud :( jeg har ikke energi til at aktivere vores hunde, så de er ved at splitte alt ad og er SÅ irriterende. Jeg er så tæt på at give op og har mange tudeture hver dag over hvor forfærdelig en mor jeg bliver, og hvor mega dprlig en ide det var at få et barn, når min kæreste arbejder ude to uger af gangen :( vil bare gerne gå i seng og gemme mig til alt bliver godt igen

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke godt :( Har vist ikke lige fulgt med... Hvorfor sover du ikke mere?

Aner det ikke. Jeg har altid været meget dårlig til at falde i søvn og blive i søvnen, og det har bare eskaleret helt vildt efter jeg blev gravid :( Det er dælme hårdt i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er godt nok mange herinde der trænger til et kram, og da jeg ikk kan multiquote fra mobilen får i lige et fælles kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke. Jeg har altid været meget dårlig til at falde i søvn og blive i søvnen, og det har bare eskaleret helt vildt efter jeg blev gravid :( Det er dælme hårdt i længden.

Øv :( Jeg kan sev have svært ved at falde i søvn, men det er mest når der er noget psykisk som trykker mig.

 

Har du snakket med din læge om det? For det er da bestemt ikke en holdbar situation for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Jeg kan sev have svært ved at falde i søvn, men det er mest når der er noget psykisk som trykker mig.

Har du snakket med din læge om det? For det er da bestemt ikke en holdbar situation for dig!

Hvor er du sød. Jeg er helt sikkert presset lige pt. Har mange tanker om jeg overhovedet kan finde ud af at være mor. Min kæreste er ikke i tvivl og bakker mig rigtig meget op. Jeg er også ret presset på mit studie, og det er hårdt når jeg ikke får sovet, for så får jeg heller ikke læst, og det går mig rigtig meget på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt, men orker ikke rigtig at gå i seng og dermed starte natten, som jeg tilsyneladende skal tilbringe i selskab med febervarm dreng og appetitspringende baby (og til gengæld ingen mand).

Gaaaab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt, men orker ikke rigtig at gå i seng og dermed starte natten, som jeg tilsyneladende skal tilbringe i selskab med febervarm dreng og appetitspringende baby (og til gengæld ingen mand).

Gaaaab!

Åh er E ved 3 mdrs apoetitspringet? Har det stået på i længe eller lige startet? Og så med en syg Valdemar ... Kæmpe kram! :kram2 hvad laver B?

Kan sagtens følge dig... Man har brug for tid til dig selv... Til at finde sig selv inden man igen skal være noget for andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød. Jeg er helt sikkert presset lige pt. Har mange tanker om jeg overhovedet kan finde ud af at være mor. Min kæreste er ikke i tvivl og bakker mig rigtig meget op. Jeg er også ret presset på mit studie, og det er hårdt når jeg ikke får sovet, for så får jeg heller ikke læst, og det går mig rigtig meget på :(

Er det muligt at tage en sygedag eller var det dig der var lidt presset på det punkt?

Det lyder som om det er psykisk og er blevet til en ond cirkel hvor det irrationelle overdøver det rationelle som så forstærker søvn problemerne.

Så gå til din læge! Det er et alvorligt problem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no :O William er blevet mega snottet og hoster helt vildt :(

Ej hvor uheldigt er det ikke lige når vi er på tur :( og jeg frygter allerede natten, han er i hvert fald svær at putte mellem alle hostene.

Og så er jeg desuden lidt træt af at J glemte Ws badeblebukser i omklædningen - selvom det selvfølgelig blegner lidt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no :o William er blevet mega snottet og hoster helt vildt :(

Ej hvor uheldigt er det ikke lige når vi er på tur :( og jeg frygter allerede natten, han er i hvert fald svær at putte mellem alle hostene.

Og så er jeg desuden lidt træt af at J glemte Ws badeblebukser i omklædningen - selvom det selvfølgelig blegner lidt nu.

Øv med snot og hoste. 

 

Til glemte badbukser kan jeg sige, at vi på et tidspunkt glemte Davids elefanthue i Monky Tonky land, og den lå i receptionen dagen efter, hvor vi hentede den. Vi glemte trøjen til hans badetøj inde i selve badelandet, og den lå præcis samme sted da vi kom derind dagen efter. Så der er gode chancer for at få sine ting tilbage i lalandia ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er E ved 3 mdrs apoetitspringet? Har det stået på i længe eller lige startet? Og så med en syg Valdemar ... Kæmpe kram! :kram2 hvad laver B?

Kan sagtens følge dig... Man har brug for tid til dig selv... Til at finde sig selv inden man igen skal være noget for andre...

Hmm ja, det er det vel egentlig nok, det havde jeg slet ikke overvejet. Hun har bare været monstersulten hele dagen :unsure

B er her, men der er bare ikke plads til os alle fire i vores seng, så han sover i Vs seng. Men vi har aftalt, at jeg til hver en tid må kalde og at vi sover med dørene vidt åbne så han også selv kan lytte efter os, så det er ikke fordi han er skredet, jeg savner ham bare :(

Og tusind tak for kram :kram Og påmindelsen om 3 mdrs spring, for det er da sikkert det...

Jeg vil i øvrigt rigtig gerne sove med børnene men bare helst ikke samtidigt og alene, for jeg synes det er så hjerteskærende, hvis de har brug for mig samtidigt og en så må vente/kun får mig halvt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er p-journal?

Journaler fra praktiserende læger. Findes på sundhed.dk lige som e-jr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Journaler fra praktiserende læger. Findes på sundhed.dk lige som e-jr.

Den har aldrig virker på min.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja, det er det vel egentlig nok, det havde jeg slet ikke overvejet. Hun har bare været monstersulten hele dagen :unsure

B er her, men der er bare ikke plads til os alle fire i vores seng, så han sover i Vs seng. Men vi har aftalt, at jeg til hver en tid må kalde og at vi sover med dørene vidt åbne så han også selv kan lytte efter os, så det er ikke fordi han er skredet, jeg savner ham bare :(

Og tusind tak for kram :kram Og påmindelsen om 3 mdrs spring, for det er da sikkert det...

Jeg vil i øvrigt rigtig gerne sove med børnene men bare helst ikke samtidigt og alene, for jeg synes det er så hjerteskærende, hvis de har brug for mig samtidigt og en så må vente/kun får mig halvt :(

Ja det er forfærdeligt når begge har brug for en på samme tid... Nogen gange ku det være rart at ku dele sig i to..

Håber snart at i er på den anden side af appetitspring og sygdom så du kan få tid med B igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.